1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sora, 6 jul 2004.

  1. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_Rainbow Six Lockdown_O_
     
  2. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    bart..waar ben je mee bezig |:-

    ja inderdaad.. die g36c ziet er inderdaad vaag uit.. hopelijk hebben ze de tar-21, m4 en de m16 niet veranderd! :eek:
     
  3. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staan dan die pics van de g36c. Ik heb wat screens bekeken maar zie alleen maar die m4 en een sniper.
     
  4. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Bart: OVER SPAMMEN GESPROKEN !! :mad:
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Hebben mensen zin om te proberen weer een clan te maken met ghost recon 2 & Rainbow six black arrow ?
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Begrijp je vraag niet helemaal:confused:
    En ja ik speel 9999% van de tijd met nightvision aan.. dus?
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net zeggen, ik speel ook keivaak met NightVision..SO WHAT ?! Het is alleen fijn. En bij Presidio speel ik ALLEEN MAAR met NightVision.
     
  8. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ik speel vooral op ferry boat met night vision.. je ziet de mannetjes veel beter. In andere maps speel ik met gewone vision en heel soms thermal om te kijken of er iemand achter de deur staat (Mission, terrorist hunt)
     
  9. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel best vaak met nightvision, op sommige plekken is het heel handig. Als je je beeltscherm heel licht werkt je nightvision ook beter.
     
  10. dirk sleepzak

    dirk sleepzak Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ragge bij van plagge
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ragge bij van plagge ? :eek:

    Ik speel de laatste tijd weer steeds meer met de M16A2 en FAMASG2. Welk wapen vinden jullie online het fijnst ? :)
     
  12. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    Rifles: G36C, M4, Tar-21, m60 }:]
    Sniper: PSG-1
     
  13. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu vaak met g36c, maar speel ook af en toe met famas g2 en tar-21.
     
  14. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook zelf steeds meer begonnen met de M16A2 en als pistol een D.Eagle, het is lekker fijn omdat je met de M16A2 lekkere afstanden kan schieten, en de D.Eagle gewoon voor dichtbij kan gebruiken. :)
     
  15. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb aantal vragen, die waarschijnlijk al vaker gesteld zijn, maar ik heb geen tijd om al die 37 pagina's door te lezen.
    - Kun je in Black Arrow offline ook commando's geven aan je teammaten via de headset, net als in Rainbow six 3?
    - Is die meer arcade dan de oudere Rainbow Six spellen op de PC? Daar was je namelijk in een paar schoten dood.
     
  16. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    -Ja je kunt weer net zoals met Rainbowsix 3 commandos geven via je headset geven.
    - Het spel is meer arcade, maar niet zoals jij het bedoelt. Je kan niet je eigenwapens in elkaar zetten, maar van elk wapen is er maar 1 versie. Met wat jij bedoelt van arcade is het zo gebleven, met 1 headshot ben je al dood en met paar schoten (hangt af van welk wapen) in het lichaam ben je ook dood.
     
  17. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord.
    Ik dacht dat je wel vaker geraakt kon worden in vergelijking met de PC versie.
    Ik vind het wel jammer dat je zo snel doodgaat, maar ik ga hem denk ik toch halen.
    Zo te zien in de top 10 van de meest gespeelde online games wordt hij nog veel online gespeeld (http://www.xbox.com/nl-NL/live/games/mostplayed.htm)
     
  18. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij word nu nog heel veel gespeeld, maar het worden er wel steeds minder.
    Voor dat halo2 uit was waren er echt heel veel mensen online, maar ik speel nu elke dag rainbow en ik ken ongeveer alle europeanen die dit spel elke dag spelen en dat zijn er ongeveer rond de 150.
     
  19. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezellig. Ik hoop het dat het begin niet al te moeilijk is online.
    Je kan mij binnenkort wel online verwachten!
     
  20. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een probleem van beginners als ze een half jaar of langer na de release het spel kopen, dat het te moeilijk is. Alle goeie mensen blijven meestal over en de mindere gaan een ander spel spelen. Maar er zijn ook genoeg servers met de minder goede mensen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2005

Deel Deze Pagina