1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb half lang haar en idd mijn haar zit over mijn oren!
    Even mijn haar goed gedaan en hij is klaar!
    Thx voor de tip...
     
  2. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik zit een beetje vast bij het laatste level. Ik ben bij een kamer vol met terroristen, als ik die helemaal gecleared heb dan moet ik Jung een computer laten hacken. Daarna komen er via fast-ropes weer een stuk of 10 terroristen naar beneden, die heb ik ook allemaal neergeschoten. Dan krijg ik een nieuwe waypoint op de map, recht boven mij. Maar als ik die trap op loop staat er "You have failed to kill Irena Morales".

    Hoe kan ik dit uitspelen? :confused:
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb ik ook wel eens vastgezeten.

    Als hij de computer hackt, en jij hebt echt iedereen neergeschoten beginnen je vrienden te praten, ze zeggen iets dat je het vanaf nu zelf moet doen. Dan pas kan je de trap oplopen als je het eerder doet is je missie failed. Op de trap boven, zitten misschien nog 1 of 2 terroristen, die moet je vermoorden. En als je naar boven gaat zie je daar Irena in een ruimte waar jij niet kunt schieten omdat het glas kogelwerend is. Na een tijdje rent irena weg en moet jij je vrienden weer bij je roepen. En dan via de linkse deur verder gaan.

    Hier een fijne walkthrough: http://walkthrough.freeola.com/xbox-360_l/tom-clancys-rainbow-six-vegas_3815.html :thumbs:




    Ik heb nu een klein probleem, een pagina terug is hier volgens mij ook al iets over gepost.

    Ik ben nu begonnen met story mode op realistic uit te spelen en ik was bij het stuk dat je in een val word gezet en dat je alleen overblijft met een pistool in mexico. Ik deed gisteren dus load last checkpoint en toen was hij ineens overgesprongen naar Normal (want het vizier werd rood bij zicht op terroristen). En moet ik nu dus even opnieuw beginnen? En hoe kan ik voorkomen dat hij overspringt van realistic naar normal? Want anders haal ik die achievement niet als hij overspringt.

    Hoop hier meer uitleg over te krijgen. Wel alvast bedankt. ;)
     
  4. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tussendoor terrorist hunt heb zitten spelen staat singleplayer ook op normal
     
  5. [ part of TooL ]

    [ part of TooL ] aenima

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0

    heb dit probleem ook.
    maar is dit te voorkomen :thumbs:
     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ja, daar zit ik nu ook vast! Teveel terroristen man daar. als je tientallen hebt gedood, komen er weer nog een tientallen van alle kanten drbij. :mad:
     
  7. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    vet vaag ik heb dit spel van af de launch toen 1 x na gekeken en sinds gister avond speel ik pas met plezier :)
     
  8. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey bedankt hea, antraxxx :)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214


    Ja dan zal het daardoor wel komen, want ik heb inderdaad T-hunt gespeeld.

    Maar als ik niet T-hunt doe, kan het probleem dan niet meer voorkomen?

    Dus kan ik dan gewoon realistic spelen, en steeds gewoon het spel laden via load last checkpoint, zonder problemen? Dus dat hij niet meer terugspringt.

    Bedankt alvast!!!


    @ Sound, geen dank hoor. :)
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb ook iets op het forum van ubisoft gevonden:

    I completed the game on realistic and didn't get the achievement.

    There is a bug that resets the game difficulty to normal in between missions. Play through each mission individually from the "Scene selection" menu making sure that you have it set to realistic difficulty each time. You can tell if you are in realistic mode because the crosshairs don't turn red when they're over an enemy, and you can carry fewer grenades.


    Dus moet ik nu dus het eerste level in mexico selecteren bij Scene selection en hem dan uitspelen, en dan weer een het volgende level selecteren, en weer uitspelen totdat hij helemaal uitgespeeld is?


    Of kan ik ook gewoon new game beginnnen en steeds gewoon via load last checkpoint het spel laden. En dan geen t-hunt etc doen? Of switcht hij toch naar normal tussen elk level?

    Bedankt alvast!!!
     
  11. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ej hebben jullie dat ook welles online als je schiet dat het geluid veel gaarder is an dat het hoort:confused:
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja afentoe online is dat geluid wel eens raar als je schiet.





    Nog wat vragen over realistic/normal problemen.

    Maar als ik niet T-hunt doe, kan het probleem dan niet meer voorkomen?

    Dus kan ik dan gewoon realistic spelen, en steeds gewoon het spel laden via load last checkpoint, zonder problemen? Dus dat hij niet meer terugspringt.




    Ik Heb ook iets op het forum van ubisoft gevonden:

    I completed the game on realistic and didn't get the achievement.

    There is a bug that resets the game difficulty to normal in between missions. Play through each mission individually from the "Scene selection" menu making sure that you have it set to realistic difficulty each time. You can tell if you are in realistic mode because the crosshairs don't turn red when they're over an enemy, and you can carry fewer grenades.


    Dus moet ik nu dus het eerste level in mexico selecteren bij Scene selection en hem dan uitspelen, en dan weer een het volgende level selecteren, en weer uitspelen totdat hij helemaal uitgespeeld is?


    Of kan ik ook gewoon new game beginnnen en steeds gewoon via load last checkpoint het spel laden. En dan geen t-hunt etc doen? Of switcht hij toch naar normal tussen elk level?

    Bedankt alvast!!!
    :thumbs:
     
  13. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook lag hebben als je 3 groene bolletjes heb?:confused:
     
  14. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, zo springt het spel wel van Realistic --> Normal

    Ja, zo blijf je elk level apart op realistic spelen. En krijg je dus je achievement.

    Nee dus.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hardstikke bedankt Amigo!

    Dus ik kan zodadelijk gewoon even vanaf het begin mexico op realistic spelen via scene selection, het level in mexico uitspelen op realistic en dan met een gerust hart gaan slapen. En dan morgen via scene selection het 2e level selecteren op realistic zonder dat hij switcht naar normal.
    En zo kan ik het dus bij ze allemaal doen?
    Dus gewoon via scene selection level selecteren op realistic, dan uitspelen op realistic. En dan weer een level kiezen op realistic, uitspelen, volgend level op realistic, uitspelen etc.


    Maar als ik bijv. dadelijk het mexico level uitspeel gaat hij dan terug naar het menu, of speelt hij dan gewoon verder naar een volgend level? (Ik denk het eerste, dat hij na het uitspelen van een level teruggaat naar scene selection, maar vragen kan geen kwaad)

    Lol, wat een gezeik maak ik trouwens met mijn vragen.8)

    Maar hoop dat iemand, (zoals Amigo :thumbs: ) mij verder kan helpen met deze vragen.
     
  16. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad... Het is toch gewoon dezelfde vraag? :b:

    _O_

    Maar even zonder dollen. Dit klopt helemaal.

    Dit denk je helemaal goed! :thumbs: Succes met je Achievement!
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2007
  17. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Amigo, bedankt voor het antwoorden, ik ga er morgen weer tegenaan!!!

    @ the hammer,
    Het kan er misschien aan liggen, dat de host erg ver weg woont, bijvoorbeeld in Amerika. Dan kan het wel eens zijn dat de connectie brak is, en dat je dus lag krijgt.
     
  19. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar 3 groene bolletjes betekent tog dat het goed moet zijn?
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat geeft jou connectie weergave aan. Maar jij weet niet hoe het met de connectie van een host in amerika zit he. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina