1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

1. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in level 10 maar heb het nou wel gezien eigenlijk de game..vond cod2 toch beter..er zit weinig actie in deze game en de sniper irriteren me ook best wel8)

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Je bedoeld de SP?

SP vind ik nu ook wat minder worden naarmate ik verder in de game kom.
    Maar de MP blijft mij nog altijd ZO ZWAAR boeien! :)
    Een heerlijk spel blijft het via Xbox Live.

3. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan online nog altijd niet tegen socom op 8)

4. miranda

miranda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, Ik weet niet welk level ik zit , maar ik moet een helicopter neerhalen die me de hele tijd nazit, ik heb de shotgun gevonden maar ik krijg hem niet neer.
    Wel krijg ik iedere keer lock on te zien, wie kan me helpen met wat ik moet doen? Ik snap dat hele lock on niet, want ik krijg het ook te zien als ik niet op de heli gericht ben, Help!!! wie weet het en kan me helpen.

5. Countdown

Countdown Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het die level is waar je langzaam bij een soort kasteel naar boven klimt, dan hoef je heel die helikopter helemaal niet kapot te schieten. Gewoon als een gek wegrennen naar je eigen helikopter door kris-kras te blijven rennen en dekking probeert te zoeken onder de bomen.

De andere level is bij die 50 tanks dat je 2 helikopters moet opblazen, daar kan je het beste gewoon naar zo'n bunker aan de zijkant lopen en vanaf daar op de helikopter schieten, terwijl je dit doet geef je je bazooka teamgenoot de opdracht om op die heli te schieten.

Verders is er volgens mij geen level waar je heli's achter je aan krijg. behalve dan nog die level waar je zelf ook in een heli zit.

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81286 ;)

7. miranda

miranda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi,
    Nee ik zit niet bij dat kasteel, maar bij : Downtown (revisited) (solo ghost)
    en er word gezegd tegen me dat ik de heli omlaag moet halen met de shotgun.
    Maar als ik op de heli schiet word mijn shotgunaanwijzer ook niet rood, dus krijg ik hem niet neergeschoten.en met mijn geweer die ik zelf heb krijg ik hem ook niet neer. Wel zie ik steeds mijn gezichtsveld rood worden en staat er lock on op mijn scherm, moet ik dan op een of andere manier die lock on gebruiken? of moet ik iets anders doen?

bedankt alvast voor de uitleg als iemand die voor mij heeft

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  9. miranda

miranda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon even uit interesse:

Er zijn nu veel reacties geweest, in het begin heel veel positieve reacties, nu vang ik her en der toch ook steeds meer negatieve puntjes op. Vindt iedereen die de game gekocht heeft het nog steeds een goede 'investering'? Of zeggen jullie van nou... Single Player vind ik toch echt wel een beetje kort... Of misschien dat de bugs een beetje de pret bederven? Maar misschien maakt de online gameplay een hoop goed!

Dus eigenlijk: Vinden jullie, nu je het spel een tijdje in bezit hebt, nog steeds zo goed als de eerste indruk of is het achteraf toch een beetje minder vet? En dan omdat... welke reden dan ook.

11. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    als ik heel eerlijk ben vind ik dat deze game teveel gehyped is....

ik verwachte er veel maar veel van mijn verwachtingen zijn gewoon niet waar gemaakt.

de single player was een leuke ervaring en tja te kort.... ik weet niet...

ik speel weleens af en toe GRAW online maar ook niet echt veel, laat ik het zo zeggen als ik me volledige bedrag vandaag had terug kregen voor de game dan had ik dat zonder twijfel gedaan

12. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb even een vraag: hoe krijg je die achivement Unyielding (multiplayer) dat je 30 kills moet maken in multiplayer voordat je zelf dood gaat.ik heb dus met een maat vandeweek ff zitten kutte over live voor die achievement hij schoot mij dus ff 30 keer neer maar geen achievement, net ging ik s kijke in multyplayer co-op elimination (deed het alleen) en schoot alle 40 mannetjes neer zonder geraakt te worden maar ook geen achievement.

hoe krijg k m ?

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ( http://www.achieve360points.com/txt/g/GRAW_AG.txt )

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    kijk kijk daar hebben weer iemand die gewoon toegeeft dat deze game tegen valt...tuurlijk hij heeft ook mooie kanten maar het is gewoon te weinig om er 60 € voor neer teleggen!

15. fwout

fwout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, wat zal ik er van zeggen.
    hoe denk ik over Graw?

ik het begin toen ik hem aanzette en begon te spelen was het overweldigend. die graphics, dat geluid, etc, etc.

naarmate ik verder in het spel kwam vond ik het minder worden. er kwam weinig nieuws. ze hadden bepaalde gedeeltes (helicopters neerknallen) beter kunnen bewaren richting het einde.

en tja, het einde....
    dat was blind nog wel te doen.

Multiplayer vind ik zwaar tegenvallen.
    het lange wachten voordat je kunt beginnen, het loopt allemaal niet zo soepel.

al met al, een leuke game in het begin.
    verderop valt hij tegen. hij blijft wel mooi om te hebben (vanwege graphics en geluid).

online vind ik Call of duty nog altijd dé nummer 1.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  16. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0

In het begin vond ik het wel leuk om te doen. Maar nu heb ik er al genoeg van eigenlijk. Single-player verhaal is te slecht om waar te zijn. Multiplayer vind ik zwaar tegenvallen, veel spawnkillen, draaien gaat erg traag, niet veel kans om goed te snipen.

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Met je eens, vond het spel in het begin echt super vet. Maar wat jij zegt, ben ik volledig mee eens. Vooral dat draaien vind ik zo irritant, zie je iemand van heel dichtbij (zit je een 1 op 1 gevecht tedoen zeg maar) duurt het een half uur voordat je een keer weer je tegenstanders ziet. Wat ook zwaar onder de maat is 'het schieten', misschien ben ik wel teveel CoD2 of Halo2 gewent, als je goed aimt op iemand en je schiet dattie dan ook echt dood is, laatst deed ik een potje met Rox en heb ik wel met een Sniper 3 magazijnen leeg geschoten op zijn hoofd terwijl hij stil lag (aan de andere kant van het eiland *Rocky Cove), en neen ik ben slecht in shooters (add me maar voor een potje CoD2). Jammer maarja.....

18. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mij valt hij dus ook erg tegen..toen ik hem voor het eerst in mn x box dee was het super, het geluid is echt hard bij een granaat je controller trilt ook heel hard en de graphics zijn de mooiste tot nu toe maar na de eerste 3 missies wordt het eignelijk steeds minder..ik zit nu in de laatste missie en heb geen eens meer zin om het uit te spelen zo saai is het geworden..

Multiplayer heb ik 2 keer gedaan toen ergerde ik me al kapot je moet steeds 5 seconden wachten tot je kan spelen als je dood bent gegaan..je start steeds op de zelfde plek en staan er gelijk 2 man om je heen die je weer killen. De graphics in mp zijn ook niet echt super dan speel ik liever cod2 mp.

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben het over het MP gedeelte niet met jullie eens.
    Als je een leuke groep bij elkaar hebt, kan ik mij echt SUPER vermaken met de MP.
    Gewoon Sharpshooter, en het liefst Last Man Standing zijn echt vet om te doen.
    Daarbij hoeven de graphics nog niet eens grandioos te zijn, hoewel ik ze nu niet meteen kut vind.

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit juist de allerbeste game die ik op dit moment voor de 360 heb! :)

Te beginnen met de Singleplayer, waarvan ik wél vind dat het een goed verhaal bevat. Erg vet gedaan dat het écht over 3 dagen in die stad afspeelt, met nogal wat plotwendelingen etc. Misschien niet super spectaculair, maar wel héél realistisch neergezet en daar houd ik van.

De Gameplay vind ik ook heerlijk. Van muurtje naar muurtje, je mannen taktisch opstellen, één voor één iemand uitschakelen en niet het gevoel hebben dat God bent, maar gewoon elk moment dood kan gaan. Tuurlijk, het speelt trager dan de gemmidelde shooter, maar dat kan je verwachten van zo'n titel en ik vind het juist heel vet. Ook het feit dat wanneer je wel goed mikt met de crosshair, maar niet iemand doodschiet vind ik leuk, omdat je in het echt ook niet áltijd iemand neerschiet wanneer je goed mikt. Kogels kunnen ook gewoon gaan spreiden, en daarom zul je moeten gaan liggen om afstandsschoten doel te laten treffen en draagt ongeloofelijk bij aan het realisme.

Online vind ik 'em ook zwaar goed. Nihil lag, heel veel verschillende game-types, leuke maps, véél wapens met elk verschillende kwalitieten voor ieders speelstijl. Lobby's zoeken duurt idd lang en de kans om in een potje terecht te komen die al bezig is, is iets te groot, maar tot nu toe heeft dat bij mij geen ergernis veroorzaakt.

En dat was mijn korte review so far, als tegengas tegen die negatieve reacties. :cool:

Deel Deze Pagina