1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

  1. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb alleen demo gespeeld online van graw 2 en die missie, vond het echt niet veel verschillen.
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind allebei de delen op Hard nog tamelijk eenvoudig, dus het verbaast me dat je dat zegt. Ik raak iig. nergens vast in het spel ofzo.

    Oja en over de post daarboven:
    Ik vind deel 2 mega veel lijken op deel 1. Ik heb ze allebei. Vind deel twee eerder een luxe uitbreidingsset dan echt een vervolg. Het verhaal gaat verder, grafisch is er weinig verschil, gameplay weinig verschil. Alles is iets vooruitgegaan, maar het is zeker evolutie, geen revolutie.
     
  3. HappyAchterhoeker

    HappyAchterhoeker Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    eey heb dit spel op normal uitgespeelt maar online is er bijna niks meer te vinden en kicken ze me er telkens uit vanwege rank 1. zijn er hier nog wat die me mss aan een paar multiplayer achievements willen helpen. Bijv. de assasin enzow

    Mijn gamertag is HappyAchterhoek
    ook als je me bij R6 Vegas hierbij wil helpen veel dank want een paar achievements daar zijn niet te halen of de rest van de spelers word pisses als je binnen 2 minuten de match uitspeelt:mad:
     
  4. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Singleplayer is niet zo heel bijzonder, maar als ik zo naar jou Achievements bekijk van GRAW 2, dan heb je de Multiplayer van GRAW 2 amper gespeeld en bij de Multiplayer zit duidelijk wel een verschil in.
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat klopt, ik ben het met je eens, de multiplayer is flink vooruitgegaan. Ik vond deze bij deel 1 ook ronduit slecht.
     
  6. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd. Dat ze je dan tenminste een kans geven om je te bewijzen. Ik heb GRAW 2 nog maar juist en ik ben nog maar rank 2 dus word ik zo goed als overal gekicked. Als ik nu zie dat de ranks 5 of 6+ zijn geef ik ze zelfs de kans niet meer om me te kicken, en ga ik er zelf uit. Ik heb GRAW 1 nog maar een maand en ik heb al rank 4. In GRAW 1 ranked matchen is het zo erg niet als in GRAW 2. Maar naar mijn mening werkt die "Trueskill" dan toch niet zo goed, aangezien je haast altijd tussen ranks 5+ terecht komt.
     
  7. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan is er denk ik wat mis met je connectie, want GRAW 1 wordt nog steeds massaal gespeeld online! Ik heb GRAW 2 ook, maar ik speel nog dikwijls GRAW 1 online hoor.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat ik alleen zo nep vind is dat als je zeg maar midden in een level bent en je levensbalkje rood is of een andere kleur dan blijft tie ook die kleur. Hij word dus never nooit meer groen, dus een iemand moet op me schieten en ben ik dood dus level opnieuw. Daarom speel ik de game eigenlijk ook niet zo vaak, ga vaak dood :'-(

    Of kan je een Medicijn ofzo gebruiken ?
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    zoiets noemen ze een medic.....zie het boekje
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zal is kijken, bedankt! \o/
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kan het niet vinden in het boekje, en in die level waar ik nu ben heb ik geen teammates. Ik denk ik zeg het maar want mischien kunnen alleen hun me healen.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game onlangs weer gekocht, omdat ik er spijt van had dat ik hem had verkocht. Ben bezig met de campaign op hard en tot nu toe geen problemen...nu dus wel. Zwaar waardeloos en het slaat ook echt nergens op.

    Quarterback heet de missie, het is zo'n verotte Heli missie , je moet twee heli's slopen met de turret op de heli waar jij inzit. De eerste krijg ik kapot..maar de tweede maakt mij gelijk kapot zodra hij weer tevoorschijn komt. Knap fucking waardeloos dit stukje zeg, bah.
     
  13. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18

    Pasgeleden ook weer gekocht om het nog een keer een kans te geven:+ Paar co-op missies gedaan, zijn wel grappig ook niet meer dan dat, en een singleplayermissie gedaan (ook wel aardig). Binnenkort maar weer eens verder in de singleplayerO-)
     

Deel Deze Pagina