1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's H.A.W.X.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 mei 2008.

1. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is de Assistance Mode. Die werkte voor mij ook totaal niet.
    Maar die hoef je geloof ik alleen maar in die training missie te doen. Verder niet.
    Ik zou gewoon die andere miss kiezen "Operation Glass Hammer" dan is de demo wel vet. Moet zeggen dat online zeker vet is wanneer je met zn 4-en samen de missie probeert de halen. Je hebt dan ook ongeveer 4x zoveel vijanden.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vreemde game. Met de camera buiten het vliegtuig vind ik het teveel een arcade spelletje (je kunt zelfs driften met je vliegtuig :+ ), maar als je met de camera in de cockpit vliegt (toch wel het ruigst) noemen ze dat weer de "assist mode" of zoiets? Erg jammer. Verder ziet het er wel goed uit en het speelt ook lekker. Jammer van de soms stotterende framerate. Dan vond ik de laatste Ace Combat toch wat beter draaien. Voelde ook epischer aan.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik snap niet dat iedereen problemen heeft met de framrate ik speel toch iedere dag even en ik heb er totaal geen last van. En over dat "driften" dat is heel normaal in de vliegerij.

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, nergens last van gehad. "driften", noemand ze dat niet gewoon remmen in de lucht? :+

Hoop dat je met die mig ook zo'n backflip kan maken zoals ze in het echt kunnen. Helemaal stil komen in de lucht en dan achterover een salto maken voordat ze weer verder vliegen :9

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik speel hem ook wel bijna elke dag!

Spelen jullie hem met of zonder de x knop. ik raak die nooit aan.
    Gebruiken jullie de voice commands?

Wel jammer dat je hem niet op expert kunt proberen om te kijken hoe moeilijk hij dan is.

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het is duidelijk te zien als in het laatste stukje de stad wordt aangevallen. Het spel schokt af en toe een klein beetje, net of hij iets inlaadt. Dat komt bij Ace Combat in ieder geval niet voor. Niks heftigs, maar het valt wel op.

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het eindelijk door. Heb vandaag de demo uitgespeeld en een stukje gevlogen met dat tweede vliegtuig. Mooi ding met die bommen erop :) Ook super om op een groep vijanden af te vliegen en dan op het laatste moment 4 raketten erop af te vuren en dan weer naar beneden te duiken ^^

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    De demo nu al 100 keer uitgespeeld denk ik. Werkgelijk geniaal spel :D Flight Sims behoren tot een van mijn favo genres, maar jammer genoeg zijn er maar weinig van te krijgen. Na Ace Combat is dit zeker de moeite waard voor mij om aan te schaffen!

/Edit: Ik zie trouwens totaal het nut niet in van de "3rd person view". Het vliegt niet lekker, en gewoon te onhandig :9 Doe mij maar lekker in-cockpit view :cool:

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  9. MARK-X

MARK-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that!:)

Ik ben ook meer van de realistische flightsims. Vroeger op PC héél héél veel virtuele vlieguren gemaakt. Het mooist is natuurlijk de cockpit view._O_

3d person is alleen leuk, als ik plaatjes wil kijken.O-)

Als ik in de cockpit 'zit', dan vlieg ik beter dan achter het vliegtuig te hangen.
    Ik heb dit ook met racespellen. Cockpit view is mijn inziens gewoon beter.:thumbs:

Alhoewel dat voor een ieder verschillend is, natuurlijk._0/

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    3rd view gebruik ik ook niet.Geef mij ook maar de cockpit alhoe wel buiten het vliegtuig erg handig is om tanks aan te vallen houdt maar eens Y in gedrukt je kunt dan perfect aanvliegen.

In de Demo blijft de F16 mijn favoriet.

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Op de site kan je kijken welke vliegtuigen er allemaal inzitten. Dit zijn er niet zo super veel, ware het niet dat het wel heel vette planes zijn. (F-117 _O_) Hopelijk houden ze er nog een paar achter, en zijn ze ook "aanpasbaar" net als in AC6. Hopelijk kan je in Free-mode ook landen (op een carrier), dat vind ik zo wijs om te doen :9

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nee je kan je vliegtuigen niet "aanpassen".
    En je kan ook niet landen/opstijgen.

Bron: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/3981007546/m/3071096766

Laatst bewerkt: 27 feb 2009
  13. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer. starten en landen is juist het leukste van het vliegen, ook al gaat het bij deze game om schieten en bommen droppen

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    dat mis ik ook wel kan je in Ace Combat wel zelf landen en opstijgen?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind dat ook jammer. Ik had vroeger een spel waar dat ook in moest maar dat was zo moeilijk. Tegenwoordig denken ze dat niemand dat leuk vind en dat het alleen maar actie moet zijn.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    welk spel was dat?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had er even bij moeten zeggen dat het op de Commodore 64 was. ;)

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ja en?

ik ben gewoon ff nieuwschierig.

Ik weet nog goed op mijn megadrife F22

Waar je in de lucht moest tanken en zelf kom landen

Dat waren nog eens gouden tijden!

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet ik niet meer. Ik zal morgen eens kijken bij me floppies.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina