1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Er is een achievement 'Master of ceremonies' waarbij staat dat je een 16-player match moet hosten? Dat is toch onmogelijk? Want er kunnen maar maximaal 14 players meedoen aan bijvoorbeeld Attack & Defend?

    Weet iemand misschien hoe dit moet of kan?:confused:
     
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Jah ik heb alle deuren geprobeerd, maar toch ben ik net te laat......
     
  3. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Dedicated server maken. Dan kan je zelf niet meespelen.

    Flashbangs, breaching charge, granaten? Naar binnen stormen... Allemaal al geprobeerd?
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Wat is dat als ik vragen mag, dedicated server? :confused:



    behalve breaching charges, die heb ik nooit gebruikt. Ik ga het wel nog een keer proberen met andere gadgets.
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Je maakt dan een lobby aan waar je zelf niet in kunt spelen, niet praten en niet zien hoe mensen in je lobby spelen. Kortom je kan niets, behalve zien wie in je lobby zitten. Deze optie zit in het spel om 'sociale' mensen de kans te geven hun bandbreedte beschikbaar te stellen voor het hosten van een lobby. Om dit populairder te maken heeft Ubisoft er een (moeilijke) achievement voor bedacht.

    Ik weet niet precies welk level je bedoelt, kijk eventueel hier (klik op walktrough) misschien dat jou missie al staat uitgelegd.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  6. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt ubisoft met een grote update patch van rainbow six vegas brengen...ik begin rainbow six vegas echt saai te worden...ze moeten bijv...een nieuwe levels gaan maken...weet iemand wanneer een nieuwe patch update komt??Alvast bedankt
     
  7. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    updates worden om de +/- 3 weken doorgevoerd en als je een beetje ervaring hebt met online gamen dan weet je dat maps etc niet al na 2 maandjes op de deurmat liggen maar zeker een maandje of 5 op zich laten wachten...

    dus wees niet bang... die nieuwe maps komen zoiezo wel


    ik heb hem nog niet, maar ik hoorde iemand zeggen dat je het beste snachts een server op kan zetten (dedicated), en dan maar hopen dat er wat gekke amerikanen zijn die gaan spelen... zo hoef je zelf alleen maar lekker te slapen, zal meschien niet meteen de eerste nacht lukken maar na een paar keer meschien wel.. je moet alleen wel een goeie conectie hebben, goeie host... anders heeft het niet veel zin om te proberen
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0

    ja... maar dan kunnen er toch geen 16 mensen in komen?? want als je een server start, staat er altijd (getal)/ 14, en dan kunnen er maar maximaal 14 mensen in... ik snap die achievment zelf ook niet echt, ik kijk ook wel eens naar andere die R6 spelen, maar heb tot nu toe nog niemand gezien met die achievment... dus hoe moet die precies???
     
  9. Firebeast

    Firebeast Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    met deticated staat er 16... negt hea.
     
  10. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de deur tag je twee gasten die leggen dan je teammates om in de volgorde die jij aangeeft.
    Jij zelf loopt om het muurtje heen geef de opdracht om binnen te vallen en zodra je dat doet komt er 1 met zijn rug naar je toe gelopenen knallen maar.
    Let op er komen er nog een paar de trap af, afknallen die handel en klaar is kees niet zo moeilijk
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb gister een Amerikaan gesproken die, die achievement had behaald. Hij zei zo, listen you foreigner you must open a dedicated server. Ik zei: How? Toen begonnen die Amerikanen stom te lachen......:mad:
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En terecht :+ ,

    Als je een server probeert te maken kan je kiezen uit maps/game modes/aantal spelers en ook of je een dedicated of non-dedicated wilt aanmaken.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zijn er meerdere mensen die last hebben van regelmatig vastlopen tijdens het online spelen van dit spel?
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    edit// laat maar, heb t al gevonden, kan alleen bij player matches ^^
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Aha vandaar ik me zo rot heb gezocht bij ranked matches. Want ik speel nooit en te nimmer player match. Is alleen tijdsverspilling en je scoort geen punten..........:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    je scoort in player match wel punten ;) tenminste, mijn mattie invite me een keer, en hadden een paar matches gespeeld, en aan t einde kreeg ik wel steeds punten! je kan volgens mij alleen geen achievs halen voor bijvoorbeeld hoogste punten in team sharpshooter etc.
     
  17. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik ga deze game morgen maar eens kopen, na alles wat ik gehoord, gelezen en gezien heb moet die wel redelijk zijn. Zo niet, ga ik nooit meer met de hype mee, lol
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Klopt, maar sniper 10 kills, en 5 - 10 kills achter elkaar kunnen daarentegen wel weer met player match. Ik vind het relaxed bij player match dat je in 1 lobby kunt blijven en niet steeds met andere mensen speelt.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    sniper 10 kills niet, maar een heleboel andere achievements kun je wel met alleen playermatches halen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Oh toch niet? Heb die achievement zelf niet, snipers zijn niet mijn ding in dit spel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina