Dan kan je wel nog geraakt worden, ik gooide dan gewoon altijd een granaat naar die plek waar ze altijd zaten te glitchen. Bij de Single Player kan het trouwens nog steeds Maar Black Arrow ga ik zeker halen...
met die lean bug kun je als je om hoekjes kijkt ook gen headshot krijgen, en ik zat een keer in city street large van raam tot raam te leanen en te schieten en ik raakte die gast niet en hij mij ook niet, zeker 3 magazijnen verpest aan hem terwijl hij niet geraakt kon worden
Ik ga dus echt niet 60 euro betalen voor een expansion Pack.... ALs het geen expansion Pack is kunnne ze die kut GFX ook wel veranderen.......
1: de GFX zijn niet kut. en 2: dat doen ze expres niet omdat rb6 ook al zo goed loopt en een suc6 is dus leek het ze (en mij ook) beter om de GFX te laten zoals het gewardeerd word.
Nuttig interview, maar las ik nou goed dat er geen nieuwe wapens komen, behalve dan die vervanger van de 50. cal
ja alleen een druganov , en de wapens worden aangepast om beter te kunnen functioneren in close combat
Ja, maar die vent die zegt ook dat ze proberen zoveel mogelijk hetzelfde te houden omdat RB6 al zo'n succes was en ze daar niks aan willen veranderen. En misschien zijn ze bang dat er anders een oneerlijkheid ontstaat tussen de wapens?
Ze spelen idd op save, waardoor de game niet kan floppen feitelijk en de meeste rbs3'ers het toch wel kopen.
precies. het maakt mij niet uit of er nou wel of niet nieuwe wapens bijkomen. ik speel toch altijd met hetzelfde wapen. toch denk ik dat die oude rb6 ook nog wel gespeeld gaat worden (in het begin natuurlijk een stuk minder). warehouse blijft namelijk een klassieker.
Heb 'm bij Play.com gepre-ordered voor 17.99 pond, iets van 28 euro. Lijkt me niet dat 'ie in Nederland veel duurder wordt. Ik gok 39.95 in de winkel en iets van 33 bij GCshop ofzo.
ik zag laatst een filmpje en toen had de speler een soort van futuristische tar-21 zag er best relax uit maar helaas werd er niet mee geschoten ik had graag het geluid willen horen