Die prijzen zijn wel heel erg verschillend ! Op de ene site (GcShop bijvoorbeeld) Kost ie 25 € en op een andere site waar ik net keek was 'ie 51 € excl. verzk.
Het is niet zomaar ff een uigemolken uitbreidinkje natuurlijk, met een compleet nieuwe singeplayer, 14 Multiplayer maps, nieuwe multiplayer modes etc etc. Dus ik denk dat hij die € 25 zeker wel waard is
Ik ben alleen wel benieuwd hoe dat zit met die nieuwe modes erin. Ik las dat er Capture the Flag in zat, ik ben benieuwd of dat een beetje goed is opgelost, want het is toch een beetje een camp game. Ik heb hem in ieder geval wel bestelt, wie weet tot dan. _0/
Ik heb em ook besteld, maar ik heb geen idee of ik me in de singelplayer mode ga verdiepen ..... Die 14 nieuwe maps, en modes lijken me egt zooo vet ! En komen er nu nieuwe wapens of niet ?
Alles (of in ieder geval een hoop) wat je wilt weten over black arrow: http://www.rainbowsix3.com/blackarrow/uk/index.php
nee geen wapen veranderingen dat staat op de site van black arrow alleen inplaats van de g36c staat er g36k....
Die G36K heb je in de pc versie van dit spel ! Dat is een G36C met een scope zeg maar. Maar die G36C moeten ze er ckers niet uithalen ! En die .50 Cal blijft volgens mij gewoon alleen maken ze de statics van dat wapen veel minder. Maar dat weet ik niet zeker. Jammer dat ze geen nieuwe wapens gaan gebruken verder, want zoiets als de TMP en de UMP of eeeh ... MP5sd en die andere heb ik zelden/nooit iemand zien gebruiken online ..... jammer
Dat er nog sommige mensen zijn die het vertikken om deze game aan te gaan schaffen begrijp ik echt niet HALLOOOOO Rainbow Six 3 is wel het meest gespeelde spel op LIVE (en thevens ook de leukste) Nu weet ik ook wel dat meningen verschillen, maar toch. Ik schaf hem in ieder geval wel aan, want ik ben echt helemaal zat van die LEANGLITCH die in de huidige RS3 zit. ok mijn stats zijn niet slecht (ratio van 1.76 op co-op) maar als de nieuwe RS3 uitkomt waar de leanglitch "naar zeggen" niet meer inzit, gaat dat ratio echt wel verder omhoog.
Zitten we hopelijk weer met ze alle in Black Arrow gezellig, want ik begin de huidige Live games een beetje saai te vinden. Maar ik moet eerst Riddick spelen over 2 weken.
Riddick? Hmmmz ik zit ook nog een beetje in twijfel of ik die game moet gaan aanschaffen of niet Ik wacht eerst jou recentie wel ff af
Black arrow lijkt me echt alleen leuk voor de RS 3 fans. En chronicles of riddick, tja lijkt me geen 50 euro waard.
Ik had een vraagje over deze game ik zie in die trailer zo'n split screen houdt dit in dat je met een vriend gewoon bij je thuis met 2 spelers kan co-open?