Is dat mss die G36K waar eerder over gesproken werd ? Dat ding heb je in de pc versie en die schiet zooo relaxt !
Zo zie ik het. Als je halo meer dan 2 jaar speelt, dan verwacht je uiteraard dat deel 2 beter/verslavender wordt, want dat heb ik bij nog geen 1 ander multiplayer/live game gezien en heb de meeste al gehad.
Een leuk artikel over "Spawn camping", effe lezen dus. Ubisoft komt eind deze maand met een patch voor rb:ba. Klik
Ik denk dat dat de game gaat verkloten als lui dat gaan doen ! Want ik heb nu al een hekel aan spawncampers in rbsix 3 !
damn, ik kreeg net ff deze links door op msn en nu ik dat gelezen heb denk ik toch anders over black arrow :{ klachten over de glitches de wapens hebben blijkbaar een andere waarde de maps
vind het wel meevallen wat er allemaal staat... wapens is gewoon een questie van een ander wapen kiezen en eraan wennen glitches worden waarschijnlijk verholpen, vooral spawn kill is erg kut als ik dat zo lees ik ga hem in ieder geval van de week halen hopen dat hij woensdag of donderdag al in de winkels ligt...
Waar maak je je druk om man? Die glitches zijn jammer, maar in elk spel zitten wel glitches, dus kon je verwachten. Alleen de M4 is veranderd volgens hun. Net of die al zo goed was. Alleen maar beter dat de nieuwe maps groter zijn geworden. Ik zou geen Retrieval willen spelen in een map, zoals Garage. (zoals hij nu is)
nog maar 5 daagies alsik hem vandaag pre-order krijgik hem dan vrijdag? (gcshop.nl) [EDIT] 04088413 13/08/2004 Halo 2 (Limited Edition) Betaald; in behandeling 04088512 15/08/2004 Rainbow Six 3: Black Arrow Betaald; in behandeling GC Shop
Maar er is dus nog steeds geen preciese releasedate ? Maar het zal wel het weekend worden eerder die op mijn deurmat valt !
Of niet, en 'wij' hebben em eerder.. Het is een beetje gokken altijd en dan scheelt het me liever 5 euro dan 1 dag langer wachten. hijs bestelt