1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik strak

    voeg me anders maar ff toe

    gamertag = bloodyhand
     
  2. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mss ook ff,kom net terug van me werk. dus wie weet zie ik jullie online
     
  3. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je nog online?

     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    smoke's gebruiken om hem en je zelf niet te laten neer schieten , zelf gaan terug schieten met heat vision
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    je moet ze gewoon laten sterven, sorry voor het harde taalgebruik, maar bij mij werden ze dus kapotgeschoten. Maar aangezien ze ongeveer 2min hebben voordatze doodbloeden kun je zelf iedereen eerst opruimen en dan die gasten weer healen.
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    niet echt mijn methode maar kan ook ja......:+
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    tja het is maar wat jij het lekkerst vindt. ik vindt die micheal en die cheng een beetje een blok aant been, speel zelf op realistisch, en de vijanden zijn daar op ingesteld maar je 2 compagnons niet die staan waarschijnlijk nog op "very easy" :+
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    micheal gaat zelf achter een kist vlak voor jung staan , als jij achter dezelfde kist gaat staan maar dan met je hoofd nar links kun je gemakkelijk alle terroristen pakken zonder dat je t risico loopt dat micheal in zn rug geschoten wordt. (je kan ze zelfs heel simpel neerknallen terwijl ze aan jou kant langs t touw naar beneden komen glijden, let alleen wel op 1 dude op de trap aan jouw kant)
     
  9. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in een level, dacht die in de strip van las vegas, waarin je een enorme hal moet bestormen met daarin allemaal roltrappen. Maar halverwege komt er zo'n lading vijhanden, die lukken mij maar niet, iemand hier nog tips voor? -> heb trouwens geen rook granaten ofzo bij me alleen frags en incedary's
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ja man ik weet wat je bedoelt ik kom niet verderdan de eerste grote trap want als je naarboven loopt komen er aan alle kanten meteen vijanden spawnen :'-(
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat voor handen? :+
     
  12. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuur mijn mannetjes eerst de 1e trap op en daarna laat ik ze meteen weer terugtrekken. Dan kun je de 1e lading vijanden redelijk rustig campen
     
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Single Player
    Fixed bugs with voice recognition
    Fixed a bug that made the game crash when killing Dr. Smythe under a specific circumstance.

    Multiplayer
    Getting stuck at briefing screen when joining a match in progress
    Fixed a coop crash when failing a mission numerous times
    Fixed an exploit where observers received same kills as host in terrorist hunt
    Fixed a intermittent coop crash in map Factory
    Fixed a disconnection bug when host changes map
    Fixed a bug with live camera that forced a reboot.
    Fixed an issue with max players not being related to recommended players for maps.
    Added better feedback in the game search menus.
    Fixed a bug with the siege specialist achievement.
    Fixed players crashing when using shield and entering a game with shield restricted.
    Fixed a rare crash when starting a coop story game
    Fixed a bug that made the shield become invisible in certain circumstances.
    Fixed a display bug with weapons disappearing while using shield
    Fixed a crash while using the Live Vision Camera
    Fixed a display bug with the canister in retrieval staying visible after being taken.
    Fixed a random crash for clients in COOP games.
    Fixed a display error that showed 14 players instead of 16 for dedicated servers.
    Fixed a bug with score limits not working properly.
    Fixed a bug that sometimes prevented grenades from being used at game start.
    Fixed a crash through the world bug related to starting COOP games while playing Terrorist Hunt.
    Fixed a crash through the world bug in Casino COOP.
    Fixed a bug with invalid recommended players in COOP maps.
    Fixed a lockup in COOP mode related to clients joining a game late.
    Fixed a bug where a dedicated server set for 16 players only accepted 14.
    Added better feedback in the game search menus
    Remove proximity voice chat from team games.
    Adjust TerroHunt XP based on density setting:
    Fixed bug regarding voice chat
    Now voice chat works for all players
    Fixed a crash where clients crash when host change map or quit the game before they have time to load lobby
    Fixed a crash when clientnt selects Option/ Map name either in the lobby or In game
    Fixed a bug related to the infiltration specialist achievement
    Fixed a bug where when score limit is 10 a game does not end when canister is deposited
    Fixed a bug in splitscreen:Crash when player 2 Press ready before player 1 in the login profile menu
    Fixed a bug where game occasionally crashes on boot at the Title Screen.


    Weet niet of het aan mij ligt maar dit is toch niet normaal meer voor een console game? Zoveel bugs! (37!!!!)

    Ben zelf erg teleurgesteld in rainbow six vegas snap niet waarom bijna geen één game producent meer een bug vrije game brengt naar de xbox 360. Elke game die ik tot nu toe heb gespeeld heeft wel een patch nodig om de nodige bugs eruit te halen.

    Vind rainbow six vegas daarom ook erg zuigen elke keer als ik multyplayer ga spelen heb ik het gevoel dat ik een beta game zit te spelen of zo. We krijgen echt troep voorgeschoteld ik vind dat ze de games eerst wel eens grondig mogen testen, de helft van deze online bugs ben ik al in één middagje spelen tegen gekomen!
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Misschien een overbodige vraag, maar kun je deze game ook via Live de campain missie in co-op doen ? Net als bij GoW.
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    ja het ligt aan jou , ik vind je reactie erg zwaar overtrokken

    in elke game zitten bugs simpel en alleen dat je niet alles kan testen , zeker niet qua multiplayer en live

    dat jij de helft van de bugs bent tegen gekomen in 1 middag spelen verbaast mij , ik heb de game inmiddels uirm 2 weken en ben nog niet de helft tegen gekomen terwijl ik toch al de aardige uurtjes er op heb zitten

    en qua grondig testen.........speel het spel eerst eens uit en probeer het aantal testers eens te tellen , als je ze allemaal te eten moest geven kon je de eerste 5 jaar geen game's meer kopen
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Wel eerst een game goed spelen voordat je voorbarige conclusies trekt ;)
    Als je het spel echt goed had gespeeld had je de online waarden wel anders gezien.

    BTW: mijn mening dit is online echt DE shooter, ongeacht de die enkele bugs in dat lijstje waarvan je er maar hoogstens 6 zelf tegen komt, enige bugs die ik ben tegen gekomen in 1 week, soms blijft je mannetje in de lucht zweven, en ik kon iemand niet horen in de game, that's it :thumbs:
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    jah dat kan 4 man coop missies of terrorist hunt

    btw: sorry voor de dubbelpost
     
  18. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurt het bij nog mensen dat het spel vastloopt bij een mapchange? Dat gebeurt nu meer en meer bij mij...

    En dat de scope verandert zonder dat je er iets aan doet?
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    zelden vast lopers , is wel gebeurt in het begin maar heb er nu al ruim een week geen last meer van
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb er geen last van, Alleen soms heb ik nogsteeds last dat me guidebutton vastloopt bij deze game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina