1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Heb net samen met 9 nederlanders zitten spelen en totaal geen lag, echt heerlijk om te spelen. De kogels komen ook direct aan.
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik heb ook bijna nooit lag, waarschijnlijk omdat ik altijd met mensen speel die ik ook in real life ken en allemaal een uitstekende verbinding hebben.
     
  3. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of speelt het nou een beetje hetzelfde als ghost recon?
    Zelfde graphics alleen wel iets mooier..Het spel heb ik nu 2 uur gespeeld.
     
  4. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    da's echt onzin wat je nu zegt....
    hoe kan je anders servers hebben met een rode ping en tegelijk groene....

    de ping (bolletjes 1 x rood-2 x geel-3 x groen) zegt iets over jouw connectie met de server (lees host). Als je probeert verbinding te maken met een amerikaanse host, met brak internet, krijg je geen snelle en goede connectie en krijg je als ping rood of geel te zien. Zeker bij rood heb je best veel kans op lag, vrijwel zeker lag -> nooit rode ping joinen dus. Bij geel of groen heb je meestal geen lag, geel komt soms nog wel voor.
    Groene ping zou goed moeten zijn, maar het kan zijn dat je connectie verandert tijdens de game, dus dat je tijdens het spelen terug gaat naar rode ping, terwijl je in de lobby nog groen had (kan aan je eigen, of aan host zijn internet liggen). Of In een enkel geval kan je dan ook lag hebben om een of andere reden... weet niet precies hoe dat dan kan, heb het wel een keer gehad op mijn server, dat iedereen groene ping had, maar toch laggde (kwam toen omdat mijn xbox continu een beetje vast liep)


    Ow ja en je kan trouwens ook 0 bolletjes hebben, moet je op je pc erg veel gaan uploaden :+ . Dan krijg je geen ping maar heb je wel verschrikkelijke lag (maar wordt niet gekickt omdat niemand ziet dat je slechte ping hebt :+ )
     
  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag zal wel al ergens gesteld zijn...
    Bij de coop story, voor die achievement te halen heeft het belang dat je met of zonder respawn doet? Of is het gewoon belangrijk dat je al de stages uitgespeeld heb.
     
  6. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup bolletjes draaien alleen maar om jou connectie(ping) met de host. Als heb je 10mbit up en down kan je alsnog rood bolletje hebben als de host ergens in korea zit.
     
  7. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, maakt niet uit.

    Ja, dat is het doel van de achievement. Alle maps uitspelen in (multiplayer) story.
     
  8. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je hebt ook die Terroris hunt missies.
    Is het verplicht dat je die stages beide in levend uitspeeld of is één genoeg?

    Alvast bedankt voor antwoord!
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben vanmorgen begonnen met mexico op realistic te spelen, toen had ik die helemaal uitgespeeld en toen ging hij verder met the strip, dus Amigo hij gaat niet terug naar scene selection!

    Maar ik ben gewoon met the strip verder gegaan en hij is nog steeds op realistic, (2 grenaten en aim is ook gewoon wit), dus dat gaat wel goed. Als ik dit level heb uitgespeeld heb, wil ik er voor vandaag mee stoppen, dus dan als het level is uitgespeeld en het nieuwe level begint, stop ik er gewoon mee als hij wel heeft gesaved. Dan kan ik morgen toch gewoon met scene selection verder gaan met het 3e level en dan toch de achievement krijgen he?
     
  10. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee als je doodgaat maakt niet uit, als je teammates maar levend het halen ;)
     
  11. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    net wou ik in een match dus hij ging laden toen kreeg ik alene in me beeld te staan game lobby voor de rest kon ik niks aleen naar dashboard?
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Klopt, je moet zelf naar scene selection gaan. Anders is er kans dat het spel van realistic naar normal springt. Bij jou dus (nog) niet het geval. Maar zolang jij zeker weet dat je het spel nog op realistic staat kan je gewoon verder met story spelen. Maar als je het zeker wilt weten, kan je het beste 1 voor 1 een scene kiezen.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nu is hij gelukkig nog dus op realistic in het 2e level ja. Maar als ik het 2e level heb uitgespeeld, dan wacht ik dat ik in de helicopter ben en dat hij met het 3e level begint, en als ik dan in het 3e level naar beneden fast rope dan saved hij altijd. En dan weet ik zeker dat ik het 2e level heb uitgespeeld. En dan stop ik ermee, en dan laadt ik het 3e level gewoon via scene selection. :thumbs:
     
  14. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand ?
     
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook 1x gehad wat jij nu zegt...
    voor zover ik weet kan je er zelf niks aan doen, gewoon ff naar dashboard gaan en terug naar het spel...
     
  16. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dankje
     
  17. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het jammer van deze game met hand granaten,,
    ze stuiteren niet als je ze op de grond gooide ben ik nog niet gewend want bij rb3ba deed ik dat altijd.

    ik heb beste connectie van @home.. en toch heb ik altijd bij die amerikanen een rode of gele ping..

    ik had vanmiddag de 1e keer een groene ping bij een amirikaan
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    Zoek desnoods servers op op French dan kom je nog bij Europeanen.

    Voor de mensen die geen geduld hebben om ranks hoger te gaan heb ik hier een soort van trucje (of cheat hoe je het ook wil noemen).
    Je doet dit samen met een maatje. Iemand opent een server Team Survival met de tijd op 20 minuten. Stel vervolgens in dat er na het einde van een potje, na 15 seconden weer een nieuwe begint.

    Zorg dat je een elastiekje hebt, vraag anders een ahar elastiek van ej zusje moeder wie dan ook. Deze elastiek trek je om beide thumbsticks zodat ze naar elkaar toewijzen. je poppetje blijft heirdoor oneindig doordraaien waardoor het lijkt alsof je actief bent. Doet die in de avond, laat de hele nacht de server aanstaan en in de ochtend kijk je hoeveel ranks je omhoog bent gegaan.

    Bij een gelijkspel krijg je trouwens 800 punten. Zorg wel dat je het op 20 minuten instelt.
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    beetje jammer als je het zo moet doen...:mad:
     
  20. Dioxic

    Dioxic Guest

    Natuurlijk, ik ben er daarom ook niet voor maar er zijn mensen die dit willen. Ik zelf wil zelf alles spelen want als je eenmaal zon hoge rank heb is de pret er wel van af. Heb hem pas donderdag gekocht dus duurt nog wel ff
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina