1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JEFFOR

JEFFOR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gemakkelijkpuntenhalen. ?

2. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Point Glitchen, zie paar paginas terug.

Je doet eerst match van 20 min, daarna kan host dat veranderen op team survival, doet telkens snel zelfmoord en je krijgt gemiddeld 1200 punten :D

3. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga echt huilen als dat zo is...|:-

Dan zal het met Thunt moeten gebeuren,, tenminste als ze dat ook niet hebben verkloot :mad:

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel mooi zijn als ze dat gefixt hebben...

5. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ze mogen wat mij betreft ook alle ranks resetten. 9 op de 10 mensen hebben 'gesmoemeld'. Go Ubisoft!! :thumbs:

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Eindelijk iemand die het zegt.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    i'm out too sry

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    mooi zo dat ze wat aan die boosters doen, heb tot nu toe elk potje zelf gespeeld en alleen maar team survival gedaan, dus niks om te boosten, vind dit echt veel leuker. lijkt me niks aan als je zomaar elite bent, mijn grootste ergenis is tegen een elite spelen die er niks van kan, hoewel het ook wel komisch is om zo iemand constant neer te schieten.

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik erger me ook aan die "Elite's". Binnen twee seconden weet je al of het een echte of neppe Elite is.

10. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    heb er zelf erg hard voor gespeeld , elke dag een uur of 4 rainbow gedurende 3 maanden.......dan heb ik hem toch echt wel verdiend vind ik :)

nog een paar plaatjes voor de Master of Ceremonies Achievement.....welke serieuze gamer wil nog meedoen ?

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=2242602#post2242602

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  11. niekJ

niekJ NiekJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Ik ben een nieuwe singleplayer begonnen met realistic. Maar nu doe ik load checkpoint en is het ineens een normal game. (mn vizier wordt immers rood). Wat is hier misgegaan?

12. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    niets , dat is een bug in de game......je dient eerst single player te kiezen en dan pas load from.....

als je op save wilt spelen doe je laden van de scene selection

13. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnen alle ranks terug halen maar dan naar sergeant ofzo anders is het wel teveel

14. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    als ze ranks gaan terug halen dan boycot ik de game ...... er zijn ook nog mensen die hard hebben gewerkt voor hun elite rang....

15. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ken het ook:)

16. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zijn de dingen die ze gepatched hebben:
    A new Title Update for Rainbow Six Vegas X360 has been deployed. It can be automatically downloaded when launching the game. Find below the list of modifications and fixes:

Bug Fixes:

> Optimized the network replication of custom faces. You should see everyone’s custom face much faster in an online match.
    > Fixed a bug where you can get stuck on a ladder in Border Town.
    > Grenades no longer go through walls.
    > Fixed the sound loop on weapons.
    > Observers no longer cause a Team Unbalance penalty on experience points.
    > Fixed a crash related to throwing an incendiary grenade and then quickly using your snake cam before it exploded.
    > Leaderboards are now correctly updating results from ranked matches.
    > Fixed a bug where you could lose your weapon.
    > Killing terrorists with incendiary grenades now works correctly in Terrorist Hunt.
    > C4 explosives are now properly seen by clients when placed on moveable objects.
    > Players are now vulnerable to grenades when using mounted weapons.
    > Fixed bugs related to the Survivor and Special Operations achievements.
    > Host can no longer kick players once the match has started. Players can only be kicked in the lobby, or automatically kicked by excessive team-killing.

Gameplay Tweaks:

The weapons have been rebalanced based on the feedback you’ve given us. Thank you for your patience and continued support in making Rainbow Six Vegas the great multiplayer game that it is. Without further delay, here are the changes we’ve brought to the weapons:

Sub Machine Guns
    o SMGs are now less lethal at long ranges. The damage they do at long range has been reduced in order to bring them more in line with how this type of gun should behave. SMGs remain very lethal at short to medium range.

Assault Rifles
    o Assault Rifles are now where we wanted them to be. They’re more maneuverable than before and you can more accurately take aim at your target. The Assault Rifles excel at medium to long range when fired in short controlled bursts.

Light Machine Guns
    o The amount of recoil when firing light machine guns has been significantly reduced, therefore making them much more accurate than before. This weapon excels when fired from a stationary position. It’s not meant to be a very manuverable weapon.

Shotguns
    o Damage at long range has been reduced for shotguns. However, they’re still extremely lethal at short range.

Sniper Rifles
    o Sniper Rifles have gotten the attention they deserve. Sniper Rifles are more accurate and benefit from an increase in damage. The key to being successful with a sniper rifle is to remain stationary when aiming at your target.

Gadgets
    Frag Grenade: The explosive radius of the fragmentation grenade has been slightly reduced.
    GPS Device: The scanning radius of the GPS has been slightly reduced, along with the number of uses it has.

Bron: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/3571084024/m/4691070935

17. JEFFOR

JEFFOR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beste wat jullie kunnen doen is

point glitch op *datum of op *datum

kies 1 van de 2 datums of allebei

maak een lijstje bijv.
    + detijd savonds ofzo lijkt me meest handige
    12-3-07 13-3-07
    henk frits
    piet
    annie

als je bij 1 van de datums 10 mense ofzo hoeveel je er wil hebt doe je die datum en klaar.

heb je ook niet iedereen wie zeg ik wil die en die datum enz.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dus de SMG's zijn verzwakt op afstanden? Dan moet ik maar een AK47 ofzo nemen...

19. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    net lekker potje met attack & defend was goed team ik met 2 anderen mensen tegen 6 map was Research Lab slimme actie van my waar de tegenstander intrapte..

bij die police auto ging ik achterzitten en daar voor zit zo muur had ik c4 opgeplakt, toen er zo gastje kwam tegen aangeschoten ( gaat sneller ),

toen dachten ze dat ik daar bleef zitten dus ik ging naar de andere kant, bij zo muurtje dus hun kwamen en gingen frag grenades gooien en ik zo 1 ,2 ,3 ,4 kills andere komen eraan heletijd gehouden en toen gewonnen . /o/

nog iets : als je gewoon in een match speeld en dan loop je en dan ga je ineenkeer snel en dan weer langzamer :confused: heb ik regelmatig... hebben daar meer mensen ervaring mee ?

my favoriete wapen blijft toch Mp9 met rifle scope

20. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik die bug list zo zie kan die point glitch nog steeds?
    We gaan het gewoon proberen we zien wel hoe het gaat!
    Voor degene die meedoen:

datum: Vrijdag 10 Maart
    tijd: 19:30 - 21:30/ 22:00

Meld hier als je kan of niet kan. Mensen die nog niet mee zouden doen,
    en toch wel mee willen doen zet het hier neer!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina