1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 20 mrt 2006.

  1. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geprobeerd een ranked match te hosten, maar ik kan geen vrienden van mijn lijst uitnodigen, maar ze kunnen ook niet bij mij inloggen klopt dat?
    Hoe kan je met vrienden een ranked match spelen?

    Ik heb een paar van jullie toegevoegd aan mijn friendslist. Ik speel meestal van 22.00 uur tot uurtje of 1.00 uur.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  2. OMD-2

    OMD-2 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje (hoop niet dat het al voorbij is gekomen)

    Heb de trainingmission afgerond maar krijg geen achievment? doe ik iets fout?
    heb 2 games lopen 1 op hard en 1 op normal die op normal heb ik training geskipped en met die hard heb ik alleen nog de training gedaan. ALs iik nu op play game druk dan gaat ie automatisch naar het 1e level ipv de training dus hij ziet wel dat ik het al gedaan heb.

    Moet ik met de andere (die op normal staat) ook de training afmaken ofzo?
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij geen één spel kan je met vrienden Ranked Match spelen, omdat Ranked Match voor je skills en voor de leaderboards telt en je daardoor zou kunnen frauderen, met je vrienden spelen doe je altijd via Player Match.

    Maar je kan natuurlijk via een Private Chat in dezelfde lobby terecht komen en op die manier samen spelen met een Ranked Match. ;)
     
  4. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    top thnx,
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heel simpel.
    Één van jullie maakt de game aan.
    Onder een bepaald spel soort. Bijvoorbeeld LAST MAN STANDING.
    Vervolgens zet je hem op 8 man.

    En meld je dit aan je vrienden.
    Zij zoeken dan gewoon bij RANKED MATCH, op LAST MAN STANDING en een lobby voor 8 man.
    Vervolgens zien zij jou lobby gewoon er tussen staan, en kunnen ze joinen:).
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    net nog even ghost recon advanced warfighter gedaan, de missie Reach the Football gedaan, best een lastige omdat je helemaal alleen zit
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke wapens nemen jullie van XBW eigenlijk het meeste?

    Ikzelf ben een Automatic Rifleman, en dan neem ik altijd de MG21, omdat die mij het beste lijkt (of weten jullie iets wat ik niet weet? :+ )

    En áls ik een Rifle neem dan is dat altijd de M8 Carbine omdat die lekker snel mikt en accuraat is. :)

    Nu jullie!!!!!!! :cool: 8)
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    M320 ofso met demper, zag er wel leuk uit en ik speel er als sinds ik online ben met GRAW, heb geen idee of hij goed is maar demper-guns zijn gewoon bruut :cool:
     
  9. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik ergens men stats zien in deze game met oa hoveel kills ik heb enzo?
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Alleen van de SinglePlayer, van de Mulitplayer niet....
     
  11. Slimmie

    Slimmie Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem uitgespeeld op Normal mode, ga nu bezig met Hard. Heb al de eerste missie al op Hard gedaan en ik moet zeggen dat het veel moeilijker is dan Normal. Dit gaat frusterend worden.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  12. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    goed gezegt :+ ik heb een MRC met AGL op...
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik ga ook altijd voor de MRC, en als ik ff ga sniperen de MSG-101 (zo heet ie toch? :p)
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel nou leuker en beter dan COD2?
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    valt mee, allebei wel leuk, maar gister was mooi die football missie langzaam lopen en om je heen kijken en ook ver kijken, maar dat kwam door me nieuwe tv _O_
     
  16. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    HD TV hier dus dat komt wel goed.
    Maar waar heb je tot nu toe het meeste plezier aan beleefd?
    Online?
     
  17. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Nu bezig om 10.000 kils te halen en 1000 matches (multiplayer) te hosten. Kan je wel zeggen, het kost je heel wat uurtjes :)

    Verder is het alleen soms balen dat hij bij de multiplayer er soms uitknalt. Maar goed, geniet er nog steeds van ;)
     
  18. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik beleef het meeste plezeeir als ik online speel met 16 man dat vind ik echt geweldig*)
     
  19. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje.
    Kan me iemand me vertellen bij die achievements van coop 1-1 tm 1-4
    Waarom staan die 1,2,3,4 erchter heb namelijk 1-2 vrijgespeeld maar hoe moet ik ie andere vrij spele?Is dat in bepaalde stages of 1 per stage

    Sorry had niet gezien dat de post ervoor ook van mij was anders had ik de edit knop gebruikt
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2006
  20. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit nu echt zo'n goed spel?

    Kun je ook in je eentje (dus zonder je team te commanderen) het spel goed uitspelen?

    Ik houd namelijk niet zo van teambased games maar omdat deze game overal zo goed scoort begon ik te twijfelen. Is het dus vooral zelf knallen of vooral tactische bevelen geven?
     

Deel Deze Pagina