1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind je het echt mooier dan deel 1? Kweenie, ik dacht zo'n beetje hetzelfde .
    Maar boeie, de game ziet er nog goed genoeg uit.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag dat je nu kon rennen 8) !!! daar hou ik van
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Gruwelijk!!!!! Ik kan echt niet wachten!!! |:-
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    je bent onderdeel van een elite eenheid, wat jouw dus ook elite maakt. tuurlijk kan je dan rennen :D
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ook al ben je zo goed getraind. Als je n halve tank bent hou je het niet lang vol.
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het systeem ala Call of Duty 4 word .. qua rankingssysteem en hoop ook dat het dit keer niet zolang duurt voordat je eindelijk in een match zit.. en als die match start dat het gewoon net zo lekker snel en soepel verloopt als in COD4

    zowiezo ga ik deze blindelings aanschaffen :D
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt dat filmpje nou niet echt overtuigend... beetje van hetzelde allemaal.

    Character creation is gewoon hetzelfde gebleven, graphics zijn niks beter geworden, loopt ook niet soepeler tot dusver, layouts zien er precies hetzelfde uit, en het unlocken van dingen zijn nu in 3 delen gesplitst voor on- en offline.

    Ik ben nog lang niet overtuigd dat ik deze moet gaan kopen... voelt nog steeds als een update.
     
  8. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk echt uit naar deze game.
    Ik vind Rainbow six vegas 1 nog steeds de beste shooter op xbox live, alleen jammer dat de servers uitgestorven zijn.
    Als het schieten hetzelfde blijft, en niet veel te makkelijk wordt (zoals bij CoD 4) wordt dit weer mijn clangame :)
    Ik hoop wel dat er wat meer Nederlandse clans aandacht gaan besteden aan Vegas 2. Op deel 1 kwam 90% van de clans uit de UK.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    dat over t schieten ben ik helemaal met je eens, bij RSV zat de skill echt in het schieten, vind t daarom ook nog steeds de beste game. (al speel ik atm wel veel meer cod4, verwacht wel dat dit over is zodra rsv2 uit is:p)
     
  10. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik idd, bij rainbow six heb je echt skills nodig om iemand neer te schieten, je kunt zo zien wie er goed is en wie niet.
    Bij cod4 kan iedereen wel een killstreak van 30 halen met een beetje geluk.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat maakt me op zich niet zoveel uit, maar bij RSV heb ik als ik een headshot maak vanaf de andere kant van KillHouse met mn famas echt t gevoel dat IK dat deed en niet de auto aim en dat geeft veel meer een kick dan kogels blijven pompen in een stipje in de verte en dan +10 in beeld krijgen zoals bij COD
     
  12. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    I can't agree with you more :+
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    YES!!!!!!!!!!!

     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    _O_\o/_O_\o/_O_\o/:thumbs:
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    je zag m toch ook maar een klein sprintje trekken. warschijnlijk is dit gewoon hetzelfde als in bijna elk andere shooter tegenwoordig. je een klein sprintje kan trekken totdat het balkje in je beeld leeg is en dan ff wachten tot die weer gevult is om weer een sprintje te trekken.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jup en zonder armor kan je iets sneller sprinten, zoiets zal het vastwel zijn.

    Release 13 Maart? 14 Maart ben ik jarig, zit ik alleen maar RSV te spelen 8) .
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Vegas betekende voor mij maar 1 ding. Het GEWELDIGE 'cover' systeem. Die-hard vonde het nix (want 3rd person view) maar ikzelf was gelijk verkocht, zelfs de demo heb ik toen helemaal grijs gespeeld:)

    Als Vegas 2 de boel bijslijpt (en sprintje trekken en 'bullet penetration' zijn van die zaken) dan wordt het weer een zekere aanschaf voor mij.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    bullet penetration zou idd het glitchen een stuk minder vervelend maken:p
     
  19. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    damm moet ik al die mensen die ik in vegas deel 1 heb gekickt weer zien te vinden want dit spel is het beste. dus bij deze Condemned NL speelt deze grijs/blauw paars groen geel wat het ook is maar eigenlijk ga ik deze te veel spelen.

    greetz me


    better burn than fade away
     
  20. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    YEAH YEAH YEAH !!
    13 Maart, Super! Beter dan ik had verwacht!! :) :) :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina