1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nieuwe maps, wapens, sprintfunctie, bullet penetration,.. okay t zijn geen wereldschokkende innovaties maar toch allemaal leuke nieuwigheden. Denk dat je dit een beetje moet zien als een Black Arrow,.. geen groundbreaking nieuwe dingen maar een opgepimpte completere versie van een toch al heel goed spel

2. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar je op moet letten, is dat het veel en veel soepeler gaat allemaal dan in Vegas 1, da's een heel groot pluspunt!

Bewegelijkheid is beter nu, niet meer zo dat als er een grenade op je valt dan ben je 100% dood, de game zal echt wel een stuk beter worden dan vegas met die dingen erbij

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is er al iets bekend over de framerate waarop het spel loopt? is voor mij atm als ik rsv speel toch altijd weer even wennen na de 60fps van cod4,... en ligt t aan mij of ligt t tempo ook ietsje hoger dan in deel 1 en ik bedoel niet alleen bij t sprinten

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ze hebben zo te zien inderdaad de gameplay een beetje getweaked. Lopen en accuraat schieten lijkt nu ook mogenlijk.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    daar zit ik eerlijk gezegd niet zo op te wachten:/

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    nee ik ook niet, krijg je een hoop gespray..

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    rondlopen en een beetje om je heen sprayen met een mp7 is tot daar aan toe maar als je nu al rennend bijv met een famas net zo accuraat bent als stilstaand gaat de skill wel uit de game :/ hoop maar niet dat dit t geval is dat ze de game toegangkelijker hebben proberen te maken en daardoor minder interessant voor liefhebbers van tactische actie

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Tot daar aan toe? De MP7A1 was in het begin een überwapen. Hij was goed van dichtbij én van veraf.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hij was wat overpowered idd maar ik bedoel ik kan er nog inkomen dat je daarmee rent en sprayt en eventueel nog wat raakt,.. waar ik vooral bang voor ben is dat de tradeoff van meer power tegen moeilijker schieten van de assault rifles door een meer vergeeflijke game verloren gaat en dat zou ik erg jammer vinden

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb een vraagje.
    Heb je in de multiplayer ook eigenlijk zo'n radermapje net zoals ik COD4?
    En verschijn jij daarop (bijvoorbeeld met een rood stipje) als je schiet?

Ik vraag dit omdit ik de multiplayer van deeltje 1 nooit heb gespeeld (wat ik binnenkort toch nog wel eens ga spelen, lijkt me masterlijk)

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja, je ziet een rood stipje op de rader als de vijand te zien is in jouw scherm of op het scherm van een van je teammates.

Ik vind run and gun op zich wel handig. Vind het vervelend op steeds een paar tellen stil te staan als ik wil schieten. Natuurlijk wil ik niet dat je straight headshot kan maken op 50m afstand terwijl je aant sprinten bent maar in close combat vond ik een trage aim echt hinderlijk. Assault rifle's en snipers hebben een te grote nadeel in close combat tegenover de SMG's en shotguns vind ik. Ach ja, ik wil eerst uitproberen voordat ik er over ga oordelen.

Ik begrijp wat je bedoelt alleen je zegt het verkeerd :+

Als je precieser kan schieten sproei je juist minder alleen zie je dan wel iedereen rond hoppen met hun gun op vol auto.

Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    andere interpretatie van het begrip 'sprayen' dan :9 Ik bedoelde inderdaad dat iedereen dan gewoon maar vol schietend rond rent.

Ben inmiddels weer deeltje 1 aan het spelen, had ik al meer dan een jaar niet aangeraakt volgens mij :eek:

13. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Obvious.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    shotguns en smg's hebben een te groot nadeel long range tov assault rifles :p

15. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Obvious. :+

16. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw filmpje, dit keer een interview met J.P. Cambiotti, de lead designer van de multiplayer. Hij zegt nogmaals dat de game in maart 2008 uitkomt.

[gt]30489.html[/gt]

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Deel één had het, dus het tweede deel zal het ongetwijfeld ook hebben.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vet filmpje de hype begint lekker op gang te komen :p

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb het hier over de eerste kogel die de geweer verlaat. Niet over de forceback. In het echt moet je ook niet je gun een paar tellen stilhouden als je wilt schieten.

@Dark Miracle:
    Lees AntraXxX post ff opnieuw. Hij heeft het over het cod4 systeem en die zit niet in RSV.

20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Vijanden werden aangegeven met rode stipjes op een radar. Misschien niet precies zoals Call of Duty 4, maar het was er wel. Je antwoordde zelf trouwens ook met "ja" een paar posts terug.

Remember? :+

Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina