1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Kan je zeggen in een spoiler hoe je dat gelukt is? Bij mij zegt ie ook heletijd mission failed namelijk!
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Net een vastloper gehad, net toen ik probeerde iemand te killen in de multiplayer :{ .
     
  3. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook, erg vet natuurlijk :cool:
    Maar hebben jullie ook problemen met het orders geven via de headset? Misschien is mijn Englese uitspraak te beroerd ofzo maar het einige woord dat hij een beetje herkent is: Move8)
    En als ik Open and Clear zeg maakt die er Hold van:{
    Nog meer mensen die hier problemen mee hebben?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je moet jung gewoon aan t werk zetten terwijl jij en micheal de terroristen van hem af houden (werkt t beste als je samen achter de kist gaat staan die vlak voor jung staat, jij links en micheal rechts dan kan je de meeste tango's al pakken terwijl ze van de fast rope naar beneden komen. Na een poosje jung verdedigd te hebben zegt hij zoiets als "ga jij maar achter irena aan , wij blijven hier om de blastdoor te openen" pas dan mag je de trap op)
     
  5. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb eigenlijk nergens last van, alleen soms maakt die van: assault -> hold... maar ja dan ram ik altijd maar even mijn knopje op de controler in, is ook niet echt het probleem...
    Verder doet die stem herkenning het bij mij wel gewoon goed, misschien 1 x op de 20 ofzo dat ie hem niet goed pakt maar verder wel (op die assault na dan).
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    laatste missie moet je by die computer blyven en iedereen killen tot dat niemand meer komt dan pas naar boven gaan
     
  7. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Huilebalk, zelfs een gemiddelde need for speed game heeft nog meer bugs.

    36 fouten voor duizenden regels programmeertaal valt heel erg mee.
     
  8. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    echt jonge net zon MOF pas het maar aan als het niet mag die kickt mij omdat ik NL ben
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja, Maar ik blijf iets van 5 min bij Jung staan (hij zegt heletijd, Keep them off me) en dan zegt ie gewoon opeens terwijl ik nog terroristen aan het afknallen ben: Mission Failed.
     
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met singleplayer op realistic, is behoorlijk pittig. Zijn er al mensen die hem helemaal hebben uitgespeeld op realistic?
     
  11. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen op realistic, ben nu in de 3e missie... Is stevig bikkelen, maa rik speel toch vooral online, de SP is super goed, maar voor mij persoonlijk toch een extraatje naast een fantastische MP;)
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Had ik ook. Misschien werkt het op de manier die ik deed. Stuur Jung niet naar de pc maar loop gelijk naar boven als je de room eerst gecleart hebt (de terroristen komen dan ook niet bij bosjes binnen). Daar zie je Irena staan, doe daar niks mee (ook niet schieten!). Loop door tot je een deur ziet die niet open gaat. Loop daar in de buurt/tegenaan en hoop dat er Saving Progress komt te staan. Druk dan start-> reload last checkpoint en je zit opeens aan de andere kant van de deur/je kunt door de deur heen.
     
  13. 212MACE

    212MACE Army of 2

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik toch wel erg jammer vind, is de Co-op splitscreen. Je kan zelf je maps kiezen, er zitten geen filmpjes bij, geen verhaallijn. Ik vind dit vele malen slechter gedaan als bij GOW. Daar speel je precies hetzelfde, alleen dan samen. Beetje jammer. Voor de rest, Top game.
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    mee eens,gow co-op ownt!!
     
  15. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net uitgespeeld op realistic, echt een geweldig spel misschien wel beter dan GOW. Het enige wat ik wel erg jammer vind is dat er totaal geen filmpjes in voorkomen en het einde, tsja wat zal ik ervan zeggen... WELK einde???
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja ik had hem gisteren ook uitgespeeld en vond dat ook supervaag.
    ik had gehoopt op een tof einde en dan komt er plotseling To Be Continued te staan.
    sloeg echt nergers op.
    verder een tof spel maar dat had veel beter gekund=(
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    het slaat zo ver ergens op dat we dus zeker weten een deel 2 kunnen verwachten van deze game.....
     
  18. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel om deze game te halen omdat ik aldoor lees dat de single player zo kort is.
    ik ben mischien 1 van de weinigen die games juist voornamenlijk voor de single player mode koopt, en vindt het dan wel jammer ( begrijp het wel) dat er steeds meer aandacht wordt besteed aan de multiplayer en de single player steeds meer bijzaak wordt lijkt het.
    hoe lang zou ik er over doen om deze uit te spelen? ik las dat je hem op realistic kon zetten dus dan zou die wel heel moeilijk zijn, aangezien ik een average gamer ben.
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    rond de 6 a 8 uurtjes ongeveer,,
    hetzelfde als gears of war zeg maar....
     
  20. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker is dat weer!!! =(
    zit een scheur in de binnenste ring van mijn dvd,
    het doosje is te strak....zou ik hiermee terug kunnen naar mediamarkt?
    het spel doet het (nog) wel...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina