1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Helaas heb ik geen live :mad: maare ik heb deze game gisteren gekocht, en owowowowo wat een wrede game :D
     
  2. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Wordt het uberhaupt nog gespeeld online? Ik hem hem ook sinds kort maar hij vindt helemaal niks bij online matches
     
  3. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Op XBW staat bij GRAW FPS maar volgens mij is het TPS?
     
  4. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat je moet je doen aan het begin van de training mission. Moet je achter dat ding schuilen zoals het moet. Maar dan snap ik niet wat ik moet doen...
     
  5. Gre

    Gre Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet doen wat ze je opdragen te doen. Gewoon luisteren naar de instructies en op die dozen schieten en zo, succes...
     
  6. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah die cees komt niet door het training level! :p
     
  7. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er al uit. Maar toen zat ik te fucke en sloot me xbox af, dus moet opnieuw beginnen. Toen maar fifa rtwc archievement gehaald.
     
  8. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nog wel een keer online spelen. Speel het spel bijna nooit meer, maar opzich wel leuk om weer eens wat online te spelen:)
     
  9. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel veel online matches maar geen nederlandse servers
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om binnenkort GRAW te kopen, maar ik zit met een vraag. Ik wil weten of je de singleplayer ook in co-op modus kan spelen. Ik heb recensies gelezen maar daar wordt niet echt duidelijk wat de co-op modus precies inhoudt, of je ook daadwerkelijk de singleplayer met z'n tweeen kan uitspelen.
     
  11. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan niet, maar er zitten wel 4 aparte co-op missies in (eigenlijk 8 als je Chapter 2 download)
     
  12. Silent Guard NL

    Silent Guard NL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin moet je Ramirez lokaliseren, maar ik kan hem niet vinden??
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je doen met dat vliegende robotje wat je gekregen hebt.
    die moet je ergens boven zijn hoofd laten zakken.
     
  14. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben aan twijfelen tussen eerste graw of de tweede.Kan iemand me helpen?
     
  15. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    2e is stukken leuker!
    Heb ze allebei
     
  16. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    ok wou ook tweede kopen.zag er leuker uit.En demo was stuk cooler.En bij play asia is ie in aanbieding:)Iederval bedankt voor je antwoord.Ben nu wel zeker van me aankoop.
     
  17. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog mensen die dit online spelen?
     
  18. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weer eens begonnen GRAW spelen na lange tijd geleden, ik was vroeger rank 12 in online maar nu kwam ik weer online in ranked en sta ik weer op rank 1 :mad: , nu stoor ik mij enorm aan die zielig hostmannekes die denken dat ze goed zijn met hun rank 5 a 6, telkens wanneer ik in een room ga met mijn rank 1 smijten ze mij er altijd uit terwijl ik ze allemaal afmaak want ik ben het nog niet verleerd.Nu speel ik altijd playermatch want daar zie je de ranks niet en daar is het wel erg leuk.GRAW 2 koop ik niet omdat het niet veel verschilt en ik wacht dan liever op GRAW 3 ofzo :)
     
  19. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    GRAW 2 is veel beter dan deel 1. Je hebt het duidelijk zelf niet gespeeld.
    Ze hebben beide eenzelfde soort verhaal (al is die van deel 2 wel beter), maar het is goed te zien dat ze veel dingen geleerd en verbeterd hebben tov deel 1. Deel 1 vond ik wel leuk, maar haalde het niet bij deel 2. Veel meer sfeer, veel betere gfx en een veel betere multiplayer. Helaas is de missie uit de demo van 2 niet echt gepresentatief voor het hele spel, omdat dit de eerste missie is na de training.

    Ik zou zeggen, koop hem cheap voor 35 euro bij play-asia en je zult zien dat 2 wel degelijk verschilt van 1.

    Voor de mensen die beide delen nog niet hebben, Play-Asia heeft beide delen heel goedkoop, samen voor 56 euro in verzendkosten.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Deze game is eigenlijk best wel pittig, speel hem op Normal maar heb er al wat moeite mee
     

Deel Deze Pagina