1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag gekocht :)
    Maar hoe kom je hoger in ranks online?

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    door matches te spelen(player en ranked maakt niet uit)
    hoelanger de match duurt, en of je wint/ verliest en hoeveel man er in de server zitten bepalen over hoeveel hoeveel punten je krijgt per match. en in de link hierboven die magneto gaf kan je zien hoeveel punten je nodig hebt om welke rank te berijken:thumbs:

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Veel potjes spelen in Ranked/Player Match. Hier krijg je punten in en daardoor ga je omhoog :)

*NFL_Dolphins was me voor....

4. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    T-hunt in dante's je loopt er zo doorheen en je krijgt 600 punten in 2 tot 4 minuten.
    als je alle 2 de map een beetje goed kunt en een schild neemt ben je er zo doorheen.

Zo doe ik het meestal
    ;)

Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me gezicht op een m'n mannetje geplakt.
    Had een zonnebril op gezet, ziet er best wel leuk uit :D

Alleen het laden van het wapen menu gaat een beetje sloom, bij jullie ook?

6. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    vind het niet echt sloom gaan of zo......kan ook dat het mij niet is opgevallen

7. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat idd wel sloom bij mij,

mijn rekord met dantes is 1.34

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Gister even de multiplayer gedaan met een soort sniper maar hoe vaak moet je raken voor iemand dood gaat met zo'n ding... In andere games waren ze al lang dood geweest... :mad:

9. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0

Headshot 1x time

10. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje medegamers

De achievement voor uhm special operations dacht ik moet je dn egt elk gametype en map helemaal uitspelen of gwn starten en een andere beginne??

En die van splitscreen moet je die ook splitscreen doen of is er een ander handig trucje.

Bedankt alvast ;) Triple X

11. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Splitscreen heb ik in single player gehaald, er zijn 10 maps, wat ik deed was schild + desert eagle en dan alle maps spelen op realistic en low density, heb ze in uurtje of 3 allemaal gehaald en dan krijg je beide achievements (veteran and elite hunter)(ps wel bukken als ze op je shieten, dan raken ze je nog minder)

Special operations moet je volgens mij de maps uitspelen.
    zie ook:
    http://www.xbox360achievements.org/home/showguide.php?type=Retail&gameID=161

12. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Welke 2 krijg je dan die van splitscreen en die van coop ofzo? (ik heb de desert eagle nog niet XD) dan maar de raggende stier.

13. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier nog wat meer info. Het is wel engels, maar dat moet lukken :)

There has been alot of controversy about these 2 achievements so I'm pinning this to alleviate the question being repeated over and over. There was an error in the achievement name text. The word Splitscreen should have been omitted.

1. Veteran Hunter
    Complete all maps of splitscreen Terrorist Hunt on Normal difficulty

2. Elite Hunter
    Complete all maps in splitscreen T-Hunt at Realistic difficulty

Most ppl including myself didn't understand the term splitscreen which suggest offline play with a buddy.

*note: If you beat T-Hunt on Realistic first then you will automatically recieve the achievement for Normal.

Set Up:

From the main Menu Screen select single player, then Terrorist Hunt, then select map which Border Town will be the default and it doesn't matter about the order you play them, then choose your difficulty level and the amount of enemies: low-med-high. You have No Respawns. 1 Life only.

I just wanted to let you all know so if anyone is wondering how to get them you can but I assure you it isn't easy. I have only played the normal Terrorist Hunt. You have very little forewarning of terrorist appearence. They will miraculously appear out of thin air and they are ruthless when it comes to flanking you. So don't think you can snipe from afar. Most will be shot at point blank range. The enemies will usually be in the same spots but the amount of enemies will vary. Sometimes one, other times many more. One of the more challenging things is that you do not have your snake cam. You simply open a door and face whos there. Closing doors behind you is also futile. If you have went thru the door then they can flank from that direction regardless, they will rappel as well. Some maps you will get thru on the first attempt and others will make you pull your hair out as many times as you have to restart. I found the Library map to be one of the most difficult. I can only imagine how much tougher it will be on realistic. The main key is taking your time and always look 360 degrees at all times. For the RB beginner it is a very good way to learn the maps and practice your quick firing reflex which will help you in online multiplayer play.

Je krijgt dus de Veteran & Elite hunter achievs.

Succes.

14. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Het speel werkt al een beetje verslavend bij mij.
    Maar de SP op het moeilijkste is echt moeilijk (loop ook als een idioot door een vuurgevecht door zonder dekking tezoeken :+)
    En die ranks online zijn ook cool :)

15. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat je echt lang moet wachten voor je kan spelen, ging vorige week voor het eerst online kon ik 5 minuten wachten als het niet meer werd en daarna werd ik gekickt. Toen heb ik er ook niet meer naar gekeken is dit vaak zo?Dat lange wachten.

16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Nee.

17. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom steeds dichter bij elite Gister avond het goude balkje geworden.

18. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dan duurt het nog wel even. Je bent nu pas Second Lieutenant en het gaat steeds langzamer.

19. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, waarschijnlijk ben je nog niet eens over de helft.

20. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    hij moet inderdaad nog wel even spelen ja.......

ach ja , hebt ie in ieder geval waar voor zijn 60 eurootjes :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina