BA heeft laaaang niet dezelfde verslavingsfactor als Rainbow six 3. Ik speel em ook nauwelijk en als ik dan eenmaal online ben dan ben ik zo weer off. Misschien ligt het aan al die Elo glitchers, leavers en Spawnkillers, want die zijn er zo veel
idd. was een grote ergenis weer gisteren. ik verlang weer naar team survival op het moment dat er een nieuwe spelmodus gespeeld wordt.
Momenteel speel ik echt alleen team survival en co-op. Vermaak me prima . Ook dat teambased knokken vind ik echt wel een vooruitgang tov van de vorige rainbow. Gister erg spanende wedstijdjes gehad, wel allemaal in vriendenkring zonder buitenstaanders. Misschien dat dat helpt...
ik speel et sinds gisteren, en ik ben nog geen een spawnkiller tegengekomen... 't is wel nog steeds zo ultra-frustrerend als Rainbow Six 3... maar nu is het gewoon mijn schuld, niet meestal van het spel
ligt er ook aan in wat voor server je speelt en welke gamemode je doet. maar ik kom ze nu bijna in elke server tegen waar retrival en total conquest gespeeld worden (tenzij ik met friends speel)
Heb hem vandaag binnengekregen. Geweldig spel. Ik kan er alleen nog geen zak van. Maar het is een geweldig spel. Ik gebruik aardig veel night vision. IS dit normaal ?
Ik vind dit spel echt geen zak meer aan, raar maar waar. Ik snap er ook niks van, ik was echt helemaal hooked aan rb6 maar dit spel? het kost veel moeite het spel op te starten en dan ben ik al na 5 min offline. Sorry, maar het moest er ff uit
Ik kan het echt niet begrijpen Jay. Die leanglitch is eruit en die nieuwe gamemodes zijn zo vet. En ja, er zitten wat foutjes in, maar die worden binnenkort verholpen. Ik vind het echt top.
Nou das precies waar ik ook last van heb ! Normaal zat ik elke avond, na avond, na week, na maand .... Rainbow Six 3 te spelen, maar nu niet meer ! Het is niet speciaal meer jammer het "was" zo'n geweldig spel ! En naar de Singelplayer Campain kijk ik al helemaal niet meer om !
de single player modus bij Rainbow six 3, interesseerde me eigelijk ook nooit, nu interesseert mij die hele SP bij black arrow me ook niet. Hadden ze er voor mijn part uit mogen laten. Dit spel moet het hebben van zijn live functionaliteit.
ik vind het echt een heel vet spel, alleen is het een beetje irritant dat vrijwel iedere server bestaat uit clan x tegen het restje, en ja, vrij logisch dan dat het clan-team vrijwel altijd wint... ik zit ook wel in een (vrienden)-clan, maar die clans die het zo fuckin serieus nemen, daar kan ik me nogal aan irriteren
ja ik denk dat daar heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel mensen zich aan irriteren je moet gewoon je eigen spelletje spelen en schijt eraan hebben... Er word heeel vaak vergeten dat je dit voor je lol moet spelen. Het word te vaak te serieus gespeeld door die gasten.. Ik heb ook n clan maar gewoon voor "vrienden" waar je gezellig mee kan ouwehoeren.. niet dat we nou zo goed zijn.. maar wel gezellig ... Maar ik ben het helemaal met je eens
In clanverband willen we gewoon goed kunnen samenwerken en goede taktieken kunnen verzinnen zodat het spel nog realistischer word, want in het echt ben je ook op elkaar in getrained en doe je het ook niet met een groep vreemden. Wat maakt het dan uit dat gamers serieus spelen, laat ze toch, als het je niet bevalt zoek je toch een andere server