Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Echt raar, ik ben nu de campaign op hard aan het spelen want ik heb het al uitgespeeld op normal. Nu ben ik al weer een eindje in de campaign en nu zit ik vast in een level. Het is het level dat je 3 tanks onder je hoede hebt en dat jij over de daken moet(en daar heel veel enemies tegen komt) en dat je de mobile AA units ofzo moet uitschakelen. Maar nu zit ik daar vast(de eerste heb ik al uitgeschakeld). Als ik bij de 2e kom en ik heb alle enemies op de daken al gekillt. Wat moet ik dan in vredesnaam doen?????

Pls help, want ik zit nu al uren te pielen met dit level.

2. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet volgens mij iedereen op grond uitschakelen met de tanks ik zat daar ook tekutten maar dat is wat je moest doen dacht ik .Dan kun je verder of het dak zo naar de overkant.(Ik kan er naast zitten ik heb het zo lang al niet gespeeld )

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb echt iedereen gekillt(op de grond en op het dak) maar verder kan ik niks. En ik kan trouwens altijd maar 1 tank commanderen. Een 2e komt er altijd achter aan maar de 3e blijft gewoon staan:confused:

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    die rijden gewoon ver uit elkaar. maar mssn ben je niet op een juiste plek geweest waardoor de game verder gaat? want ik herrinner me nog vaag dat ik ook zoiets had en toen bleek ik al weer verder had moeten lopen.

5. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, eindelijk gehaald. ik was blijkbaar gewoon te ver doorgelopen ofzo en dan wil die niet verder gaan. Beetje raar maargoed, ik ben weer een level verder.

Thx voor alle hulp:thumbs:

6. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die deze game online spelen? Zit momenteel alleen maar bij amerikanen en dat gaat ook vervelen.

7. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    je mag mij wel toevoegen voor morge avond of middag ofzow of mischien vanacht

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys misschien ga ik binnenkort een niet al te dure shooter kopen voor mijn 360, ik zit te twijfelen tussen deze 4:

Ghost Recon Advanced Warfighter
    Call Of Duty 2
    Far Cry Instincts Predator
    Battlefield Modern Combat

Welke kan ik het best nemen, of is er een alternatief?:)

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik zou voor 1 van de drie bovenste gaan, de laatste is iig. echt een stuk minder goed. Check anders wat reviews op www.gamerankings.com
    Far Cry is alleen tof als je het nog niet op de oude xbox gedaan hebt...

10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de reviews op verschillende gamesites (ook XBW) gelezen, en ik denk dat ik maar voor Farcry ga. Het genre en de voor en nadelen spreken me wel aan. Ik heb trouwens nog nooit een Farcry gespeeld, de enige shooters op de oude Xbox die ik heb zijn Halo en Brute Force. Beide goede games, maar ik vind een beetje licht strategisch, oorlogshooter met legerbasissen overnemen enzo wel het leukst.:9 Ik heb pas eens Battlefield:Vietnam op de PC gespeeld, en die vond ik heel leuk. Als ik van zo'n soort shooter hou, waar kan ik dan het best voor gaan?:)

11. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ghost recon AW en het is een prachtige game.
    ik denk dat dat de beste van de 4 is. cod2 heb ik weliswaar meer gespeeld maar dat is een stuk minder strategisch dan graw en zo te horen hou je daar meer van.

12. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zou voor graw gaan ik heb die alle 4 maar dan zou ik voor ghost recon gaan gaan

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm. Moeilijk. Far Cry lijkt mij toch het leukst, en hij is bovendien lekker goedkoop.:9 Elke winkel die software verkoopt, heeft Far Cry voor drie tientjes\o/. Waar ik woon, hebben ze echter G.R.A.W. alleen maar in de premium edition, en die kost 45 euro. Dat vind ik toch net iets te ver gaan, ik wil niet al te veel geld aan een shooter besteden, daarom hoeft het ook niet zo'n gloednieuwe als Gears Of War of Rainbow Six Vegas te zijn. Ik ben een racefreak en ik vind een shooter wel eens leuk voor de afwisseling, daarom.:)

14. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Far cry zal je vast niet tegenvallen, zeker niet voor maar 30 euro.

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks. Heb er zin in!:9

16. sjoertje

sjoertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk de thread gevonden;)

Nu het volgende;

Ik heb GR:AW maar weer eens uit de kast gehaal om deze op Veteran uit te spelen.
    Maar nu zit ik vast en ik weet niet wat te doen.
    In het level "bulldog"(dat je het convoi moet helpen)ben ik bij de tweede weg versperring.Als ik de twee mannen die daar staan neergeschoten heb, verdwijnt dat gele ding niet.Als ik dan dus verder loop "leave ik the battle zone".

Heeft iemand die eerder gehad? of weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Alvast bedankt...

17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    ...Met behulp van cookiex en mij ;)

18. sjoertje

sjoertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha;)

19. sjoertje

sjoertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is alweer verholpen, gewoon een foutje van het spel...

20. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee zijn er nog mensen die GRAW online spelen, of zijn de meesten overgestapt op GRAW 2 (wat ik overigens ook over een tijdje wil doen)? Ik zou graag een keer met wat nederlanders spelen. Die engelsen komen me de strot uit :eek:

Deel Deze Pagina