Ik vind dit juist de allerbeste game die ik op dit moment voor de 360 heb!
Te beginnen met de Singleplayer, waarvan ik wél vind dat het een goed verhaal bevat. Erg vet gedaan dat het écht over 3 dagen in die stad afspeelt, met nogal wat plotwendelingen etc. Misschien niet super spectaculair, maar wel héél realistisch neergezet en daar houd ik van.
De Gameplay vind ik ook heerlijk. Van muurtje naar muurtje, je mannen taktisch opstellen, één voor één iemand uitschakelen en niet het gevoel hebben dat God bent, maar gewoon elk moment dood kan gaan. Tuurlijk, het speelt trager dan de gemmidelde shooter, maar dat kan je verwachten van zo'n titel en ik vind het juist heel vet. Ook het feit dat wanneer je wel goed mikt met de crosshair, maar niet iemand doodschiet vind ik leuk, omdat je in het echt ook niet áltijd iemand neerschiet wanneer je goed mikt. Kogels kunnen ook gewoon gaan spreiden, en daarom zul je moeten gaan liggen om afstandsschoten doel te laten treffen en draagt ongeloofelijk bij aan het realisme.
Online vind ik 'em ook zwaar goed. Nihil lag, heel veel verschillende game-types, leuke maps, véél wapens met elk verschillende kwalitieten voor ieders speelstijl. Lobby's zoeken duurt idd lang en de kans om in een potje terecht te komen die al bezig is, is iets te groot, maar tot nu toe heeft dat bij mij geen ergernis veroorzaakt.
Klik om te vergroten...