1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Viktortje, 18 mrt 2008.

?

Heeft Rainbow Six Vegas II de hype waargemaakt?

  1. Ja, absoluut. Wat een topgame!

    43 stem(men)
    28,1%
  2. Leuke game, maar had beter gekunt.

    64 stem(men)
    41,8%
  3. Nee, totaal niet. Had meer verwacht.

    46 stem(men)
    30,1%
  1. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vindt ik ook echt vervelend dat je echt grote stukken opnieuw moet doen. Maar dat je meer exp. erbij krijgt vindt ik wel handig. Vooral voor assault doe ik graag stukjes over. :b:
     
  2. Pro-Gaming

    Pro-Gaming Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister tegen gamekings gespeelt op xbox live echt lachen. hopelijk volgende week weer. skate zei dat in dat potje iniedergeval weer. en ze gaan dit ook met andere games doen van zulke avonden
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Krijg je nog een achievement voor ook:thumbs:
    (als je er 10 gehost heb en wint geloof ik)
     
  4. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt idd ja , 'The house always wins'
     
  5. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Is echt heel raar, ik heb een achievement niet gekregen die ik wel gehaald heb. Het gaat om de achievement waar je volgens mij de tweede rang moet bereiken en dat is nou niet echt heel moeilijk. Iemand oplossingen?
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die glitch is al langer bekend. En ubisoft is volgens mij al bezig met een update.
     
  7. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Tweede Rang? Je bedoelt Private First Class? Die doet het niet als je een save-game van Rainbow deel 1 op je HDD hebt staan. Erg jammer (lees ik overal op internet) maar die krijg je dus nooit meer tenzij Ubi een patch uitbrengt en iedereen die achievement gewoon geeft.

    Mochten er nog mensen willen spelen in 6-player rooms (niet boosten maar lekker gamen), voeg me maar toe aan je friendlist.
     
  8. 212MACE

    212MACE Army of 2

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg gaaf spel, net als het eerste deel. Niet echt vernieuwend of iets, maar het is wel genieten! Enige minpuntje vind ik (heb alleen nog de Co-op gespeeld) Is die dikke frame drop tijdens die knock partij met de chopper. Dit vind ik wel erg lame.. Hebben jullie daar ook last van?
     
  9. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke bedankt, verder heb ik nog een vraagje over de terrorist hunt achievement (weet de exacte naam niet). Je moet die naar mijn weten allemaal halen op realistic. Mijn vraag is nou spelen de rest van de instellingen een rol zoals de tijd en het aantal vijanden?
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jeeeuuuhh!!!!

    De Gamekings gaan vrijdag 11 april weer opnieuw RSV2 spelen!
     
  11. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allemaal gehaald met 10 minuten, realistic en de rest op "default". Ze zijn niet zo moeilijk vooral niet als je met 4 man speelt.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    haha vet.. meteen maar ff in de agenda zetten..
    wil ze wel vernederen op nationale tv:D
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Nationale TV? Ze zenden het alleen live uit via Ustream, op TV komt het niet.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    oh jammer.

    Voorgaande jaren had je altijd van die Halo 2 of Fifa game avonden. Dan gingen de mensen van Gamekings en wat TMF gasten zoals Space Kees spelen tegen mensen die op dat moment online kwamen.
     
  15. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Gameshop Pro was dat en meestal waren de Gamekings er dan niet bij.
     
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de achievement anders wel gekregen van private first class 8)

    Al heb ik de oude rainbow tog ook gespeeld + elite geworden.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De singleplayer heb ik gisteren uitgespeeld. Best leuk om de volledige controle over je teammates te hebben, maar verder vond ik het een beetje tegenvallen. Ik deed er maar een paar uurtjes over en toen had ik 'm al uitgespeeld. De meeste missies heb ik overigens coöperatief uitgespeeld met een maat van me. Dit was dan ook het enige pluspuntje van de game.

    Online vind ik het, met uitzondering van gisterenavond, erg tegenvallen. De lag is huge, de sfeer is in mijn ogen slecht en het is allemaal net iets te traag. Ook het geluid vind ik van lage kwaliteit, maar dan heb ik het nog niet gehad over de graphics. De graphics zijn achterhaald, maar toch heb je zo nu en dan framedrops. Hoe kan dit? Call of Duty 4 ziet er prachtig uit en daar heb je een stabiele 60 frames per seconde. Tja, dat gaat er bij mij niet in. Hopelijk doet Ubisoft het de volgende keer beter, want dit is werkelijk waar niks.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2008
  18. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie favoriete map in de MP?

    Ik speel eigenlijk alleen maar Villa.
    En dan meestel A&D en Teamleader.
     
  19. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Total qonquest op villa of import export , staat standaard heel de avond open.
    Ranked welliswaar.
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Dan zie je maar dat iedereen het anders beleefd, al ben ik nog niet echt een ervaren gamer en wacht ik al super lang tot eindelijk de homeplugs binnen zijn en ik online kan. Dus over online kan ik niet oordelen, maar vind solo en co-op de missies toch echt best vet. Al moet ik zeggen dat ik vrij nieuw ben tot dit soort games.

    Overigens speel ik spelletjes nooit te lang per dag om verveling tegen te gaan.
     

Deel Deze Pagina