1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

1. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    God only knows what you do with out it

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik de Co-op achievements halen met een vriend split-screen? En kan ik dan respawns instellen of niet? Het lukt mij iig niet...

Of moet het online ofzo? Weet iemand dit?

3. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    moet online of met system link, en je moet het standaard houdem dus zonder respawns

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Meer info over de nieuwe download: (hopelijk nog niet hier gepost)

IGN.

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik dacht dat er in "chapter 2" ook nieuwe deathmatch maps zouden komen:'-(
    Maar het enige wat nieuw is zijn dus de 4 co-op missies en wapens enz.
    Of zijn er wel nieuwe maps voor team deathmatch??

6. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    TeamXbox heeft ook een mooie preview van de nieuwe maps en de oude maps op een ander tijdstip.

Verder kun je als je op het GhostRecon site kijkt zien dat de maps ook in de overige MP-modes te spelen zullen zijn.

Het enige wat me nog niet duidelijk is of ze complete maps hebben gemaakt met een nieuw tijdstip, of dat het tijdstip instelbaar is (afhankelijk van de tijdstip mogelijkheden voor die map)?
    In iedergeval hoop ik dat je de nieuwe maps ook kunt spelen op het tijdstip van de Co-op en dat ook de huidige tijdstippen van maps behouden blijven.

Edit: Er is nu een preview op Marketplace. Check het uit! Wat wordt deze download vet! Vooral de Jungle Mine! En waarschijnlijk kun je ook nog zelf bepalen op welk tijdstip je een map speelt!

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel de prijs willen weten

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    was zeker een vette trailer, ook de muziek goed in orde!
    ik heb echt zo benieuwd naar die nieuwe maps! ik ga het spel dan zeker wel vaak weer spelen

9. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat ik GRAW ga herkopen, Er zitten nu toch zeker een paar maps bij die mij een stuk meer intresseren.

10. mars15

mars15 Guest

heb hem weer is gespeeld gister. zit nu op een dak met allemaal mannetjes in de stad maar gaat wel goed, is wel lastig

11. mars15

mars15 Guest

Ghost Recon weer gespeeld net, en nu ook bezig.

Moet nu General Martin bevrijden.
    Missie er voor was moeilijk, daarna weer een heli shoot missie. heb lopen watertanden zo mooi met vga

12. Diamond_X

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de Ghost Recon site is Chapter 2 vanaf nu te downloaden via Marketplace voor "slechts" 1200 microsoft points (= tussen de 14 en 18 euro, afhankelijk voor welke prijs je je points pakketje koopt)!
    Net even gekeken, maar kon hem nog niet vinden. Moet ook nog even points gaan halen, morgenochtend dan maar...

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  13. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    (aangezien je ze wilt halen denk ik dat je ze wilt kopen in de winkel)
    Kan ook online (tenzij je geen creditcard hebt)

14. Diamond_X

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik, maar dan ben ik duurder uit. Bij diverse winkels kost een 2100 points kit (met doosje) 24,99 euro. Op marketplace kost 2000 points 24 euro. Net iets minder punten per euro en geen gratis doosje. En dan komen ook de creditcard kosten nog. Wacht ik liever even tot morgenochtend (nu toch voetbal).

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  15. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet vanavond wat te doen als hij er is. Al een tijdje geleden dat ik nog GRAW heb gespeeld. Maar heb er terug zin in met nieuwe download.

16. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Was er net niet een stuk op xboxworld.nl de nieuwe maps beschkbaar waren???

Anyway, laat chapter 2 maar komen... \o/

17. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    What the fuck zeg.... Das nogal veel geld voor wat extra content....

Lazer maar snel op met die premium levels... Als we slim zijn halen we het niet naar binnen om een signaal naar de ontwikkelaars te sturen....

Op de PC zijn deze maps gratis te downloaden |:-

18. Djack

Djack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk ik ga echt niet 15 euro betalen voor een paar maps. Dit soort dingen moeten ze gratis geven.

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.. slechte zaak om 15 euro te vragen voor wat licht veranderingen op een map.. wat nieuwe wapens, en wat nieuwe kostuums... als er nou 10 nieuwe levels waren... dan mischien...

Maar dit is echt heel slecht.. ik hoop ook dat er heel weinig mensen hiervoor gaan betalen.. want dit hebben ze zo even uit het spel kunnen halen voor de release, even 4-5 maanden in de koelkast met de content die is overgebleven, en hoppa, weer 15 euro per man die het download...
    Het moet een goed signaal zijn voor ons als de content in hele kleine getallen wordt gedownload.. zal ze leren geld hiervoor te vragen...

20. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ze zeker weten kopen, vind je ze te duur dan koop je ze niet, het is geen verplichting. Ik vond die co-op missies anders heel vet

Deel Deze Pagina