1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk heb je altijd gasten die de game spelen om de singleplayer en ff multiplayer mee proeven enzo. Niet iedereen speelt de game net als Black Arrow 2 jaar.
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zelf heb ik ook nog super veel mensen die RBS:V spelen. eigleik meer als GoW..
    helaas ben ik zelf weer voor 2/3 weken uitgeschakeld:mad: xbox weer kapot:mad:
     
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    including me:p
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb die van mij uitgeleend maar ik probeer hem zo snel mogenlijk terug te krijgen want ik heb er weer zin in :D .
     
  5. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    speel het alleen voor de single player
    maar damn wat is die moeilijk op realistic
    dit is het eerste spel waar ik het heb gemerkt
    dat de enemy je echt flankt
    ze laten je maar niet met rust
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Tjah, dat dacht ik in het begin ook bij Terrorist Hunt. Maar dan spawnen ze gewoon achter je! Maar in Sp vind ik het ook erg goed gedaan. Met het minste geluid dat je maakt komen de terroristen de deur al uit. Daarnaast flanken ze je idd ook, wat een realistisch gevoel geeft. De mannetjes staan in de Single player wel op de vaste plaats, maar als ze je gezien hebben of je schiet mis. Dan rennen ze slim, om je alsnog te pakken. :thumbs:
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    He jongens ik ben vaak s nachts online multiplay aan het spelen met Amerikanen, Duitsers en Fransen, weinig Nederlanders helaas! Gisteren tot 3 uur s'nachts gebleven hehe.

    Dus voeg me gamertag toe als je wilt: Oujdi4ever
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    tis ook mogelijk om zelf andere mensen toe te voegen:{
     
  9. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is deze vraag al gesteld.

    Ik heb inmiddels in een dag tijd ongeveer 6 ranked matches sharpshooter gespeeld, maar telkens als ik in de leaderboards van sharpshooter kijk wordt er aangegeven dat ik nog niet registered ben. Hoe zit dit precies? wordt mijn score nu wel geregistreerd? en wanneer verschijn ik dan wel in de leaderboards?
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat vraag ik me ook af. Ik heb tussen 24 november en nu heel wat potjes gespeeld, ranked, maar hij heeft slechts 1 potje geregistreerd....
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde probleem bij mij... opzich geef ik er zozeer niet zo om, maar om soms even te kijken hoe hoog je in de leaderboards staat, zo wel even leuk zijn.. kprobeer wel ff wat op te zoeken..

    edit// kan echt werkelijk niets vinden :confused: vaak komen er van die domme antwoorden, of is het de vraag niet... wel raar dat t niet zo te vinden is
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik ga deze volgende week aanschaffen, ben er benieuwd naar. Ik koop hem vooral om de replay waarde die volgens zovelen heel erg hoog is. Dat heeft mij overtuigt.
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Klopt, vandaag heb ik een paar NL-ers toegevoegd die multiplay zaten te spelen. :D
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    nouw gefeliciteerd|:-
     
  15. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe geen ranked matches meer, zijn er te weinig,
    en je moet telkens naar andere game na 1 potje :mad:
     
  16. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke gun prefereren jullie eigenlijk? En dan bedoel ik de primaire gun en niet de pistols. Zelf speelde ik in RBS:3 en BA met de m16 en famas, maar moet zeggen dat de famas in dit deel niet heel lekker weg schiet. Ik ben nu een beetje aan het af tasten en vind de mp7a1 en mp5n wel lekker.
     
  17. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    De MP5N gebruik ik ook, in het begin schoot ik met de TAR. Maar die is niet erg accuraat. Nadat ik de MP5N probeerde schoot ik in het hoofd en niet meer in de muur naast het hoofd. :) Ook vind ik de Reflex Scope van de MP5N erg fijn. Kan je lekker blijven lopen met scope ingedrukt.
     
  18. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    m8 is ook heel goed materiaal
     
  19. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: jullie vergeten de G36c maar ik mis de actie van rsba
    dat je met de cursor toets naar links kon hangen dat was wel fijn.. nu kan dat niet meer :mad:

    en wat je zij over teweinig ranked matches ligt eraan wanneer je speeld.. en of wat voor ranked match je wild ..
    speel gewoon snachts / savonds rond 8 uur altijd druk bij team sharpshooter :)

    ps. effe iets anders.. die voice ding gaat echt heel snel kapot.. dat was met de xbox ook al zo , moeten ze toch wat op vinden.. heb het iets naar kerst gekocht,, en naar 2 weken was het al beetje kapot dat ik plakbandje om da draadje moet doen,,
     
  20. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    wirelessheadset ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina