1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg me maar toe .. ik zit altijd met een vast groepie van een man of 8 soms 10 te gamen (allemaal NL'ers ) als je me toevoegd dan invite ik jullie wel als we weer Spelen.
     
  2. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Singel player vind ik leuker dan multi.
    Voor multi doe ik liever GoW.
    cover sisteem is voor mij makkelijker bij GoW.

    Misschien verandert mijn mening in verloop van tijd.
     
  3. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben GunTheBeast dus als je me ziet ( speel meestal Team sharpshooter,Team Survival,Retrieval,Sharpshooter,Survival )
    heb tot nu toe 4 NL gezien

    en die uk en usa hebben kut connecties.. ik heb daar altijd gele ping,
    zo maat ging een hoste maken, hij is nl en ik had gelijk groenne ping.. zie ook weinig duitsers ,, alleen maar usa en uk

    kunnen mensen zijn of haar gammertag even doorsturen dan kunje toevoegen ;) is altijd wel gezellig om vrijdags avond ofzo een leuk potje te spelen met elkaar lijkt mij
     
  4. [ part of TooL ]

    [ part of TooL ] aenima

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg me maar toe .
    moet wel zeggen heb het spel nog niet zo lang en ben dus ook nog niet zo goed (maar daar kan verandering in komen)
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Niet mee eens. Veel nederlanders, waaronder ik, hebben een NL 'tag' achter hun naam. Vrij duidelijk lijkt mij. Daarnaast hebben sommige Nederlanders ook een Nederlandse naam; zoals de gamertag 'leunstoel'. Als ik bij het zoeken naar een spel de taal op Engels zet, kom ik (bijna) altijd wel in een Nederlandse kamer.
     
  6. [ part of TooL ]

    [ part of TooL ] aenima

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0

    oke, zal wel wat beter opleten dat er dus nl achter de namen staat:thumbs:

    bedankt en zie je mischien wel online;)
     
  7. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nu rainbow six doen dus ik voeg jullie wel toe en zie wel wie er allemaal in zijn voor potje team survival ofzo
    khad vanmiddag trouwens een kill - death van 8 - 4 tegen allemaal kolonels geloof ik
     
  8. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Fucking shit, jezus, echt ik ben net 5 servers gejoined in Ranked Matches en ik werd gelijk gekicked bij 4. Waarschijnlijk omdat ik het niet zo vaak speel ofzo en dat mijn rank nog Sergeant is, ik word er echt gestoord van. Net ook die ene match waar ik wel in kon, was er zo'n mongool die heel de tijd met zijn Spas12 werkte en explosives had uitgezet, kijk dan, dan ben je een TERING NOOB (sorry, moest er ff uit)
     
  9. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst een NL naam .
    maar het gaat toch meer naar Engels toe , en ik wist niet wat ik moest pakken.. want ik game meer games op xbox live , jullie ook uiteraard maarja..als ik denk het is een nederlander kijk ik even bij show gammercard en dan zie je het :)
     
  10. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ok waar is dat voor nodig
    Thake it easy, thake a sisi :b:
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  11. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor potje co op voeg me maar toe, ps hoe kun je beste je exp. boosten? speel wat potjes team sharpshooter maar schiet niet echt op, ben nu sergant.
     
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    boosten kan door co op terrorist hunt te spelen vai live op de mappen dante's en LVU campus....gemiddeld rondje duurt 3 minuten en je krijgt 600 punten
     
  13. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    twas gezellig gister magneto, vanavond weer :)? ik vond het gister wel vet
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zoek nog mensen die coop terror hunt doen en missie's enzo
     
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat iedereen zo zeurt over dat er weinig NL'ders zijn, want ik speel dit toch egt sinds de release zeer fanatiek onlilne, en moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit op een niet NL'se host gespeeld heb. Een paar uitzonderingen daar gelaten dan, maa rik heb altijd wel vrienden online die een host of zoiets hebben of ergens spelen. Dus al die problemen zijn volgens mij een beetje uit de lucht gegrepen en gaan misshicen wel op voor ranked matches, maar dat is dan weer voor complete grafnoobs, dus dat speelt toch niemand:cool:
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Wat is het verschil eigenlijk tussen Ranked Match en Player match??? Ik zie dat vele liever Ranked match spelen dan de player match, waarom is dat zo?

    Ik had ook een vraagje over dat retrieval, wat houdt dat in?
     
  17. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Ranked matches worden bijgehouden in je stats , player matches niet...
    Retrieval is een soort one flag CTF , je hebt een aanvallend team dat iets moet gaan halen en terugbrengen en een verdedigend team dat het aanvallend team moet uitschakele voor ze het doel hebben meegesleurt
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    k snap ook niet waarom mensen zo lopen te zeiken op dat er weining nl'ers rond lopen.. k kom er meestal zat tegen+ wat is er mis mee om tegen mensen uit de uk en us te spelen? heb noooit last van lag
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2007
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    je hebt twee aanvallende teams welke strijden om 1 canister.
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Oke dankjewel voor de info! :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina