Dat had ik ook gelezen en ik nam 10 sec. daarom als voorbeeld... imed invulnerability period for a player when they respawn.
kweet niet wat het is maar ik vind dat veel maps een ingewikkelde structuur hebben waardoor het lang duurt eer je ze doorhebt...
Ik heb spel langer gespeeld en begin het ook meer te waarderen. Hebben jullie ook de look X en Y sensitivity op 10 staan . Nog een vraagje, ben al een paar keer gevraagd om bij een clan te gaan joinen, maar daar heb ik nu nog geen zin in. Als je bij een clan gaat joinen, staat er dan ergens in de menu dat je ook kunt stoppen met de clan?
Damn ! Ik had vandaag al 4 keer een server gemaakt ...... En elke 4 keer werd ik na een poosje eruitgegooit naar het "press start screen" Dit gebeurde in alle gevallen als ik aleen overbleef, met 1 tegenstander ......... En toen die tegenstander mij neermaaide hoorde ik "Green/Red Team won the round" en toen kreeg ik dat ronddraaiende loadbalkje, waarna ik zonder pardon weer helemaal opnieuw alles moest opstarten EDIT: Het gebeurde niet meteen de eertse keer, maar na ongeveer een kwartiertje (1 keer na 3 potjes)
Jep, ik wordt er ook vaak uitgeflikkerd, ik vind het onderhand wel vervelend worden nu. * hoopt op patch en dat hij snel komt *
Is het ook mogelijk om je eigen emblemen en/of levels te maken. Dat is toch ook een functie van tsunami?
Black Aroow ! -de gameplay is beter -de maps zijn beter -de graphix zijn beter -singeplayer is zelf leuk -en goedkoper volgens mij
Nja, vind deel 3 wel tof. is er nou zoveel verandring tussen Black Arrow en Rainbowsix 3? En Mikey, ik zie jou in mn friendslist altijd black arrow doen; ik neem aan dat hij echt de moeite waardt is om te kopen...?