1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sora, 6 jul 2004.

  1. Soda

    Soda Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    dat slaat nergens op. Als je een spel een half jaar heb gespeeld dan ben je geen beginner meer. Je koopt een nieuw spel na een half jaar om dat je, je verveeld. En dr is niemand op deze wereld die BA moeilijk vind, aangezien het het zo een beetje het makkelijkste spel ooit is. Je schiet in de richting van een deur en je krijgt kills (lang leve auto-aim). Alle goede mensen blijven over :confused: --> ......alle goede mensen hadden in de gaten dat t spel verziekt was door kleine kinders die alles doen om een kill te krijgen (pre-fire, slowstraffen, slowwalken, etc) en zijn lekker op zoek gegaan naar goede nieuwe spellen. Toegegeven die zijn er nog niet, maar hopelijk veranderd dat met Black Hawk Down.
     
  2. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit altijd in dedicated servers, met allemaal bekende mensen dus van die kleine kindere die het bederven valt hartstikke mee. Over dat pre-fire slaat nergens op, want iedereen pre-fired en als je luisterd hoor je overduidelijk dat er iemand schiet dus dat slaat nergens op.
     
  3. Soda

    Soda Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dit zeggen en daarnaast beweren dat alleen goede spelers overblijven. Pre-fire is waarschijnlijk het meest trieste concept ooit bedacht. Je killed niet omdat je iemand ziet, je killed omdat iemand toevallig tegen je kogels aanloopt. Overigens was dit al mijn punt in mn eerste post en heb je dat nu bevestigd. Auto-aim is zo beroerd in het spel dat deze wordt misbruikt = pre-fire.
     
  4. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet of je black arrow wel kent. Pre-fire is gewoon iets dood normaals in black arrow, je bent niet triest als je het doet, maar juist dom als je in iemands pre-fire loopt.
     
  5. Soda

    Soda Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een keer mn punt dan:

    T spel heeft een zeer sterke Auto-aim dat pre-fire mogelijk maakt. Iemand die graag schietspelltjes speelt en dat ook een beetje kan had dat snel door en heeft dat spel in de prullebak gedumpt. Daarom ben ik t niet eens met je eerdere post. Dat jij het dan een geweldig spel vind en t nog steeds speelt vind ik best, doe gerust waar je zin in hebt daar is xbox live voor. Maar kom dan niet met die idiote redenaties.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Als je game een beetje kent, dan weet je ook de punten waar er veel ge pre-fired wordt ... en dan kan je dus ook een beetje tactisch denken, en dat stuk makkelijk omzeilen.

    Dat hoort gewoon in de game ...
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Zullen we Black arrow nieuw leven geven en deze zomer weer op live spelen eventueel clan ?
     
  8. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Rainbowsix leeft nog altijd, zijn nog altijd veel nederlanders online.
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    ja oke maar bedoel met xbw members
     
  10. nl masternick

    nl masternick www.clanwars-online.

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het nog steeds de beste game voor clans en over dat pre-fire en slowsraifen moet je niet zeuren (als er wordt gepre-fired moet je w8ten tot hij stopt en ren je snel en schiet je hem dod of je gaat in zijn pre-fire springen en hopen dat je sponge ben en niet dood gaat.) over slowstraifen >>> hoort bij de game noobs gebruiken het egt goede spelers rennen hoek om en schieten je dood. en over slowwalken is gewoon cheaten in public servers kan je er niks aan doen maar als je het in match ziet en je speelt via teamcompete regels kan je hem disputen en als je het opneemt net als dsf napster met een tv-kaart en je stuurt het naar team compete dan zullen ze het team bannen.
     
  11. nl masternick

    nl masternick www.clanwars-online.

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    en over black hawk doen: heb je screenshots gezien??? blijkbaar niet egt leleijk spel je ziet de gezichten van spelers niet op 1 m afstand terwijl je inzoemt. + 50 man kan niemand hosten dus iedreen lagt als de pleures tenzij de game er lelijk uit gaat zien (omgeving en characters) dan hoef je niet veel te uploaden en kan het meschien wel (denk 30 man max tenzij je beste van chello of planet hebt kan denk wel 50 man)
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    jawel hoor maar kijk de ingame filmpjes eens die zijn wel mooi
     
  13. nl masternick

    nl masternick www.clanwars-online.

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ingame filmpjes waren al mooi op de foking ps1 (FF9) wat heb je daar nou aan het gaat om grafichs wanneer je speelt. zonde om te kopen.
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    ja dat waren ze ook hoor,, zag je xbox live in game
     
  15. nl masternick

    nl masternick www.clanwars-online.

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    jah het gaat er gewoon lelijk uitzien nog lelijker dan cs 1.6 de game wordt een flop net als bia,first 2 fight en unreal. niks is beter dan rainbow << fact
     
  16. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we nu weer over Rainbow gaan ? ;) Ik vind black arrow, echt de beste online game ever ! <<fact :D Enne mars..er zijn echt über veel nederlanders die dit nog doen. :) Wat ik wel minder vind, is dat weinig XBW'ers dit spel doen..:'-(
     
  17. nl masternick

    nl masternick www.clanwars-online.

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    i only know you (feodor,ghostsniper (i think he is of xgk) and mcsparckle
     
  18. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet meteen engels te gaan praten hoor :+
    Maar ik ben ghost van xgk, en feodor zit in xk geloof ik?
     
  19. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt :)
     
  20. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    die 50 man worden gehost door de servers van Novalogic, die staan in Duitsland, Engeland en enkele plaatsen in de US. Dus helemaal geen lag.

    http://xbox.ign.com/articles/597/597006p1.html
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2005

Deel Deze Pagina