Hmmmz ! Er zitten dus wel nieuwe wapen(s) in ! Want op een van de screenshots op IGN staat een Dragunov !
Zometeen ga ik Live halen. Ik was eigenlijk van plan om RS3 te huren. Maar de videotheek heeft die niet. En om nou voor die 10 dagen rs3 te kopen zie ik niet zo zitten. Mijn neef probeert me over te halen om dit wel te doen, hij beweerd dat je met RS3 ook tegen black arrow spelers kunt spelen en dat RS3 net zoveel gespeeld zal worden als BA. Mij lijkt het dat iedereen over zal stappen naar BA, zeker omdat daar bugs gefixed zijn en het toch eigenlijk een verbetering is tov RS3. Ik ben benieuwd wat jullie hier over denken.
Je zal met de gewone RS 3 niet tegen mensen kunnen spelen met de Black Arrow versie. En ik denk ook wel dat een heel groot deel wel de overstap van RS 3 naar de Black Arrow versie gaat maken aangezien die uiteindelijk toch beter is en vernieuwing brengt.
ik ben vnadaag terug gekomen uit amerika en daar hadden ze in een zaak black arrow te spelen hij viel mij eerlijk gezegd wat tegen beetje statische bewegingen enzo maar ik denk dat hij op live en met een clan ondanks wat minpuntjes heel leuk kan gaan worden
nou moeten we de Halo2 hype nog nie groter maken he...wacht nog maar af of ie echt zoooow verslavend wordt.
FF een vraag: Moet ik nou mijn oude Rainbow Six 3 houden of kan ik Black Arrow ook zonder Rainbow Six 3 spelen. Het gaat voornamelijk om online bij mij.
Dat kan niet. Als je Black Arrow wilt spelen, moet je hem gewoon in de winkel kopen. Zoals de meeste Rainbow Six-ers gaan doen.
Je hebt het eerste deel niet nodig. Je kan gewoon rbs3:BA kopen en je hebt het andere deel niet nodig.
je krijg helemaal niet 2 x rbs 3 je krijgt 1 x Rainbow six 3 en 1 x Black Arrow... ik zie het probleeem niet:|
jaja zal wel allemaal maar mijn vraag is heeft deze clan ondersteuning en zo ja lijkt het me wel een goed idee om een clan te maken dus mense die geinteresseerd zijn stuur mij maar een pm