1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt ben ik met je eens .

    maar ik zeg soms in het nederlands ga weg ofzo en dan gaan ze bij de deur staan dat klopt helemaal geen zak van..
     
  2. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet echt wel heel duidelijk spreken, ik moet het minstens 3keer zeggen voor ze het begrepen hebben, ik vindt het maar niets
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben de story mode op realistic begonnen.Maar ik doe de eerste missie en dan chapter 1 en dan ga ik terug naar het menu en doe ik chapter 2 en zo voort.Zo moet het toch he ??
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan wel door blijven spelen dacht ik maar als je de xbox uit zet en later weer verder gaat moet je het doen, maar ik weet het niet zeker.. je kan er heel makkelijk achter komen. je speelt op normal als je aim rood word als je op een enemie mikt
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ah zo_Ok das goed bedankt
     
  6. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als het goed is is het savegame probleem verholpen met een van de laatste updates*)
     
  7. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had daar geen last van ,

    moet je op vegas champion te halen heel de missions opnieuw spelen maar dan op normaal ??
     
  8. Remco

    Remco Guest

  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    en in co-op he
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0


    ik denk dat dat probleem weg is door die update.Ik had hem herstart en hij bleef op realistisch
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    oke nouw heelmooi:thumbs:
    heb daar zelf nooit last van gehad, heb hem 1X op normal uitgespeeld en daarna aan de multiplayer gegaan... dan heb je gene behoefte meer om de SP te gaan spelen hoor:9
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet het maar ik wil graag die achievement van realistisch.IK vind dit online een moeilijk game.Met gears of war sta ik meestal 1 ste of 2de .en call of duty lukt ook goed .Want ik zit al jarenlang in een clan.En speel dus al lang shooters .Maar met rainbow gaat het niet zo goed.Maar blijven oefenen en dat komt wel zeker
     
  13. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    het is naar mijn idee ook, de moeilijkste game op de 360 om op te pakken, als je niet vanaf het begin hebt mee gespeeld. Want er lopen een hoop ervaren mensen rond, die je direct afschieten. Hierdoor heb je geen kans om terug te schieten, als je in het begin speelt. Ook leer je de maps niet echt makkelijk, als je net begint. Iets wat bij dit spel, toch er handig is.

    Trouwens klopt er nog steeds iets niet met die achievements, bijvoorbeeld die van team champion, ik kan deze gewoon niet halen. Ik ben echt al ik weet niet hoe vaak, de persoon geweest met meeste kills in een on-line ranked, gewonnen match, maar ik krijg hem maar niet...
    Heel raar, maar ja niks aan te doen, neemt het plezier zeker niet weg
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Dat had ik in het begin ook, maar als je het maar lang genoeg speelt, dan is het echt vet dat jij juist degene bent waar de 'beginners' een hekel aan hebben.}:]
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    ja ik ga het blijven spelen tot het lukt.Ja ik had ene op mijn friend list die kreeg de achievement van sniper niet
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heeft ie het in een ranked match gedaan?
    je moet voor die sniper 10 kills in 1 match ranked hebben
     
  17. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heeft die gedaan.Want we hebben nog een ranked wedstrijd gespeelt met 2.Ik tegen hem.En hij knalt me 10 keer dood achter elkaar met de sniper maar krijgt hem niet
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    oke... misschien is er een limit op dat je met min zoveel mensen in een game ofzo... ikzelf heb hem gewoon gehaald in een ranked match met 14 man.
    tip: doe het in street, neem de psg1 en ga in zo'n raampje zitten kan zelfs de grootste noob 10 kills krijgen
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik heb hem gister met iemand gehaald in een Player match..
     
  20. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm ja...
    lees maar eens goed wat je voor die achievement moet doen :b:

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina