ik heb de screens gezien maar de graphics zijn niet egt denderend maarja de gameplay is wel weer goed en als je moet keizen tussen graphics of gameplay tog amar gameplay maar het lijkt me wel gaaf om te zien hoe die clan mogelijkheid gaat werken
wazig, volgens mij is die er al, een paar "vrienden" in me lijst, die zijn al online met black arrow _0/
Ja zijn dat Amerikanen of Europeanen? Als het Amerikanen zijn dan is het makkelijk te verklaren... hij is daar al uit.
ja, het zal druk zijn morgenavond ja ow en gaizka, het is in Black Arrow geen CTF maar CTC (capture the canister)
Even een domme vraag Ik heb voor het eerst bij gcshop besteld(deze game) Kan ik controleren of ik al betaald heb???
Ik zie het al staan bedankt. PS Iemand van me friendslist speelt het spel al. Misschien morgen dan maar
bleh khad hem vandaag verw8 maar er staat geen "verzonden" bij mn orderstatus.. waarschijnlijk dus toch morgen of vrijdag
Nee, als hij vandaag binnenkomt bij de winkels, kan hij niet gisteren verstuurd worden .... hoop ook dat hij vandaag in de winkels ligt
het spel kan ook later binnenkomen QreZiX. Je weet het pas zeker na 5 uur vanavond. Rond die tijd worden de orderstatussen bijgewerkt...