AUG para en de Scorpian moet je idd unlocken. Scorpian is niet zo moeilijk maar voor de smg versie van de AUG moet je een van de A.C.E.S(weet de naam niet meer, close-combat in ieder geval) op 20 hebben.
Zojuist mijn eerste twee matches gespeeld. Een beetje teleurstellend, vooral de sfeer. Deze vond ik in deel één namelijk veel beter dan in dit deel. Ook ziet het er niet zo mooi uit op mijn HDTV van 82 centimeter. Jammer, maar het is niet anders. Call of Duty 4 is tot nu toe nog steeds mijn favoriete shooter. Hopelijk gaat Rainbow Six Vegas 2 me nog verrassen. Zo niet, pleur ik hem op de Bazaar en mag iemand anders zich vermaken in Las Vegas. Mijn eerste indruk is dus slecht.
Kijk, een game heeft toch ook nog nadelen, ondanks de uberhype eromheen van iedereen. Wel opvallend dat er verder weinig mensen negatief over zijn. Volgens mij moet deze game je ook gewoon liggen, anders valt hij best tegen
Hij gaat deze game heus niet kopen als hij deel 1 kut vond. maar iedereen zn mening! Het spel moet wel heel raar worden wil het mij niet lekker zitten
Heb hem nu al even,op realistic is hij schandalig makkelijk. Voor alles spelmodus krijg je ook punten (exp points) Heb em ook al 3 keer op realistic uitgespeeld
op insidegamer nu een video review... check it http://www.insidegamer.nl/pc/tomclancysrainbowsixvegas2/videos/6610
3x geloof ik echt niks van. Ik heb er al heel wat uurtjes opzitten en ben nog helemaal niet eens op de helft en ik speel op realistic. En realistic is echt niet zo heel makkelijk. Heb nog vaak genoeg dat ik doodga. Maar het mocht moeilijker dat wel.
pfff.. ben nu bij die missie dat je alleen bent.. wat is die verneukt zeg... iemand zin om m in coop te helpen?
De graphics zijn beter in de multi player, al dan niet veel beter, echt de toevoeging is echt het rennen in multiplayer, ongelovelijk eigelijk dat dit er niet eerder in zat. De terorist hebben we uitgespeeld op realistic,Maar goed we hadden de privilege om hem iets eerder te spelen. Wel weer erg gezellig met z'n 4en online, de missies zijn echt weer wat anders qua locatie en setting. Maar er gaat niks tegenover een online team death match! Nu maar snel op de behorende rank te komen om eigen cammo kleding te designen! hehehe So get ur clan ready!!