1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nog geen last van gehad, gebeurt t bij mapchange online of ook offline?
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen online gehad........
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Sorry maar 37+ bugs voor een console game vind ik dus serieus teveel van het goede. En online de game meerdere malen gespeeld ;) en veel van deze bugs zijn mij opgevallen.

    Ik overigens enorm fan van rainbow six najaa geweest dit spel stuk gespeeld op de normale xbox. Ik vind het gewoon erg slecht dat deze game zoveel online bugs heeft. En over het algemeen erg slecht dat vele games voor de xbox 360 pas na een aantal patches normaal te spelen zijn.

    De 360 begint meer te lijken op een pc dan een game console. En kom op zeg ze kunnen toch echt wel een paar beta testers betalen ze verdienen genoeg aan ons.
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25

    Wie heeft ooit gezegd dat ik deze game nooit goed heb gespeeld? Heb ik dat ergens vermeld.. En speel deze game elke avond online toch ben ik teleurgesteld.

    bugs die mij elke avond voorbij zijn gekomen:
    Vast slaan in loading screen terwijl ik een game join.
    De helft van de mensen niet horen in een lobby (uitermarte irritant in een tactical shooter waarbij team play erg belangrijk is)
    Je xbox 360 drive enorm begint te blazen vervolgens krijg je een dirty disc error maar er is niks te vinden.
    Je heel de tijd een gun hoort knallen terwijl niemand shiet.
    Toen ik de game in huis had gelijk enthousiast mijn hoofd erop zetten met de cam en gelijk een vast loper bij deze handeling.

    En de bugs die deze game heeft voor multyplayer zijn niet bepaalde kleine kinder ziektes ikzelf vind het enorm irritante bugs.

    En kijk nou naar het algemeen:
    Saints row was (niet te spelen online bij release)

    Call of duty 3 (ranked matches werkten niet bij release)

    Pro evolution soccer 6 (was moeilijk voor veel om te connecten met xbox live games dus online werkte ook al niet top bij release)

    Ik zoek in een console makkelijk en leuk gamen zonder teveel poes pas als ik dat wel wou met patches downloaden en dergelijke kocht ik wel een pc. Na mijn mening word er toch echt wel te gemakkelijk met gamesproduceren gedacht voor de xbox door live.

    Maar dit is mijn mening :) en die mag ik hebben dus ga niet concluderen dat ik mijn ervaringen niet op conslusies heb gebasseerd en dat ik de game maar te weinig heb gespeeld.

    Als anderen blij zo zijn prima maar ik vind gewoon 37 online bugs teveel van het goede.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik durf te wedden dat je nog meer als de helft van deze bugs niet eens kende, Overigens join je waarschijnlijk de verkeerde rooms als we over het geluid blijft hangen probleem praten, Want zodra ik rooms met gele of rode connectie join heb ik hier ook last van rooms met groene connectie nooit. Bij mij geld hetzelfde trouwens voor het laadscherm die blijf hangen.
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    jongen je hebt het wel getroffen als al die bugs jouw daadwerkelijk overkomen, je hebt ze bijna allemaal!! :):
    laat ik dan zeggen: zelf heb ik nergens last van behalve van die 2 bugs die ik eerder vermeld heb dus laten we het dan op geluk houden ;)
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    het eenige wat me irriteerd is als je snel een game wil spelen je altijd op die gasten meot wachten die op ready moeten drukken

    VREEESCHELIJK!!! zeker als je straks weg moet en je wil nog een potje doen bv

    en aan bugs vind ik het feit dat het geluid wel is blijft hangen best vervelend.
    vorige keer had ik dat toen er net een flashbang ontplofte ..zat dus de hele tijd met een irritante piep die uit mn tv komt...

    maargoed deze dingen vallen in het niet als je kijkt hoe ontiechelijk mega superieur vet spel dit is :)
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    De enigste bug op het lijstje die egt vervelend is en die je tegenkomt, is die van de voice chat... Verder is het gewoon het beste online spel tot nu toe op de 360 en zelfs met alle xbox1 titels erbij 1 van de beste live games tot nu toe....

    Alleen een nadeel aan de 360 is gewoon die guide knop, met friendlist enzo, dit werkt gewoon niet goed en je ziet daarom ook dat dit in elk spel tot nu toe alleen maar voor problemen zorgt. Ook is het jammer dat er toch een vorm van MM in zit, dit betekend namelijk toch minder mensen die customs spelen zoals het normaal hoort....

    Ook is die rank cheat op countdown erg triest, dus als je iemand in je friendlist die map langer dan 2 min ziet spelen kan je hem booten, wnat dan is ie aant cheaten. (wil je weten hoe dit alles werkt, vraag het aan de eerste de beste noob met een hoge rank:cool: )
     
  9. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe splitscreen online multiplayer te kunnen spelen... in mijn geval dus met PuntNL en PuntNL(1)? Of is dat niet mogelijk... ik krijg het in ieder geval niet voor elkander...
     
  10. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook niet mogelijk;)
     
  11. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm een dik minpunt als je het mij vraagt... sinds Graw is dat niet meer overtroffen... lekker met vier in splitscreen online....
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben nooit zo'n fan van Splitscreen. Daarom ben ik ook blij dat de SP van GoW online in Co-op gespeeld kan worden. Heerlijk een vol beeld voor jezelf.
     
  13. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    vanochtend voor het eerst terrorist hunt gespeeld, was wel heel wat anders dan ik er van had verwacht (niet zoiets als bij RBS: BA bijvoorbeeld) maar wel erg leuk...
    alleen in splitscreen gedaan met mijn broertje... damn dat schoot niet op, niks gehaald alleen maar doodgegaan en rond lopen met alleen granaten 8) .

    Maar over die bugs heb alleen nog maar last gehad van een geweer dat bleef schieten en voice chat die niet goed werkt... Maar daar kan ik wel mee leven. Heb zelfs nog geen 1 vastloper gehad met deze game \o/
     
  14. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook geen fan van splitscreen, maar wel van lekker met vrienden en een biertje thuis met z'n allen online knallen....!!!
     
  15. p0mP

    p0mP 100% Puur Sap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen mijn vrienden een custom made character maken op mijn xbox? Want ik ben de enige met XBOX LIVE.
    En hoe kan ik met 3 vrienden op 1 xbox gamen met splitscreen? Ik zie wel alle controlers staan maar er kan er maar 1 naar links en 1 naar rechts om coop te spelen... :confused: snap er geen reet meer van

    Of is dit niet mogelijk?
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben nu in de laatste missie, maar het wil maar niet lukken.

    objective: track down Irena and kill her. Nou ben ik in een ruimte waar een computer staat, ik laat Chung hem hacken, maar hij doet hier oneindig lang over, en als ik naar boven loop dan staat er mission failed :confused:.

    edit:/ gevonden
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  17. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    binnenkort ga ik die rainbow six vegas kopen...ik vind die game best wel cool. ;)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    over het einde:

    Wat een bagger einde zeg :+. Nevada dam = cool begin + saai tussenstuk + climax (raket) + anti-climax.
    Jammer ook van de 2 bugs in het level, die Irena kon ik niet vinden door een bug en ik heb de helft van countdown geskipt door een lift-bug.
     
  19. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie er nu een paar potjes online wilt spelen, add me maar!:)
     
  20. SaM NL

    SaM NL Active Member

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Rainbow Six Vegas vandaag binnen gekregen *) Morgen maar eens uittesten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina