Ik weet niet hoe het met opheffen e.d. zit. Als we hem gewoon kunnen opheffen is er niks aan de hand. even kijken hoeveel mensen er in een sqaud kunnen. check later me edit.
Er kunnen 32 mensen in een squad. Maar ik vertegenwoordig XBW niet graag om de volgende 2 redenen : 1 : Ik zuig in de game. 2 : De moderators hier zijn van het niveau "goedgedraaide drol", en die wil ik niet vertegenwoordigen
Ik weet niet of er iemand van de site dit leest ??? Maar ik ga zo een clan maken met de naam XBW, of XboxWorld, voor deze game. Zeg het even als het niet mag/ er regels aan zijn verbonden. Ik ga em rond half 10 maken. SuxxeR is m'm tag.
Ik wil ook wel mee doen maar ik ben (nog) niet zo goed maar je mag mij toevoegen mijn gametag is flipkop en flipkop be
Ckers ! Gewoon de hele avond retrieval in Cafe gedaan ! Egt HEILIG ! soms wel iri dat de cannister ineens foetsie is Maar verder SUPER !
kunnen jullie mss nog een plaatsje vrijhouden, ik was nl best verslaaft aan RS3, en ik had afgelope week black arrow bestelt, maar ik was vergeten dat we nog geen post krijgen omdat we eigenlijk dit wiekent terugzouden komen. Ik kan me dus maandag pas aanmelden en weet nog niet hoe al die tsunami funncties werken
Ik begin het spel echt steeds leuker te vinden. Net ff hard geownt met Suxxer tegen een heleboel CDF gasten. Retrieval is echt vet!