1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sora, 6 jul 2004.

  1. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    neuj kheb em net binnen! :p
     
  2. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Luck0r!
     
  3. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een NL server joinen die engelse zijn saai..
    iemand maak een game ... gaan we allemaal joinen ok? :p
     
  4. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar toe, ik zit altijd in een NL server.

    En na black arrow wat langer gespeeld te hebben, ben ik erachter gekomen dat hij wel leuk is. Eerst had ik alleen Team Survival gespeeld, wat door die grote levels helemaal niet leuk is. Maar Retrival is wel leuk, want daar zijn die grote maps eigenlijk voor gemaakt.
     
  5. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    gedaan :D
     
  6. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Hijs echt heel erg vet. Super dat die leaners nu geen zin meer hebben, met teamsurvival knal je ze nu met bosjes neer :p
     
  7. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Black Arrow _O_

    Wat een superspel. Ik heb de singleplayer nop niet gespeeld maar heb daarnet even de multiplayer 2 uurtjes gespeeld. Damn echt *) .

    Ik vind het wel meevallen trouwens met de grootte van de maps. Ze zijn goot, vooral voor Team Survival, maar ik denk dat dat voor Total Conquest en Retrieval juist beter is. En het is bij die speelmodes zeker teamwork en minder ieder voor zich.

    mensen als je twijfelt, gewoon kopen, zeker voor 30€. :)
     
  8. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    om 5 uur ff met zn allen afspreken?
    kan iemand ff een game maken :p ff wat yanks neerknallen :D

    [EDIT]
    hoe gebruik je eigenlijk die granaten en remote granaten?
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  9. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een leuke game, heb rb6 maanden niet meer gespeeld. Dus wat het weer effe wennen met dit spel. De maps zijn een beetje te groot. Heb net retrival effe gespeeld en is echt niet leuk met al die zielige spawn campers. Hoop dat ubisoft snel met die patch komt.
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is SUPER dope echt meesterlijk die game retrival the bom.Aleen zonde van die uber zielige spawnrapers |:- :mad: maar verder echt dope .Alles is verberterd behalve die source code en die invites :als je een message stuurt met voice in een game hoort niemand je meer daarna echt irritant
     
  11. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gehoord dat je eigenhandig je statistieken ook kan wissen. Hoe kan dit?
     
  12. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    de tar is superliet! .. is nu mijn favo gun
    kheb het nu 1 dag gespeeld.. ennik vind het echt supercool.. ennik ben er echt niet slecht in :D vandaag bijna de hele dag met dezelfde mensen gespeeld (een paar engelse)
    kheb heelwat maps gecheckt .. zeker 80 procent.. tot nu toe is Castle en Hotel mn favo gevolgd door Airport..
     
  13. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een actie in retrieval. Ik loop daar, dus er wil eentje me flashen (ik dacht eerst fraggen) dus ik loop naar achter, ik denk he ik pak em, want ik had een shotgun. Dus ik loop naar voren, kop ik die flash terug naar beneden in z'n gezicht, waardoor die gewoon in zijn eigen flash keek, en ik en m'n maat em af konden maken. Het speelt op een of anere manier gewoon heerlijk. Het level was die boot. Exacte naam weetik niet meer. Ik denk dat deze weer een grote kans maakt op xbl game van het jaar.
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kom alleen maar nederlanders tegen :D
    Voeg mij maar toe kom je er wel een boel tegen

    Maar dat met die sattelieten dat vind ik maar nix!
     
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net nog met jouw gespeeld, retrieval. Ik vind hem gewoon meesterlijk spelen. Verslavend mag je het imo wel noemen. Iedereen zoekt uit waar die naartoe moet. Maybe kunnen we een XBW Squad oprichten ? Wie weet...
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    kan je ook met 2 spelers op live ?
    met een gast
     
  17. XeoN

    XeoN Guest

    Bijna al mn Live vrienden van NL tot de USA spelen Black Arrow:{
    Morgen of overmorgen maar ff halen dus:).
     
  18. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem nu al een aantal uurtjes gespeelt en hij bevalt me perfect, alleen heel erg jammer van die spawn campers...

    ik snap ook nog niet helemaal hij dat met clanmatches zit, moet je aan een toernooi meedoen om een clanmatch te houden. en hoe krijg je precies meer info over andere clans?
     
  19. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Sorry voor al die mensen die Black Arrow zo leuk vinden, maar eerlijk gezegd vind ik zelf Rainbow Six 3 gewoon leuker. Ik vind Black Arrow wel leuk, maar echt niet zo goed als ik had gehoopt.
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    verklaar, wat is er zo verschillend aan?
     

Deel Deze Pagina