1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    en dan dit laten staan, en goed vinden :thumbs: lekker bezig

    sorry voor laatste offtopic

    is er trouwens al iets bekend over nieuwe maps?
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  2. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Echt ik heb zo'n zin in nieuwe maps! Er zijn nu maar maps 6 maps die ik speel. De maps Dam, Library en Research Labs komen niet veel voor bij een willekeurig host. Border Town en Streets blijven mijn favoriete mappen! Nu maar hopen dat je niet hoeft te dokken voor nieuwe maps, dan krijg je het gezeik dat de helft van de lobby de map niet heeft. Waardoor je de nieuwe mappen niet kunt spelen...

    Maar om je vraag te beantwoorden: Nee, maar die komen er ongetwijfeld aan!
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    gezeik over dat de helf de nieuwe maps niet heeft zal je denk ik niet tegen komen , mensen die de maps niet hebben kunnen gewoon al niet joinen in het begin van de game......net zoals bij Graw
     
  4. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar als ik LVU Campus host, 14/14 mensen in mijn lobby. Ik switch de map naar ''Swimming Pool''. Dan wordt waarschijnlijk de helft van mijn lobby teruggezet in main menu, omdat die de map ''Swimming Pool'' niet hebben gekocht.

    enne Graw heb ik niet gespeeld, dus ik weet niet hoe dat daar ging.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat is "Swimming Pool" nou weer? Het wordt echt tijd dat ik weer Vegas ga spelen :+ ...
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Een fictieve map, om mijn punt te verduidelijken. Vandaar tussen '' ''.
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat zal dus niet gebeuren omdat mensen die die nieuwe maps dan niet hebben je lobby in de eerste instantie al niet kunnen joinen......

    alleen mensen met de zelfde mappacks als de host kunnen joinen , ander niet , die krijgen dan al een foutmelding dat ze dat pack niet hebben en om die reden niet er in kunnen komen.......
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44


    haha dat doen ze nooit, dan is het zo dat als je niet gedownload hebt je niet meer online kan, en als je ervoor moet betalen kunnen ze je het natuurlijk niet verplichten, het zal wel zo zijn net als halo dat het alleen bij ranked maches noodzakelijk is... en als je dan in een player match zit en de host switst van map naar een gedownloade dan ga je gewoon uit de server (net als bij RBS3 en RBSBA)
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    mensen zin om vanavond vanaf een uur of 8.30 team survival te spelen? laat ff je gamertag achter of voeg mij toe: "chaplander" heb onwijs veel rainbowsix 3 gespeeld en streets is dus ook mijn favorieten map.

    nog iets: ik hoorde laatst iemand zeggen op live dat er een classic map pack kwam met een aantal maps uit rainbowsix 3/black arrow met o.a. : airport 1, warehouse. weet iemand hier meer over?
     
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    Toegevoegd :b:
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    voor vanavond gaat het helaas niet lukken(beetje laat maargoed)
    maar ik zal je wel toevoegen om in de nabije toekomst ff een potje te spelen:)
     
  12. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om coop story uit te spelen, zal 's avonds en weekend worden.

    Voeg me maar toe.......
     
  13. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    effe een vraagje voor iedereen verschillend
    wanneer spelen jullie meestal ?
    en ranked of player match ?

    kom echt kei weining NL tegen .
     
  14. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik kom ook weinig NL tegen, ik speel altijd player
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet zo dat je niet online kan (lezen blijft een moeilijk iets schijnbaar)

    als jij de maps wel hebt maar een vriend van jou bijvoorbeeld niet , dan kan die vriend dus niet in jou game komen maar weer wel in de game van iemand die de maps ook niet heeft......

    en hoezo kunnen ze je niet verplichten om te betalen?

    als je het wilt hebben zul je moeten dokken , ze kunnen je alleen niet verplichten om te downloaden
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2007
  16. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kom altijd nederlanders tegen! We zitten altijd met een man of 8 allemaal nederlanders. Slechte pingers worden wel gekickt. Tag: DUTCH JACKAL
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    altijd playah match..
    en ga maar is op vrijdag & zaterdag avond rond een uurtje of 8/9 kijken; barst het van de nederlanders
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    FF iets heel erg vaags. Ik moest de data-hub beschermen in het theater. Dat is mij gelukt en toen moest ik naar het extraction-point.

    Ik was een beetje de weg kwijt en kwam op een gegeven moment weer terecht in een hal. Onderin het beeld "saving progress" > new objective.

    Ik lette niet echt op de objective, aangezien ik dacht dat ik dus goed bezig was. Opeens werd ik neergeknald door een mannetje, waarvan ik dacht dat die er dus niet zou staan. Begin ik weer in die hal. Objective "extract data from the data-hub". WTF!

    Moest ik alles weer opnieuw doen, naja... Opzich wel te doen. Maar als ik nu weer in het theater ben en het podium oploop, dan saved hij mijn progress (checkpoint) niet meer. Mijn objectivepoint wijst naar de PC, maar ik kan er niets mee (krijg geen "(A) TEAM HACK-COMPUTER" te zien.

    Hebben meer mensen hier last van gehad? Want ik principe kan ik nu gewoon niet meer verder met het spel. Erge grove bug!

    Heeft iemand misschien een oplossing voor me?


    Thnx!
     
  19. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga morgen beginnen aan rainbow six vegas. Welke moeilijkheidsgraad raad je me aan?
     
  20. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel de laatste tijd ook veel Rainbow six MP demo, denk dat ik hem maar eens moet gaan halen is toch wel een leuk spel :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina