Ik ga em vanmiddag halen, hopen dat ze em hebben!!! Ik zou nou al willen gaan, maar die winkels gaan hier pas om 1 uur open Hopelijk tot vanavond @ RB6 BA @ Live
Nee dat kan niet ! Dan denk ik dat ze gewoon een andere "ClanTag" in het "GameTag" hebben staan....... Mijn voorbeeld ik zat in The Dutchfellas en nu in DSD dus -DSD-DF Unlimited NL Offff kan het wel
dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk, want als je in een clan zit en je krijgt een recruit message voor een andere clan en je accepteerd die, dan ga je uit de cllan waar je voorheen in zat.
Ok , thanks voor de Info . BTW hebben Jullie dit Filmpje al gezien ? Airport Roof ( Je moet effe wachten , filmpje gaat loaden ) Die gast zit gewoon op het dak van Airport of Garage !!!
Dat kan ik ook ! Heeel simpel ! Gewoon de kabel uit de Hub/Switch halen en je bent er ! MAAR'K GEBRUIK DIT NIET HEUR !
Ja dat Airport 2 ........ Maar een post eerder zei ik dat ik erop kon, Maar ik dacht dat dat Airport 1 was
Mikey, wat stom van jou.. echt heel dom, als je niet wilt dat mensen dit gaan gebruiken moet je dat VOORAL in zo'n groot bekend forum gaan posten
BA heeft vier maps uit het gewone spel. Die map van het filmpje was Airport 2 en die zit niet in BA. Dit was gewoon het normale spel.
aleen zijn al die oude oude maps verpest garage valt niet meer te spelen,airport is nog het "beste" (lees het minst vernuekt) gebleven.maar in alle andere maps oudere maps is het spawn voordeel inmens voor 1 team je word bijna alteid opgesloten.
Ja in Garage is de Spawn in de Showroom egt K*t voor het andere team ! Je kan maar 1 kant op zonder neergeschoten te worden .......... het was zo'n leuke map
Idd, Garage is echt heel erg verpest. Het hele groene team moet maar blijven campen in de Showroom. Ze hadden beter de map groter kunnen maken en nog een buitenarea kunnen maken waar het rode team in spawnt. Krijg je veel eerlijkere matches. En Airport vind ik wel even wat beterder gemaakt. Presidio en Peaks nog niet gespeelt.