1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sora, 6 jul 2004.

  1. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde geldt voor mij. :{
     
  2. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    BA heeft laaaang niet dezelfde verslavingsfactor als Rainbow six 3.
    Ik speel em ook nauwelijk en als ik dan eenmaal online ben dan ben ik zo weer off. Misschien ligt het aan al die Elo glitchers, leavers en Spawnkillers, want die zijn er zo veel
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2004
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0

    idd. was een grote ergenis weer gisteren. ik verlang weer naar team survival op het moment dat er een nieuwe spelmodus gespeeld wordt.
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ach.. er zal best wel iets komen tegen spawnkillers..
    tot die tijd zelf ook gewoon spawn killen ;)
     
  5. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, het spel is ook saaier :{.
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Momenteel speel ik echt alleen team survival en co-op. Vermaak me prima :+. Ook dat teambased knokken vind ik echt wel een vooruitgang tov van de vorige rainbow.

    Gister erg spanende wedstijdjes gehad, wel allemaal in vriendenkring zonder buitenstaanders. Misschien dat dat helpt...
     
  7. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik speel et sinds gisteren, en ik ben nog geen een spawnkiller tegengekomen...

    't is wel nog steeds zo ultra-frustrerend als Rainbow Six 3...

    maar nu is het gewoon mijn schuld, niet meestal van het spel ;)
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ligt er ook aan in wat voor server je speelt en welke gamemode je doet.

    maar ik kom ze nu bijna in elke server tegen waar retrival en total conquest gespeeld worden :mad: (tenzij ik met friends speel)
     
  9. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag binnengekregen. Geweldig spel. Ik kan er alleen nog geen zak van.
    Maar het is een geweldig spel. Ik gebruik aardig veel night vision. IS dit normaal ? :p
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2004
  10. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    ey nee tenzij je je ogen wilt verzieken :p
     
  11. weirdo

    weirdo Malle keeskoppen...

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    doe ik ook teveel naar men goesting, mssn is de brightness veranderen...
     
  12. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik zou de brightness op 5 of 6 zetten ipv 3.
     
  13. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind dit spel echt geen zak meer aan, raar maar waar. Ik snap er ook niks van, ik was echt helemaal hooked aan rb6 maar dit spel? het kost veel moeite het spel op te starten en dan ben ik al na 5 min offline. Sorry, maar het moest er ff uit ;)
     
  14. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan het echt niet begrijpen Jay. Die leanglitch is eruit en die nieuwe gamemodes zijn zo vet. En ja, er zitten wat foutjes in, maar die worden binnenkort verholpen. Ik vind het echt top. :9
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou das precies waar ik ook last van heb ! Normaal zat ik elke avond, na avond, na week, na maand .... Rainbow Six 3 te spelen, maar nu niet meer ! Het is niet speciaal meer :'-( jammer het "was" zo'n geweldig spel !

    En naar de Singelplayer Campain kijk ik al helemaal niet meer om !
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2004
  16. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    de single player modus bij Rainbow six 3, interesseerde me eigelijk ook nooit, nu interesseert mij die hele SP bij black arrow me ook niet. Hadden ze er voor mijn part uit mogen laten. Dit spel moet het hebben van zijn live functionaliteit.
     
  17. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee tuurlijk niet, Rb6 + Ba dankt 20% van zijn populairteit aan co-op.
     
  18. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het echt een heel vet spel, alleen is het een beetje irritant dat vrijwel iedere server bestaat uit clan x tegen het restje, en ja, vrij logisch dan dat het clan-team vrijwel altijd wint...

    ik zit ook wel in een (vrienden)-clan, maar die clans die het zo fuckin serieus nemen, daar kan ik me nogal aan irriteren :mad:
     
  19. valko

    valko www.xboxkaart.nl

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0

    ja ik denk dat daar heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel mensen zich aan irriteren je moet gewoon je eigen spelletje spelen en schijt eraan hebben... Er word heeel vaak vergeten dat je dit voor je lol moet spelen. Het word te vaak te serieus gespeeld door die gasten.. Ik heb ook n clan maar gewoon voor "vrienden" waar je gezellig mee kan ouwehoeren.. niet dat we nou zo goed zijn.. maar wel gezellig ;) ... Maar ik ben het helemaal met je eens
     
  20. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    In clanverband willen we gewoon goed kunnen samenwerken en goede taktieken kunnen verzinnen zodat het spel nog realistischer word, want in het echt ben je ook op elkaar in getrained en doe je het ook niet met een groep vreemden. Wat maakt het dan uit dat gamers serieus spelen, laat ze toch, als het je niet bevalt zoek je toch een andere server :confused:
     

Deel Deze Pagina