1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sora, 6 jul 2004.

1. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar dat betekent nog niet dat het helemaal lag vrij is als er 50 man in zitten.

2. nl masternick

nl masternick www.clanwars-online.

Leuk Bevonden:
    0
    das waar want in engelse rainbow servers heb ik zelfs lag (behalve in die van fs arena en alpha male) maar de andere engelse servers zuigen en als ieedreen gaat hosten word het vanzelf lag. (als ieedreen een game maakt moet engeland servers aanmaken en als dat te veel word dan gaat het als nog laggen) ps. ik praate engels omdat ik toen op osklive en clanwars zat :p

3. mars15

mars15 Guest

waarom lagt rainbow six toch zoveel :confused:

4. nl masternick

nl masternick www.clanwars-online.

Leuk Bevonden:
    0
    niet met matches. welke domme clan zat jij wel niet??? public servers laggen wel jah omdat ubi niet host en meeste ned hebebn redelijke connectie zoals ik,mrger,hellbeast nl,oddball XI,living devil,msh pimp nl. en van engelse alleen die 2. met een match speel je alleen in goede servers dus ik heb daar geen last van

5. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Competitions, is de lag meestal het ergst, als je tegen amerikanen gaat. Dat was eerst op Ferry Boat, niet te harden :{

6. mars15

mars15 Guest

ik heb geen clan speel alleen public en heb 8mbit verbinding dus ligt niet aan mij _0/

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mars NL..voeg mij 's toe ;) Dan kick ik je ass. :p Maar als er in een spel veel lag zit, dan is het wel Rainbow Six, of Starwars Battlefront..

8. mars15

mars15 Guest

voor welk spel :p

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je ? |:- RS dus..

10. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel rainbow six ook nog wel redleijk veel voeg mij ook maar toe als je wilt. ]

Masterspy NL

11. mars15

mars15 Guest

Nog mensen die BA veel spelen had gister een leuke server aangemaakt met milo nl

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    wordt het nog een beetje veel gespeeld op Live? Ik ga hem morgen maar eens kopen..

13. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    wacht dan tot 1 september, dan komt de nieuwe.

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    jaja, die haal ik ook nog wel. Maar deze heb ik nu ook.

15. Candyman

Candyman Guest

Jongens als een game owned dan is het RBS 3 BA ik speelde deze game gewoon ff voor de grap omdat er niemand op halo 2 was mare ik ben gewoon weer helemaal verslaafd geworden gewoon heel die sfeer rond dat spel is perfect. Haha zoals de kenners weten moet ik altijd ff patsen op een forum dusz.. : Ik had ff een clan aan gemaakt met wat oude vrienden van me die ik daar tegen kwam. We spelen wat compititie ene kijk naar weekly boem nummer 1 ??? mare wel zonde wat dat potje daarna werd ik voor het eerst gestandbyed dus zakte wel flink. Mare je moet weten deze game wordt gewoon nog vol gespeeld dus als je hem hebt wip gewoon ff langs!!

16. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds waarneer kan je standbyen op rainbowsix?

17. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat zit jij hier nou te stoeien met die noobies omg

18. kaakkraker

kaakkraker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om het ook weer te gaan spelen.
    heeft iemand mischien nog een clan?
    Als je zin hebt mag je me toevoegen.

btw. mijn gamertaq is:
    KAAKKRAKER

Laatst bewerkt: 31 aug 2005
  19. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat veel mensen black arrow spelen, over 8 dagen komt lockdown al uit.

20. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit je toch best fout, spel word nog hardstikke veel gespeeld, en is ook een stuk leuker on-line dan lockdown als je het mij vraagt... ik speel het in elk geval nog

Deel Deze Pagina