1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal der heel de dag zijn ;) Morge 12 uur begint het weekend voor me;)

2. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ..

3. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    een point glitch is met een trucje punten binnen halen zodat je in rang stijgt..

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    iedereen die vanaaf zin heeft wat co-op en multiplayer potjes rainbow six te doen voeg me toe : casper018
    (miss iemand zin samen alle T-hunt maps uit te spelen voor de achievement en voor de lol?)

Tour of Duty 60
    Cooperatively complete all Terrorist Hunt missions

5. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je niet zomaar ff gedaan hoor:9_0/ nee , maar over de helft zal je wel komen.

6. Remco

Remco Guest

Je moet gewoon rustig oversteken naar de andere kant, en dan gewoon in zo'n kantoortje of wc gaan zitten.. Dan komen ze vanzelf:thumbs:

7. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook vaak.
    zoals : ik was de man die de briefcase had ik w8e op die gene ik draaide en schoot en toen sloeg hij weer vast had ik weer voor niks 20 min gedaan =(

als je game lobby aleen ziet staan moet je gewoon je effe uitloggen en daarna weer inloggen.. hoef je je xbox niet uit te zetten:+

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    dat met het gamelobby heb ik nog nooit gehad, ik heb dat mn xbox gewoon freezed... super irritant

9. JEFFOR

JEFFOR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb sinds ik me xbox heb pas 3 of 4 keer gehaddat ie vastliep.

ook bij rainbowsix nog niet gehad, ben ik dan de enigste wie dat niet heeft gehad? :p

en casper018 voor dam uitspelen solo Thunt
    schild+ desert eagle
    en idd als je deur of iets opent gewoon rustig afwachten haal je het zo :)

ze hadden ergens ook een filmpje over hoe je dam uitspeelt met terrorist hunt zodra ik hem heb post ik hem wel

10. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    irritant ? je wordt er helemaal para van ni normaal ik had het denet nog.
    En het is btw helemaal irritant als je de game host:9 en iedereen moet ineens stoppen

11. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    in 8 minuten hij staat op youtube.

12. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb met casper018 gister die dam al gehaald..

13. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Alllen die met die plaatjes voor je ogen want het tast ook je ogen aan;)

14. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dat straks dat jullie afspreken op op rbs vegas, ik wil anders ook wel meespelen als er nog plaats is ...

Gamertag: KoreLe

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga nu online in rainbow six, add me als je zin heb wat potjes te co-oppen!!

casper018

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ligt het aan mij of gaat het joinen van co-op potjes heel vaag?
    je kanv an te voren niet zien op welk nivea ze spelen (normal of realistic).
    en er staat vaak wel '' in lobby '' maar dan join ik de game en dan spelen ze al hoe kan dat?? (en dan kan je niet meer spawnen en moet je kapot lang wachten tot ze klaar zijn eerst ?!?!??! )

17. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt omdat ze dan tijdens het loaden van jou, de game al hebben gelaunchd.
    Daarom join ik vaak een server die nog iets van 1 minuut te spelen heeft...

heb trouwens nooit last van vastlopers gehad...
    maar is wel een tijd geleden dat ik echt veel heb gespeeld, maar gister weer eens even, voor het eerst in tijden. ik moest toen een update downloaden, weet iemand wat er in die update is veranderd??? (zal vast eerder zijn genoemd, maar toch...)

18. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk e3en paar pagina's trug...

19. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Bug Fixes:

> Optimized the network replication of custom faces. You should see everyone’s custom face much faster in an online match.
    > Fixed a bug where you can get stuck on a ladder in Border Town.
    > Grenades no longer go through walls.
    > Fixed the sound loop on weapons.
    > Observers no longer cause a Team Unbalance penalty on experience points.
    > Fixed a crash related to throwing an incendiary grenade and then quickly using your snake cam before it exploded.
    > Leaderboards are now correctly updating results from ranked matches.
    > Fixed a bug where you could lose your weapon.
    > Killing terrorists with incendiary grenades now works correctly in Terrorist Hunt.
    > C4 explosives are now properly seen by clients when placed on moveable objects.
    > Players are now vulnerable to grenades when using mounted weapons.
    > Fixed bugs related to the Survivor and Special Operations achievements.
    > Host can no longer kick players once the match has started. Players can only be kicked in the lobby, or automatically kicked by excessive team-killing.

Gameplay Tweaks:

The weapons have been rebalanced based on the feedback you’ve given us. Thank you for your patience and continued support in making Rainbow Six Vegas the great multiplayer game that it is. Without further delay, here are the changes we’ve brought to the weapons:

Sub Machine Guns
    o SMGs are now less lethal at long ranges. The damage they do at long range has been reduced in order to bring them more in line with how this type of gun should behave. SMGs remain very lethal at short to medium range.

Assault Rifles
    o Assault Rifles are now where we wanted them to be. They’re more maneuverable than before and you can more accurately take aim at your target. The Assault Rifles excel at medium to long range when fired in short controlled bursts.

Light Machine Guns
    o The amount of recoil when firing light machine guns has been significantly reduced, therefore making them much more accurate than before. This weapon excels when fired from a stationary position. It’s not meant to be a very manuverable weapon.

Shotguns
    o Damage at long range has been reduced for shotguns. However, they’re still extremely lethal at short range.

Sniper Rifles
    o Sniper Rifles have gotten the attention they deserve. Sniper Rifles are more accurate and benefit from an increase in damage. The key to being successful with a sniper rifle is to remain stationary when aiming at your target.

Gadgets
    Frag Grenade: The explosive radius of the fragmentation grenade has been slightly reduced.
    GPS Device: The scanning radius of the GPS has been slightly reduced, along with the number of uses it has.

Bron: http://forums.ubi.com/eve/forums/a/t...4/m/4691070935

;)

Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  20. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    En nu in het Nederlands aub! Voordiegene die geen Engels lezen noch verstaan. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina