1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Viktortje, 18 mrt 2008.

?

Heeft Rainbow Six Vegas II de hype waargemaakt?

  1. Ja, absoluut. Wat een topgame!

    43 stem(men)
    28,1%
  2. Leuke game, maar had beter gekunt.

    64 stem(men)
    41,8%
  3. Nee, totaal niet. Had meer verwacht.

    46 stem(men)
    30,1%
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    werkt idd niet. Maarja heb em inmiddels al handmatig unlocked
     
  2. mcdoublev

    mcdoublev Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag ff gespeeld, alleen multiplayer.

    Heel vet, alleen even wennen aan de nieuwe maps. Ze zien er op het eerste gezicht wat 'kaal' / saai uit. Maar dat zal wel wennen.

    Toch heb ik al wel twee flinke minpunten ontdekt:

    1. Die 'goggles' glitch is er gewoon nog steeds. Dat je door het inhouden van RB heel precies kan blindfiren vanuit cover. Ik zag al meteen mensen die er veel gebruik van maakte in multiplayer. Dat had Ubisoft toch wel ff kunnen veranderen.

    2. Wat ik nog veel irritanter vond, is dat als je aan het lopen bent, en je drukt op de linker stick, dan begint je mannetje soms te rennen? In RB:V deel 1, was ik eigenlijk continu aan het bukken-opstaan-bukken-opstaan om niet geraakt te worden. Toen ik het nu probeerde begint m'n mannetje te pas en te onpas te rennen, en kan je een halve seconde niet schieten en is je aim weg. Echt HEEL erg irritant. Misschien wel zelfs een rede om het spel niet te halen.
     
  3. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het raar dat alle ranked teamdeath match maar een respawn is.

    Dit was bij rainbowsix toch ongelimiteerd en ging het om tijd?
     
  4. Silverpeet

    Silverpeet Touch a DS ..

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk bericht van Gamehubs dat mijn exemplaar verstuurd is. Nu wordt mijn engelengeduld weer op de proef gesteld :)
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Player matches dragen inderdaad ook bij aan je rang, net als t-hunt en de campaign, wat ik een hele goede ontwikkeling vind.
     
  6. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer versus nog een keertje met ons joh! Straks krijg je nog spijt*)

    Had trouwens AC ook al binnen 2 dagen weer verkocht na de launch, is ie nog lekker veel waardO-)

    Laterrrrrrrrrrr
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Je spreekt jezelf weer lekker tegen :{;)

    Eerst zeggen dat hij het nog moet proberen en het spel moet houden, maar je geeft wel aan dat als je een spel verkoopt net na de launch, hij nog lekker veel waard is! En je hem eigenlijk aanraadt om het spel snel te verkopen :+

    Maargoed, ik hoor gemengde verhalen over deze game, vooral het verschil tussen 1 en 2 is te weinig. Ik hoop dat ik hem een keer kan lenen van een vriend ofzo, kopen ga ik voorlopig nog niet doen voor dat geld :{
     
  8. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, wat een heerlijk spel weer, hoor hier ook een aantal negatieve reacties, maar snap eerlijk gezegt niet goed waar die vandaan komen, vindt het zelf echt weer super!
    Moet alleen in de MP weer wat meer gewend raken aan de wapens, pakte ik bij deeltje 1 standaard de famas of mtar, ben ik hier nog echt van alles aan het afwisselen...

    dat hangt ervanaf hoe de host zijn sessie instelt, dus is wel degelijk mogelijk om met meer/unlimited respawns te werken, maar dan moet dit wel goed worden ingesteld.
     
  9. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf nog niet overtuigd van de game. OK, heb samen met een vriend weer ouderwets lol gehad in splitscreen maar het is het op de een over andere manier net niet.

    Als vervolg op RSV1 is het prima, maar dan had Ubisoft er een lagere prijs voor moeten vragen, engine, graphics, geluiden, textures e.d. zijn vrijwel hetzelfde als bij het vorige deel. Heb geen echte verbeteringen kunnen ontdekken.

    Als je dan toch de volle mep voor zo'n game moet betalen verwacht ik een nieuw spel, en geen veredelde mappack voor ruim 60,- euri.
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik niet.Er is genoeg te doen voor 60e.Ik vind het goed dat het meer hetzelfde is dan de 1.Want de 1 was goed.Met rainbow six is de gameplay belangrijk en die is weer goed
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    60 euro is gewoon teveel als overstap van 1 naar 2

    Als je 1 niet hebt is 60 euro een goede prijs, maar als je 1 al thuis hebt liggen dan voelt dit niet als een nieuw 60-euro-waardig spel.
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Jij hebt zeker nog nooit COD4 gespeeld? Anders zou je er anders over denken, :):
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik heb cod4 veel gespeeld mar r6 blijft de shooter voor mij met meer diepgang,.. cod is point 'n kill
     
  14. Panamiju

    Panamiju Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt bij mij ook niet.
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Play-Asia is het spel trouwens maar 35 euro?
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie inderdaad het probleem van vele mensen niet, iedereen vond het eerste deel helemaal geweldig, maar wanneer deel twee meer van hetzelfde is, vinden ze het niet meer leuk... Het heet niet voor niets Rainbow Six Vegas 2, dit betekent meer van hetzelfde.. Toen Halo 3 uitkwam begon toch ook niet iedereen te zeuren dat het meer van hetzelfde was? |:-
    Waarom zou je iets wat goed verkoopt veranderen? Als de bananen goed verkopen, dan zorg je voor betere kwaliteit bananen, maar ga je geen peren verkopen.. :+
     
  17. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat GoW 2 nog veel meer van hetzelfde is. Al is het precies hetzelfde dan koop ik het nog. Want het is gewoon een prachtig spel en heb alweer zin dat iedereen dat straks weer speelt!
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bananen me peren vergelijken :+

    Maar je hebt wel een punt, dat je een winnend concept niet moet veranderen. Maar als ik het zo overal es lees, is er wel HEEL veel van hetzelfde...alleen de sprint-mode is een toevoeging, meer niet.

    Maargoed, als mensen zich ermee vermaken en het spel kopen is het goed toch :thumbs:
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    en vergeet de A.C.E.S niet, de A.I is absoluut verbeterd, Het ziet er toch wel wat mooier uit en die nieuwe wapens zijn ook relaxt.

    speel nu zelf veel met die M4(85ofzo, maar ik noem het gewoon de M4 net zoals bijna ieder ander die ik tot u toe online bentegen gekomen)

    wat ook top is is dat die MP7 en MP9 niet meer overpowerd zijn_O_
    bijna niemand gebruikt ze nu meer:+
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nog te twijfelen over deze game. Ik lees goeie reacties, en minder goeie reacties.

    waarom zou ik deze game moeten halen?
    waarom zou ik deze game niet moeten halen?

    heb trouwens rainbow six vegas 1 ook gespeeld.
     

Deel Deze Pagina