1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's H.A.W.X.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 mei 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zit met en big smile te spelen. Het werkt echt lekker. Soms ben je je tegenstander kwijt en dan snel op X drukken voor intercept. Dan zit je gelijk weer in een goede baan. Waardoor de actie lekker snel blijft.
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Hier even mijn mening

    Toen ik het spel kocht dacht ik echt vanals het maar niet snel saai wordt, en dat is echt niet het geval.

    Ik heb nog nooit zoveel variatie meegemaakt. Oke soms zijn het een beetje simple dingen, zoals dat met dat puntje net zolang tot je de juiste richting opvliegt. Maar het spel weet mij zeker te boeien.
    Oke de verhaal lijn is niet erg serieus, en ik vind het jammer dat je niet zelf op kunt stijgen,tanken of landen.

    Maar het spel blijft mij wel boeien, de gameplay is leuk, grafish best mooi.

    Jammer dat je met die assistance mode off betere manouvres kunt maken, maar in het algemen vlieg ik in cockpitview of acht het vliegtuig.

    Die X knop gebruik ik bijna niet ik heb hem alleen gebruikt in die ene nacht missie!
    Al met al super game

    ik geef hem een 8
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2009
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het alleen lastig bij OFF op Expert dat het vliegtuig hierbij volledig te draaien is, en de besturing afhankelijk is van hoe het vliegtuig manoevreert en niet van de camera. Wat ik bedoel:

    Druk je naar onderen, dan gaat je vlietuig stijgen. Hangt je vliegtuig echter 90 graden scheef, dan is onderen dus een bocht naar links/rechts maken. En als ik in OFF vlieg is het soms lastig te zien wat nou onder of boven is, en dan knal ik ergesn tegen aan. :+ Persoonlijk heb ik een HD-TV die groot geneog is en heb nooit moeite het te zien of kleine letters te lezen, maar dit is wel irritant! Review komt misschien vanavond nog, anders morgen.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd dat is best wel pittig. Maar je hebt wel een keer veel meer overzicht
    Dat van die triggers is raar bedacht maar heb er totaal geen last van dat ik per ongeluk op Off druk.

    Verder vind ik het super vliegen en het ziet er super uit. Zelf de grond ziet er goed uit. Verder veel variatie in de missies, en je kan goed het overzicht houden. Goed spel voor 30 wat ik er voor betaald heb, maar ik had er ook zo 50 voor betaald.

    Ik heb wel dat ik na elke missie even 5 min pauze moet hebben om even uit te blazen.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Voor die beelden zijn ook satellieten gebruikt, moet je maar 's bij Extras kijken in het menu. GeoEye en weet ik veel wat voor technologie!
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zat net even te kijken ja. Tof.
    Ik zag het pas goed hoe goed het eruit zag toen ik een ground hit deed, en toen tussen de wolkenkrabbers recht moest trekken.

    Had jij ook een code voor een extra plane. Of had je de promo?
    Ik heb zo bommenwerper erbij de A12 Avanger. Ik weet niet of je hem meerdere keren kan gebruiken anders plaats ik de code even.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uh, er is een soort 'cheat' (L-trigger + heleboel toetsen) voor ik geloof 3 vliegtuigen, weet niet wat jij bedoelt?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat bedoel ik ja. :)
    Ook als je naar extra content gaat, zijn er nog "verborgen" vliegtuigen.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Damn wil hem ook spelen :9 Zal maandag ofzo wel komen.. Ik weiger de demo te checken :+
     
  10. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hier zijn de pre-oder codes.
    Ze werken gewoon bij iedereen.

    A-12 Avenger II
    Xbox 360: (LT Ingedrukt houden) X, LB, X, RB, Y, X

    FB-22
    Xbox 360: (LT Ingedrukt houden) RB, X, RB, X, RB, Y

    F-18 HARV
    Xbox 360: (LT Ingedrukt houden) LB, Y, LB, Y, LB X

    Die codes moet je intypen bij het selecteren van je vliegtuig.
    Als je je registreerd bij Ubisoft kan je ook nog 2 bonus vliegtuigen downloaden.
    Volgens mij staat die optie in het extra menu als je het spel opstart.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is zo. ;)
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Saab is wel goed.
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    er gebeurt niks
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Paar keer proberen. Deed het eerst ook niet bij mij. Toen opeens wel.
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Vraagje, werkt ie goed online en moet je lang wachten voor je een match hebt gevonden ?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb het gister geprobeerd en ik zat binnen een halve minuut in een coop match.
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Zou ik dit spel halen ?
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Speel de demo en kijk wat je daarvan vindt. Als je dat tof vind dat is het hele spel waarschijnlijk ook tof :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn operation Stiletto is pittig. Toen merkte ik pas hoe fijn je Wingmans zijn, want die had je niet bij die missie.
     

Deel Deze Pagina