1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's H.A.W.X.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 mei 2008.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Neergezet ;)

    Ik zit nu wat filmpjes te bekijken van beide games maar qua graphics denk ik dat Ace het wel wint. Ik zie vooral wat filmpjes van verdere levels uit Ace en dat is gewoon bijna foto realistisch. MAAR...HAWX speelt soepeler en sneller, en ook meer fun vind ik.

    In HAWX zou je toch ook soort van commandos geven aan grondtroepen ofzo? Althans...het had een soort van directe link met de soldaten uit GRAW(2). Dus hoe gaat dit ongeveer werken?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb AC ook net even gedownload en gespeeld.

    Idd AC ziet er mooier en heeft meer realisme. Maar ik vind HAWX lekkerder spelen, en die mode die je kan activeren met de x knop vind ik ook super. Heerlijk als je die tanks moet killen en dat je echt precies van boven moet komen.

    Over die commandos zag ik wel wat staan bij de controller setup.
    RB en LB tegelijk is voice command, heb het alleen niet uitgeprobeerd.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh wacht eens, dus X is helemaal niet bedoeld om vijandelijk vuur te ontwijken? Dat vertelde een kameraad op Live mij de hele tijd tijdens Co-op. Terwijl ik het beste vijandlijk vuur ontweek door gewoon Y in te drukken en met de stick omlaag....

    En ik ben er nog niet precies uit wat je echt aan die assistance mode hebt, behalve dat het er nice uitziet en het totaal anders speelt :D
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Assistance mode is dat die camera rond het vliegtuig draait. 2 x RT drukken om te activeren.

    Als je op x drukt komen die driehoekje is beeld, die laten je zo vliegen dat je de missle ontwijkt.

    Die x kan je ook gebruiken als je de grond troepen moet aanvallen (of vliegtuigen) dan komt er een x te staan bij de pijl naar de grond troepen. Dan komen er weer driehoekje die je in een perfecte baan vanaf boven leid naar de grondtropen toe.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Juist precies ja, ok dan. Maar waar dient die assistance mode echt voor eigenlijk?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. CopyCatz

    CopyCatz Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ze een demo uitgebracht hebben, had veel van dit spel verwacht maar het is bij lange na geen ace combat niveau.

    - Cutscene aan het begin doet wat simpel aan

    - Af en toe echt merkbare haperingen in de frame rate

    - De lipsync van die commandant rechtsbovenin is gewoon om te huilen, het lijkt wel een handpop (die doorlult terwijl er niks gezegd wordt)

    - De doelen zijn niet logisch/consequent. Je moet 5 landingsvaartuigen 5 bombers en 5 tanks vernietigen. Die vaartuigen zijn al lang aan land, ik zou denken mission failed maar nee, je moet ze leeg op het strand nog kapot schieten anders heb je de missie niet.

    Grondgraphics zien er wel mooi uit maar als je dichtbij komt zijn vooral die boompjessprites lelijk.

    Ik wacht wel op de volgende ace combat.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik hoor op meerdere sites dat er problemen zijn met de framerate maar daar ik heb ik totaal geen last van gehad.
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind deze game toch echt wel beter als Ace combat ik vind hem het fijnst spelen met de cockpitview en de besturing op advanced .

    De spraak is wel leuk en soms best handig! jammer dat we de stemmen niet via de headset kunnen horen, als die komadant het nog wel een over single of double heeft vliegen er automatish 2 raketten weg :)

    verder ik vind hem heerlijk arcade spelen.

    zeker om die tanks uit te schakelen recht omhoog en dan weer recht naar beneden. ik vind de rook ontwikkeling erg mooi. ik ben benieuwd naar de meerdere spelmodi online!
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb het ook eens geprobeerd op Expert maar ik merkte niet heel veel verschil....waar moet dat in zitten dat verschil?
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren de demo even gespeeld. Maar het is niet mijn spel..
     
  12. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk om even te proberen, maar ik zal hem niet zo snel aanschaffen
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het wel bruut spelen. Zeker dat je van je vliegtuig af zit. Maar zodra je eenmaal dichter op de grond komt valt opeens grafisch te boel tegen :+
     
  14. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0

    Assistance mode is een beetje de 'veilige modus' waarin je gronddoelen makkelijk kan aanvallen en vliegtuigen die niet zo wendbaar zijn, of als je slechts 1 á 2 fighters tegen je hebt.

    Als je meerdere fighters tegen je hebt vliegen de raketten om je oren en heb je met Assistance off meer overzicht en zie je de raketten aankomen (om ze op het laatste moment te ontwijken). + je kan de tegenstanders in de gaten houden zodat ze niet weer achter jou komen :). 't Is erg vet als je zo'n missile vlak langs je heen ziet vliegen :D


    Ik vind 't echt super vet. Ace Combat heb ik ook gedaan, maar dat kwam op gegeven moment vooral neer om wie het langst rondjes kan (of wil!) draaien om een lock te krijgen ;). Hier zit veel meer actie in en je moet meer je best doen om te locken en een lock te houden. Veel meer actie en die assistance off mode is echt vet.
    De game zit zo vol actie dat ik niet ech gelet heb op de graphics, maar 't ziet er prima uit.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad, grafisch goed genoeg. Ik ben ook echt benieuwd naar de andere levels in de game. Zeker weten een kopertje, met 4 mensen co-op doen of tegen elkaar dogfights houden. Met hoeveel kan dat eigenlijk?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    8 spelers.
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wanneer kan je de demo downloaden zonder gold? Is dat pas na de release?
     
  19. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Die game is NTSC-J en NIET compatible met PAL. Wij (europa) kunnen dus niets met deze game. (sorry voor offtopic maar voor de duidelijkheid :) )
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Demo gespeeld, supertof maar leuk voor een keertje. Ik denk dat het na een tijdje wel saai begint te worden ;)
     

Deel Deze Pagina