heb ik jouw niet om 3 uur vannacht tegen je gespeeld te gek spel vanaf 21 uur tot 3 uur bijna non stop gespeeld
Voordat jij kwam had ik die hele server in me macht gewoon. Ik had 13 punten ofzo, en hun steeds 8 whaha. Op die boot is de teamkill wel kut als je achter de drager loopt, want die schiet je dan dood. En Franko, xboy, en flipkop jullie mogen er in. Als de clan wat groter is gaan we de ranger bepalen (jullie rights om wat te doen in de clan, officieel van xbl).
denet weer tijd gespeeld maar nu al zoveel deads maarja boeit me niet dit is niet het spel voor mij stats top spin wel
Stats zuigen zowieso ook bij cs speel ik niet om de stats en dan zijn der altijd van die n00bs die denken dat ze beter dan mij zijn omdat men stats kut zijn(2500 overall) maar ik laat ook vrienden op men account spelen en als je stats uit doet joint er niemand....
Ik word ook niet goed van lui die je gaan kicken omdat je stats laag zijn ...... En waar ik al helemaal niet tegen kan, is als er een lompe kleuter gaat zieken dat zijn ratio het hoogst is van de server
dat is een beetje veel 5 of zo Tis een beetje kut waneer je het slag veld in stormt terwijl je niet dood kan oid Klikerdeklik
Dit is bij veel meer games gedaan iig op de pc. Zoals Enemy Territory dan ben je ook iets van 5 sec bij het begin onsterfelijk.
Nja, bijna iedereen uit mn friends list heeft Black Arrow gekocht. Dan zal ik hem binnekort ook maar gaan halen he Hij is nou toch niet zo duur. Wat zijn de verschillen eigenlijk...?
erm nieuwe levels, en wat nieuwe spel modi en messages sturen ( sms en voice mail als t ware) en mogelijk heid tot clans op zetten, groepen mensen krijgen dan 3 leters voor hun naam. kan je aan wed strijden mee doen
Heb het gister even een paar uur gespeelt, en wat heb ik er spijt van dat ik RBS3 nooit eerder heb aangeschaft. Tot nu toe het merendeel met Nederlanders gespeelt via een paar friends uit mijn friendslist, zodat je tenminste een leuke games terecht komt zonder alle lamers die o.a. spawn killen. Jezus wat is dat toch is ff lame. Maja. Zag gister wel dat ik 9 Kills had en 83 Deaths..
om even bij shcaap toe te voegen, de levels zijn een heel stuk groter en hebben een andere stijl vergeleken rb6, zijn ook meer Total conquest en retrieval (lees: nieuwe game modes) gericht en wat minder op Team survival.
Als je met meer Nederlanders wilt spelen kun je me altijd toevoegen (Lt Jay D), ik ben elke dag wel online te vinden (vaak s'avonds) en speel vaak in Nederlandse servers En wat betreft die 9 kills en 83 deaths, Ubi Soft kennende gooien er binnenkort vast wel een stat reset in dus als je nu even voor die tijd veel oefent en beter word dan kun je met mooie stats de ''volgende ronde'' ingaan