1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zouden die vandaag dan komen? Ubisoft geeft altijd ruim van tevoren een datum aan en dat hebben ze nu nog niet gedaan. Ik vrees het ergste :eek: ...

2. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godver, had er net zo'n zin in. :mad:

3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Moet nog points kopen, dus ik vind het niet erg ;)

4. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook nergens een launchdatum gelezen die uit een betrouwbare bron kwam :'-(

Waarschijnlijk hebben ze geen datum doorgegeven omdat al bekend was dat het uitgesteld zou worden:{

@ Avengtar - Zit eigenlijk stiekem te hopen dat ie er vandaag opstaat, heb zo'n zin in die nieuwe gamemodes. Zeker dat conquest lijkt me prima voor clans die op elkaar ingespeeld zijn. Zoals DTA:cool:

Grrr wat zijn die kleine Amerikanen toch verschikkelijk irritant. Bleef die zingende, krijsende, gillende teamkillende knaapjes gisterenavond kicken......:mad:

Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  5. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    geruchten zijn helaas waar.....:

Vrijdag 30 maart 2007 - Vorige maand berichtten we nog dat de extra content voor Rainbow Six: Vegas, genaamd Players Pack Red Edition, eind maart op de Xbox Live Marketplace zou verschijnen. De content pack zou nieuwe multiplayer maps bevatten, alsook enkele nieuwe game modi. Inmiddels is het 30 maart en is er nog altijd geen spoor van de Players Pack Red Edition te bekennen.

Ubisoft heeft dan ook op hun forum laten weten dat de Players Pack Red Edition vertraging heeft opgelopen. Hieronder lees je de officiele verklaring van Ubisoft.

Quote:
    The downloadable content for Rainbow Six: Vegas on XBOX 360 that was originally slated to release end of March has been delayed. We will communicate on its new release date as soon as we can, but rest assured that its content hasn't changed since its announcement, aldus Ubisoft

Bron

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    bale:mad:

7. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je Magneto voor de info, ook al ben ik er zeker niet blij mee :mad:

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    sjah, we kunnen het ook zo zien: misschien hebben ze besloten er nog ff iets extra's bij te doen ofzo, of de maps net een stukje beter te doen

[E]: gister een potje team sharpshoot gedaan in dante's. in singleplayer vond ik dat level echt ruk, alleen in multi player was ie eigelijk wel heel relaxt:)

[E2]: wow, wat is dit joh, zo'n beetje elk potje dat ik join heeft echt major lag:confused:

Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Zo kan ik ook nog wel wat verzinnen. Het kan ook uit eigen belang zijn. Voorliegen over de datum, daarna 'uitstellen' om mensen nieuwsgierig te maken. Zodat deze mensen nog liever dat pakketje willen downloaden. Om het goed te praten, zeggen ze vaak het verhaal van NFL_Dolphins. Die 'nieuwe' maps staan zoiezo al op je Rainbow Six Vegas schijfje. Ze hoeven alleen nog maar ontgrendeld te worden, waar je dus 800 punten voor moet kopen. Kortom oplichting. :+

10. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    echte fans hoeven ze niet nieuwsgierig te maken , die kopen het toch wel.....

er zijn inderdaad spellen waarvan de content al op de schijf staat......

maar het word een beetje moeilijk om 2 maps die gefacelift worden al op de schijf te hebben staan.....

ik denk dat je dat content op schijf gedoe niet over alle fabrikanten moet uitspreiden

11. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws | 30 maart 2007 - Ubisoft heeft aangekondigd dat de “Player’s Pack Red Edition” downloadable expansion pack van Rainbow Six: Vegas niet aan het einde van deze maand te downloaden zal zijn.

Deze aankondiging komt waarschijnlijk toch als een verassing voor de mensen die al een tijdje naar deze uitbreiding van vijf nieuwe maps en nieuwe game-modi hebben uitgekeken. Ubisoft heeft gezegd dat zij de nieuwe releasedatum zo snel mogelijk bekend zullen maken en dat mensen zich geen zorgen hoeven te maken dat de content sinds de bekendmaking is veranderd. Deze is gewoon hetzelfde gebleven.

Geplaatst op vrijdag 30 maart 2007 om 11:19 door Sabine Ten Hoeve - Bron: GameBattles

dit stond op Insidegamer Magneto360: ja dat klopt echte fans willen gewoon die maps enz :)

12. Remco

Remco Guest

Ok mooi;):)

13. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben First Sergeant, heb net uitgerekend dat ik nog maar 943 x T-hunt hoef te doen, om elite te worden :+

14. Remco

Remco Guest

Tis langer dan je denkt hoor;) ben nu major

15. CoennoeC

CoennoeC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lekker al elite:p

16. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu captain

17. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ja nog 943 x T hunt, daarmee bedoel ik dus dat ik nog lang moet 8)
    Moet binnenkort maar eens een week vrij nemen of zo en mijn vriendin wegsturen naar het buitenland. Heb nog een stuk of 6 spellen die ik nog verder moet spelen :+

18. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0

geen point glitch ofzo gedaan ?

19. Remco

Remco Guest

Waar blijven die stomme klere maps, ik word echt gestoord

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2