1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Viktortje, 18 mrt 2008.

?

Heeft Rainbow Six Vegas II de hype waargemaakt?

  1. Ja, absoluut. Wat een topgame!

    43 stem(men)
    28,1%
  2. Leuke game, maar had beter gekunt.

    64 stem(men)
    41,8%
  3. Nee, totaal niet. Had meer verwacht.

    46 stem(men)
    30,1%
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je als het goed is al in mn friendlist staan. zodra ik weer shooters kan spelen kom ik zeker een X mee doen:)
     
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je weer shooters kan spelen ? wat is er dan.
    Geen probleem als je mee wil doen deuren staan altijd open voor mensen uit me lijst.
     
  3. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik was vorige keer te laat... al te veel gamertags.. ik zal er nu wel bij zijn!!!
     
  4. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je je inschrijven dan voor dat Gamekings gebeuren?:D
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Niet. Als je mee wilt spelen moet je Gamekings01, Gamekings02 en Gamekings03 aan je Friends List toevoegen en hopen dat je volgende week vrijdag een invite krijgt.
     
  6. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn Boris, Jan en ... Melle?
     
  7. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    WFT joh, ik start vandaag RSV2 op en ben opeens m'n rank kwijt. Ik was bijna captain en ben nu opeens weer recruit. Waar slaat dat op?!! Iemand anders die dit heeft? Ben ik al m'n cqb marksman en assault punten kwijt daarnaast al mijn equipment...

    (kan ik in ieder geval wel die private first class achievement halen)
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Afgelopen vrijdag Dennis, Martin en Skate. Volgende week vrijdag is in ieder geval Boris van de partij.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    rechter duim uit de kom en spiertje daar gescheurt.. dus ik kan nog niet aimen:+
     
  10. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Gameblessure 8)
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    het is niet al te handig nee als je games speelt, maar daar is het niet door gekomen hoor;)
     
  12. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat is dat vrijdag dan met die gamekings?
    Heb die game nu ook, vermaak me er wel mee!
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    half acht
     
  14. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar als dat over is.
     
  15. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, kijken of ik eruit gepikt wordt :D
     
  16. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, heb de SP nu uitgespeeld op Realistic en blijf toch met een kater zitten; kort verhaal wat ook nog eens erg onduidelijk te volgen is, matige graphics, matige geluiden die vaak nergens op slaan (wij: TATATATATATATA BOEM KNAL - zij: "I think I heard something"), storende bugs, vastlopers (!), vastlopende geluiden, een vliegende bitmap die een helicopter moet voorstellen, etc. etc. Nextgen? Lastgen!

    Ubisoft heeft zich er met RB6V2 wel erg makkelijk van afgemaakt. Hadden ze dit voor 800 M$ points op marketplace gezet dan had ik me waarschijnlijk nog bekocht gevoeld. Gelukkig is Bishop van zijn functie ontheven zodat er geen vervolg meer komt op deze slappe vertoning.

    Maar ieder zijn mening, blijkbaar vinden een hoop van jullie hem wel erg leuk. Ik voel me in elk geval door Ubisoft behoorlijk genaaid.
     
  17. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kocht deze game, na deel 1 te hebben gespeeld, ook voor de Multipayer. De single player ben ik nog niet aan begonnen, weet ook niet of ik hem nog ga spelen.
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Eindelijk iemand die het met me eens is. Het voelt inderdaad gerushed en verouderd aan.
     
  19. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan heb ik het nog niet over je True Identity (je eigen kop op Bishop) die opeens nergens meer te vinden is en die dan opeens op de romp van Knight blijkt te zitten.

    Of de namen van mij en mijn maat die veranderen naar Player 1 en Player 2.

    Of dat je opeens die twee clowns geen commando's kan geven, dus afsluiten en opnieuw opstarten.

    Of dat je XP opeens gewisseld wordt met de XP van diegene met wie je splitscreen de SP aan het spelen bent.

    Of dat je opeens al je XP kwijt bent en weer opnieuw kan beginnen.

    Of je 1 achievement niet kan halen omdat je zo aardig bent geweest om ook RB6V1 te spelen.

    Of dat je arm opeens in een hoek van 379 graden aan je romp blijkt te zitten.

    Als Ubisoft net zoveel tijd in de game als in de trailer had gestoken dan had het nog iets kunnen worden.

    Terrorist Hunt blijft leuk, zeker op de levels die ik in RB6V1 ook al had... :mad:
     
  20. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Mischien wel heel noob maar hoe kan ik zelf nades of flashbangs gooien? ik weet alleen hoe ik mijn team laat gooien.
     

Deel Deze Pagina