1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

1. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0

15€ VOOR MAAR 4 LEVELS SJAAK!!

dat is toch tiefes duur voor een download. daar hoor je een heel nieuwe singleplayer verhaallijn voor te krijgen man. wat een afzetters. ik hoop dat ze dat binnekort toch maar in prijs verlagen als niemand ze koopt. (diegene die het wel doen. ik vindt ze dom)

2. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt ze dom

HIER LACH IK ME DUS PLAT MEE :D

3. M0ur1nh0

M0ur1nh0 Pluk de dag!

Leuk Bevonden:
    0
    welke missie is het ook alweer, en je moet de standaard instellingen houden, dus zonder respawns

4. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Old town. En heb dus ook de standaard instellingen gehouden, zonder respawn uiteraard. Zal het opnieuw moeten proberen vrees ik |:-

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    En extra wapens en extra skins en extra modes... Het is nog steeds duur, maar je krijgt er zeker wel iets voor terug! Heb het zelf nog niet gekocht, maar denk er wel over na om het te halen.

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de 2nd objectives van 1-1, 1-2 1-3 en 1-4 halen. Als je ze hebt gehaald, moet je ook het hele level uitspelen met je team (maakt niet uit of je het overleeft, als 1 iemand het maar overleeft). Als je alle levels een keer hebt uitgespeeld inclusief die 2nd objectives, dan krijg je de achievement.

7. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook :lol:

8. mars15

mars15 Guest

ik ga ze ook niet halen

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mm kga hem straks of morgen eens downmoaden heb gehoord dat er ook 14 nieuwe mp maps inzitten en dat je bij sommige maps dag of nacht kunt kiezen

10. M0ur1nh0

M0ur1nh0 Pluk de dag!

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, ik heb hem net gedownload en even gespeeld. Je hebt 4 campain maps die je dag en nacht kan doen, 2 nieuwe skins en 4 nieuwe wapens. En er zijn nog een paar gewone multiplayer levels.

11. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Ik wil net zeggen, Zou toch zweren dat ik ook had gelezen en gezien ergens dat er ook NIEUWE mp maps kwamen...

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    nog eens voor alle duidelijkheid

Xbox 360-bezitters kunnen sinds gisterenavond een tweede uitbreiding voor de geprezen shooter Ghost Recon: Advanced Warfighter downloaden. Het gaat hier, logischerwijs, om het vervolg op de Chapter 1-uitbreiding. De Chapter 2 add-on bevat de volgende nieuwigheden:

Continuation of the Multiplayer Co-op Campaign with 4 All New Missions in Chapter 2

8 Revisited; Relit Multiplayer Adversarial Maps

2 All New Game Types with 1 New Game Mode - Team Battle

2 New Camouflage Patterns

4 New Character Customization Faces

5 New Weapons

Voor niets gaat alleen de zon op, dus je zal wel wat duiten moeten neerleggen als je van dit lekkers wil genieten. Chapter 2 kost je 1200 punten. Grofweg komt dat overeen met €17.

13. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Dacht toch dat ik ergens en een screen had gezien waarop stond
    multiplayer map: Sniper nog wat...
    en een tekst met NIEUWE multiplayer.

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Heb het ook net gedownload en ben er wel tevreden over ziet er allemaal zeer fraai uit.
    Zeker de 1200 punten waard_O_
    Ook vind ik dat mensen nei tzo moeten zeiken.
    Ik bedoel ze stoppen er tenminste nog moeite in om nieuwe maps en wapens enz te ontwikkelen.
    Voor niks komt de zon op.
    Moet wel toegeven dat ik het betalen voor pictures en themes wel complete onzin vind.
    Maar dat je voor nieuwe maps etc moet dokken heb ik geen problemen mee.
    Ben al blij dat ze er zijn.

15. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Smokey, Ik ga de game herkopen/ruilen tegen bf2mc.
    Zitten er ook echt nieuwe mp maps bij? dacht dat ik dat wel had gezien namelijk ergens maarja.

16. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    Is zeker de moeite waard hoor, is een level in een haven nou dan komen er best veel op je af bij de mulitplayer campain. deed het met een vriend en is best lastig. en een ander level in het bos is ook grappig, komen ze echt opeens achter een boom vandaan. zeker lol moeten weer met allemaal nederlanders die campain levels gaan doen dat is lol

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Straks rond 7 uur(ongeveer, eet net daarvoor nog) ga ik en een kameraad(en misschien nog wat clanleden) de 4 nieuwe campaign missies uitspelen. Volk is altijd welkom :). Dus als je een kamer van Boss BE ziet, die kerel is met de nieuwe campaign missies bezig :D...

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat er meer om dat de Xbox bezitters betalen en de PC gamers deze maps gratis krijggen....|:- |:- |:-

Maar goed, beetje kritisch zijn we tegenwoordig niet meer....

19. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    fijn dat ze er moeite in steken om die dingen te maken want dat moet ook.
    maar 1200 mp is gestoord.

de meeste gamers zijn toch jong en die hebben geen betaalde baan en werken geen 35 a 40 uur in de week.
    verlies je daar geen klanten mee dan?

20. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Veel kritieken ivm die 1200mp, terecht maar uiteindelijk gaan we die toch downloaden :)

Deel Deze Pagina