1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sora, 6 jul 2004.

  1. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem vandaan dan?
     
  2. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er vanavond staat *verzonden!* dan spring ik een gat in de lucht en breng ik mn vriendin mee naar het duurste restaurant van de stad (hapsnap :p)
     
  3. Soda

    Soda Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0


    'k woon in 't goede gedeelte van Nederland.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik sprak gister iemand uit mijn Friendlist (een nederlander) en die is alwat ouder. Maar die zei zovan dat morgen "vandaag dus" heel veel winkels hem vandaag zououden krijgen ..... Dus mss ook GcSjop !

    ps, ik keek net maar mijn orderstatus was nog steeds "Betaald in Behandeling"
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    hij komt tog altijd iets eerder aan ..
    daarom hebben sommige mensen hem al
     
  6. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Rotterdam is havenstad he? dus vandaar dat daar de games zowat als eerste uitkomen en pas een dag later in de rest van Nederland.
    Ik moet maar is overwegen om te verhuizen :eek:
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Precies ! Hij zei dat ie inderdaad vlaknaast de haven woonde ! (of daar ergens in de buurt) ! Dus als het goed is zouden wij heb morgen kunnen hebben ?
     
  8. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb em vandaag al, hij komt laat in de middag binnen in de replay videogames in Den Bosch.
    Ik heb gister rainbow six 3 met een mooie score afgesloten voordat ik aan black arrow zou beginnen. Met een overall ratio van 2.0 en een weekly ratio van 2.31 _O_ 52 uur gespeeld en 2885 kills gemaakt *)
    Edit/ ik word net gebelt dat hij binnen is! eindelijk :)
     
  9. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    we can only pray my son.. only pray..
    we gotta hold hands together and pray
    God.. The man Up there! we aint got shit todo till halo 2 one of ur other godly gifts... so please i beg u 'O holy gamer let Rainbow six black arrow come tommorow... we will never do bad things again no more girls.. no more alcohol.. no more drugs (yea right)
    we shall live in serenity forever and ever and ever.. untill we die and get some booty in heaven.

    Now lets sing a song..
    Oooh happy gamer!!! ooh happy gamer!!... duuduudu
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    _O_OMG ! _O_
    Wahahahah ! ROFL ! Hoe verzin je dat :+
     
  11. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem net gehaald bij de Bart Smit en een vriend van me bij de Free Record Shop ! hele mooie nieuwe levels en ook grote voor 16 mensen, dus met mijn 1 mb upload en 8 mb download, ga ik weer een leuke tijd tegemoed !

    Succes
     
  12. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind rainbow six geen 16 man spel maargoed, het is dan zo chaotisch etc. en aangezien je toch al snel dood bent is het niet leuk spelen (vind ik)
     
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    dus freerecordsshop heeft em..... had ik nou me certificaat al maar het is namelijk 6 kilomter fietsen:mad:
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    helaas, tis wachtten op gc shop, in behandeling
     
  15. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ja maar dan ga je in teams...en dan neem je allemaal een tactische positie in ..dan is het leuk
     
  16. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    als je een tactische positie inneemt en uitkijkt over een bepaald gebied dan heet dat campen en als mensen dan ook nog gaan campen dan is het al helemaal verschrikkelijk vervelend spelen
     
  17. Trossarms

    Trossarms Guest

    ik haat met 16 spelers op 1 server ook dat is gewoon niet meer leuk spelen omdat je te snel dood gaat en campen heb ik ook geen zin in
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    16 spelers vind ik ook teveel ! Want iedereen praat door elkaar, over iets anders en niemand is nog serieus met de game bezig ..... Ik speel het liefst met 10 of 12 man.
     
  19. marco3key

    marco3key Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag free record shop in de boogaard in rijswijk de nieuwe rainbow six black arow gehaald 30 euries...
     
  20. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    daarom ga ik vaak ook pas rond of na 12 uur snacht spelen
    geen lomp geouwehoer van die kleine vervelende mannetjes gewoon echt flink ertegen aan ..goed je best doen dan ist leuk .
    campers worden gelijk gewaarschuwd en eventueel gekicked.
     

Deel Deze Pagina