1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sora, 6 jul 2004.

  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je gewoon effe naar XBOX HELPDESK bellen hun weten het vast wel en het is GRATIS!

    TELEFOON : 0800 023 3894
     
  2. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel ook maar wat ik ook doe ik gaat gewoon altijd dood online. Die lui zijn veel te goed. Iemand tips??
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies hetzelfde toen ik BA even speelde. Het beste kun je een paar mensen zoeken die je willen leren hoe je situaties aan moet pakken.
    Zorg in ieder geval dat je niet zomaar een gang inrent, altijd voorzichtig om hoekjes kijken. Veel bukken e.d.
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    veel oefenen en begin anders eerst met sharpshooter. hoef je niet elke keer te wachten als je dood gaat. wel een goede server uitzoeken, want je hebt vaker lag daar. en zeker niet "rambo-en" (heb ik zelf wel vaak last van :D )

    wapenkeuze is ook heel belangrijk. ik loop heel vaak ingezoomed. dan moet je geen g3a3 of iets dergelijks hebben, maar een famas ofzo.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De G36C, lekkerbek, is ook opperchill om mee te knallen ... heet welgetelt 1 puntje minder damage dan de FAMAS (famas 60 - G36C - 59)

    Maar goed ... ik vind het wapen fijner schieten omdat ie er niet zo gammel uitziet als de Famas. Maar ik wissel om de 10 potjes wel eens tussen die 2 wapens.

    Je kan ook de L58A1 nemen ... (die groene met het magazijn, net als je FAMAS, achter het handvat)

    Daarmee kan je goed free-firen en op lange afstanden iemand makkelijk raken ...

    Schiet je vaak met de G3A3 ? Neem dan de M16A2 ... cause die heeft meer kogels - en daardoor net zo dodelijk :cool:


    * De expert heeft gesproken :+ _0/
     
  6. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx, zal zo weer is effe proberen.
     
  7. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    klopt, de wapens die 'bijna' gelijkwaardig aan elkaar zijn:
    -L85
    -Famas G2
    -Tar 21
    -M16A2
    -G36C

    in mindere maten de M4. Ik gebruik zelf altijd de G36C. Dit wapen is zooo accuraat, ik mis bijna nooit een headshot met dit wapen. Famas vind ik ook erg fijn maar is onvoorspelbaar.

    Advies: G36C
     
  8. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    de m4 hoort toch ook in dat rijtje thuis? (deze is redelijk op afstand, goed op close combat) en 2x zoom
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  9. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    2x zoom, en dat geluid heerlijk, wat een teringherrie
     
  10. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    De m4 is onvoorspelbaar. Hij is zo ontzettend scheef in mid-range combat...
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    De m4 is inderdaad scheef in mid-range combat, maar mijn voorkeur gaat toch naar de short range weapons namelijk: Famas g2, g36c maar als de map groot is en en ik moet wat verder zoomen neem ik longrange wapens g3a3 en m16a2. :)
     
  12. Michiel@ubi

    Michiel@ubi Ubisoft Nederland

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    -G36C is mijn favo wapen
    voldoende stopping power close range en voor mid range redelijke accuratie...
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De Famas G2 en de G36C zijn voor 99 % aan elkaar gelijk ... 1 statpunt verschil

    Maar tog schiet ik fijner met de G36C :)
     
  14. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Andere loop, andere schietsnelheid, andere grote, verschillende tijd van opladen als de wapens leeg zijn... Ze lijken wenig te verschillen, maar verschillen wel degelijk.
     
  15. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    De famas schiet echt veel sneller en is daarom iets beter op close combat maar voor longrange weer wat minder.
     
  16. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik nu weer vooral de famas...ik kan niet kiezen! :'-( De famas maakt zo'n vet geluid als je er single-shots mee schiet, gewoon te vet! _O_
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De AUG schiet eigenlijk ook wel relaxt ! Ik pakte 'm voor de grap ... maar ik schoot er nog redelijk wat mensen mee neer :9

    Ik ben ook er benieuwd naar de wapens uit Lockdown ! Misschien is een wapen dat in BA heel erg slecht is ... nu juist opper goed ! Die G36C ziet er erg gammel uit trouwens op screens :{
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  18. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    alles ziet er gammel uit op die screens. Mssn verstandig om te wachten met bestellen en gewoon kiijken wat andere mensen er van vinden.... Ik wil niet mijn geld aan een game besteden wat ik toch niet ga spelen.... (denkt terug aan halo 2)
     
  19. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Zooooooooonnnnnn Zin In Lockdown!!!!!!:d
     
  20. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    :D bedoelde ik natuurlijk
     

Deel Deze Pagina