Idd. Het duurde bij mij ook wel even voordat ik 'm gehaald had. Voor mij was het gewoon een kwestie van bij de bommenwerpers blijven. En alles wat een bedreiging voor hen vormde, uitschakelde. Ben nu bij de missie dat je de AWACS moet beschermen boven Chicago. En dat je de radarjammers uit moet schakelen. Vroeger op PC heel veel verschillende (soorten) flightsimulators gespeeld. Dus H.A.W.X. is voor mij een geschenk uit de hemel. Super ook dat je tenminste cockpit view hebt. Dat vindt ik beter vliegen, dan achter het vliegtuig te hangen.
Hehe Ik heb het spel woensdag avond/nacht op Elite maar ff uitgespeeld. Stuk makkelijker dan Ace Combat 6 moet ik zeggen, maar heb er wel veelmeer van genoten!
Ik vind die 1st-person nog wel het best dan, niet de Cockpit View maar die andere. Die missie dat je in een kanaal een vloot moet beschermen, daar heb ik vandaag geprobeerd aan het begin van de missie héél die vloot in m'n uppie uit te schakelen. Lekker onmogelijk.
Ik haal net de Typhoon missie met een andere gast in coop. Telt die hem niet mee als een Campaign level en dat had ik wel geselecteerd., moet ik dat level alsnog alleen doen, en die is bijna onmogelijk. Lekker dan.
Mischien andere wapens proberen te gebruiken? Ik heb niet echt t gevoel van onmogelijk gehad bij welke missie dan ook.
Ik heb meerdere vliegtuigen geprobeerd. Mar in je eentje kan je niet al die helicopters en migs afhouden. Als je winmen ook zelf ging vechten dan lukt het wel maar die gaan altijd diegene aanvallen die jij gelocked hebt. Edit: Ik heb hem gehaald. Wel in coop met iemand anders maar ik was nu zelf de host, nu ben ik dan bij de volgende missie. btw welk vliegtuig gebruiken jullie voor air to air? Ik gebruik de SU 27 superflanker.
Ik ga hem deze week meteen halen als me loon gestort is ! Dus als mensen co-op of online met me willen gaan, add me maar
Hebben jullie allemaal geen last van die assistance rommel dan? Dat je dat aan en uit zet met dezelfde knoppen als gas terug en toenemen?
Totaal niet. Bij mij is het nog nooit fout gegaan want als je remt dan druk je nooit 2x achter elkaar je remt een beetje of je houdt de trigger vast.
Heb net H.A.W.X besteld bij GH Hoe bevalt hij bij jullie? Is er nog iets van co-op of Multi-player? Of is er alleen een campaign mode?
Je hebt een MP met 8 verschillende types Deathmatch. En er zit ook 4 player coop in. Waar je ala Gears in en uit kan stappen. Je kan zo de hele campaign spelen.
Ah klinkt goed, is dat co-op online only of ook speelbaar in split-screen? Ik heb er in iedergeval zin in. Word ergens volgende week geleverd via registerd mail. Tot dan hou ik me wel bezig met halo wars onder andere