Ik heb daar niet egt last van. De gevechten tussen de teams vonden eerst plaats in dat gangetje, en nu gewoon in de hanger ! Ik vind dat juist door die verandering de hanger nuttiger !
De beste maps tot nu toe vind ik Cafe en Ferry Boat. Echt geweldige maps. Hotel kon echt heel mooi worden, alleen door de verkeerde spawns wordt het een beetje verkloot. Nuclear Reactor is ook nog wel leuk.
Kheb het nou een uurtje ofzo gespeeld, echt vette game! Ksnap alleen niet dat jullie zo hard roepen over cafe, vind het maar een kut map Ferryboat is wel VET
Laat maar komen die handel! Ben allang blij als ze 50% van de bugs verwijderen (alhoewel er dan nog genoeg overblijven). En een stat-reset kan me niet boeien, ik speel toch niet veel om mn score.
Je hebt ook nog niet gruwelijk veel gespeeld dus voor jou is het niet zo erg nee. Maar voor de mensen (en die zijn er!) die al 50 a 60 uur gespeeld hebben kan dit nogal balen zijn. Ikzelf vind het jammer, niet erg ofzo.
ik vind het kut dat je zelf je statics niet kan resetten en dat je geen game kan maken met de stats uit.
Kan wel, ik heb gehoord dat je met een glitch een score van iemand anders kan kopieeren. Dus als je nou een score van iemand kopiereen die het voor het eerst speelt, zijn jouw stats ook gereset.