1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six 3: Black Arrow

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sora, 6 jul 2004.

1. P2C

P2C Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Black Arrow net zoveel single players missies als RBS 3 of zal dat aanzienlijk verminderd zijn?

2. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Black Arrow zal 10 singeplayer missies bevatten, tegen 14 singleplayer van Rainbow Six zelf.

3. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand wil mijn RS3 kopen voor 25 euro, ach doe ik 't besteld ik hem bij GCshop en krijg ik hem voor 50 cent :D

4. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    dat is dan heel slim van je, maar het is natuurlijk ook leuk om je originele rainbow six 3 te houden

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Je krijgt hem natuurlijk niet voor 50 cent maar voor RBS + 50 cent, want als je RBS niet verkoopt kun je BA ook niet kopen ;)

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Kijk eens !

New Game Modes for Single Player and Multiplayer…
    Lone Rush: The player must complete objectives while the countdown clock ticking.
    Total Conquest: Teams battle to capture and hold designated points on the map.
    Retrieval: Teams must race to the center to take possession of the flag, and defend it as they carry it back to their compound.
    New Tactics for Online Multiplayer: Black Arrow will offer new private team lobbies where players can use a planning interface to develop strategies before online matches begin.

Black Arrow will be the FIRST game to offer the top new Xbox Live 3.0 features.
    In-game player competitions and tournaments created by users.
    Players will be able to message friends while they are playing using MSN Messager.
    New clans features including clan statistics & competition, clan visual differentiation
    The new Online Storage ability will allow for player created artwork like arm patches and create rosters and friend lists.

T'was allang bekent maar tog ff lol om te lezen ...... k'sprak laatst iemand en die zei dat ie een amerikaan kent die had gezegt dat het zoooo veel beter is dan 3 ...... *kan niet meer w88*

7. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel wordt gewoon het beste in jaren. (tot Halo 2 toch ;))

8. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nou jongens niet zo overdrijven }:]
    Het lijkt mij meer een update titel met een paar veranderingen meer niet.

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd, maar zo'n prijs voor zo'n hoge Multiplayer kwaliteit, dat kan je toch niet laten liggen?

10. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb hem al besteld want ik kon hem niet voor me neus voorbij laten gaan.

11. s-xboxer

s-xboxer KOTOR II

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie?
    Is dit spel het waard om te kopen als je geen Live hebt?
    Graag jullie reacties.

Gr. Stijn

12. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindt van niet. Ook al heb ik hem nog niet gespeelt, de SP van Rainbow Six 3 vond ik gewoon weinig aan. Er zit wel Co-op in deze versie wat veel leuker is om te spelen. Maar om de SP zou ik het denk ik niet doen.

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad Stryker, ik had het toen ik nog geen Live had. Ik had het toen eigenlijk gekocht omdat ik dacht dat ik binnen een paar weken Live zou krijgen ... maar dat werd 11 April (de game kreeg ik bij de relaese in de ofzo) .... Toen heb ik me "maar" 2 maanden bezig gehouden met dat off-line gebeuren "vond er geen flikker meer aan en wilde het gaan verkopen" Maar toen kreeg ik Live en dat veranderde snel .... Dus nee ik denk niet dat je het erg leuk zal vinden zonder Live ! Tenzij je vrienden hebt die het ook hebben, dan zou je kunnen gaan linken (wat ik ook wel eens heb gedaan toen ik nog geen Live had)

14. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    tja, een game is natuurlijk een stuk leuker met live, maar met de split screen optie in Black Arrow is het spel offline nog steeds te pruimen denk ik. Ik zou hem in ieder geval NIET laten liggen voor dat geld :)

15. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor dat geld kan je beter 20 patatjes met pinda-saus kopen als je geen Live heb.
    Daar beleef je veel meer aan. :{

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    tja, tis net als de eerste, alleen wat goed koper, en andere levels, verder lijkt mij er niet veel veranderd te zijn

17. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de singleplayer moet je het echt niet doen. Koop dan maar een goede budget titel.

18. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    eerst een utp modem kopen, dan rb6: ba :D

19. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, rb6 ba wordt een budget prijs.:)
    En btw: ik zou hem idd ook niet halen voor de singleplayer maar de multiplayer offline zal dit keer wel aanwezig zijn! Zeker een aanrader! _0/

Laatst bewerkt: 7 aug 2004
  20. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Op IGN hebben ze een erg goeie review geschreven over Black Arrow die zeker het lezen waard is *)

IGN Review

Deel Deze Pagina